AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Når tid inn i forholdet er det ok? Tips? Anonymkode: d8d4c...bb1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minst ett år. Anonymkode: 5ae0a...626 Hvorfor? Anonymkode: d8d4c...bb1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: d8d4c...bb1 Fordi du vil være sikker på at dette er noen som kommer til å være tilstede og ikke forsvinne igjen før du lar dem ta del i livet til barna. Sjekk gjerne ut denne dokumentaren fra NRK: https://www.nrk.no/dokumentar/xl/ble-mamma-forlatt-av-kjaeresten-sin-pa-grunn-av-meg_-1.14243142 Anonymkode: ef7e2...642 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 Etter tre månder, men oppførte oss som venner foran barnet til vi hadde holdt sammen i ett år. Jeg syns det var for tidlig etter tre månder, men det gikk bra. Men hadde det ikke gjort det ville det hvert grusomt for barnet. Det knyttet seg veldig fort til meg. Så vent så lenge som mulig er min mening. Anonymkode: 8c1e3...355
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: d8d4c...bb1 Du kan introdusere barn for vedkommende når du finner minst 5-10 gode grunner for barnas beste som du kunne sagt høyt i blanda lag uten å bli ledd av. For la oss være ærlig: de fleste grunner til dette er rent egoistiske. Inntil det er gått 1-2 år er din nye "kjæreste" i de fleste mennesker sine øyne en hvilken som helst annen ff. Dere har sex. Dere liker det. Før dere har kjent hverandre noen år aner du ikke om hen er en psykopat eller ei. Ikke bland inn unger. Og for all del: ikke flytt sammen om ungene ikke liker vedkommende. Særbo er virkelig ikke et offer. Anonymkode: 86b11...35d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan introdusere barn for vedkommende når du finner minst 5-10 gode grunner for barnas beste som du kunne sagt høyt i blanda lag uten å bli ledd av. For la oss være ærlig: de fleste grunner til dette er rent egoistiske. Inntil det er gått 1-2 år er din nye "kjæreste" i de fleste mennesker sine øyne en hvilken som helst annen ff. Dere har sex. Dere liker det. Før dere har kjent hverandre noen år aner du ikke om hen er en psykopat eller ei. Ikke bland inn unger. Og for all del: ikke flytt sammen om ungene ikke liker vedkommende. Særbo er virkelig ikke et offer. Anonymkode: 86b11...35d Kommer nok ikke til å ønske å bo med noen i første omgang og de neste 5 årene er begge låst til hvert sitt bosted uansett. Anonymkode: d8d4c...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå