AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Har en mann i 30 årene, som ikke har spesielt høy sexlyst. Han blir klar når jeg ønsker, men det er aldri slik at han er veldig på. Han sier at i ungdommen tenkte han på sex hele tiden, men at det har avtatt med årene. Jeg er 3 år yngre enn han, og tenker på sex hele tiden. Hver dag, ganske mange ganger om dagen. Og jeg undres derfor hvor mye mer hans sexlyst kommer til å dale? Er det stor forandring fra 30 til 40 feks? Anonymkode: 75039...6f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Kan det være at menn sånn generelt har vanskelig for å holde sexinteressen for den samme dama over mange år? At de trenger ei ny ei for å vekke libidoen. Anonymkode: 05e0c...085
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at menn sånn generelt har vanskelig for å holde sexinteressen for den samme dama over mange år? At de trenger ei ny ei for å vekke libidoen. Anonymkode: 05e0c...085 Det kan hende. Men jeg trenger å føle meg begjært. Dersom tilfelle; Er det slik at siden en mann ikke klarer å opprettholde interessen så lenge, burde kvinnen finne seg en ny mann som kan ta henne med storm? Sånn etter noen år, altså..? Anonymkode: 75039...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at menn sånn generelt har vanskelig for å holde sexinteressen for den samme dama over mange år? At de trenger ei ny ei for å vekke libidoen. Anonymkode: 05e0c...085 Det tror jeg ikke er sant. Må nok heller være fra person til persob å ikke kjønn. Min mann og jeg har vært sammen i 10 år og her er det mer han som er veldig på. Han er kåt hver dag på meg. Så tror nok ikke menn i seg selv trenger nye for å bli kåte etter det har gått noen år. Kan liksågreit være kvinner som trenger det også. ts; tror ikke det svekker i alder. Eneste jeg har hørt at menn ikke får den opp like fort og lett med alder. Så skal det sies at jeg tror det alltid er den ene i forholde som er mer kåt og har mer lyst på sex enn den andre. Har du prøvd å ikke virke så på og kåt over en stund å se om han blir litt tent at at han må jobbe litt for å få deg? 😊 Anonymkode: 4d30e...618 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende. Men jeg trenger å føle meg begjært. Dersom tilfelle; Er det slik at siden en mann ikke klarer å opprettholde interessen så lenge, burde kvinnen finne seg en ny mann som kan ta henne med storm? Sånn etter noen år, altså..? Anonymkode: 75039...6f5 Er dere gift så forsømmer jo din mann sine ekteskapelige plikter. Da er du vel kanskje berettiget til å gjøre noe. Anonymkode: 05e0c...085 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Ikke ha for mye sex hvertfall, da blir man lei. Sex hver dag er for mye, med mindre man snakker om enklere ting som en blowjob/slikke bare. 3-4 ganger i uken er grei rytme. Spare litt på kruttet. Anonymkode: 8de45...814
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg ikke er sant. Må nok heller være fra person til persob å ikke kjønn. Min mann og jeg har vært sammen i 10 år og her er det mer han som er veldig på. Han er kåt hver dag på meg. Så tror nok ikke menn i seg selv trenger nye for å bli kåte etter det har gått noen år. Kan liksågreit være kvinner som trenger det også. ts; tror ikke det svekker i alder. Eneste jeg har hørt at menn ikke får den opp like fort og lett med alder. Så skal det sies at jeg tror det alltid er den ene i forholde som er mer kåt og har mer lyst på sex enn den andre. Har du prøvd å ikke virke så på og kåt over en stund å se om han blir litt tent at at han må jobbe litt for å få deg? 😊 Anonymkode: 4d30e...618 Nei, det har jeg faktisk aldri prøvd. Hehe... Kanskje. Men jeg har prøvd før å finne ut hvor lenge han kan gå uten, men så sprekker jeg. Og sexen er veldig god. Anonymkode: 75039...6f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er dere gift så forsømmer jo din mann sine ekteskapelige plikter. Da er du vel kanskje berettiget til å gjøre noe. Anonymkode: 05e0c...085 Det var satt litt på spissen. I et ekteskap hsr en jo også lovet å være trofast mot hverandre. Anonymkode: 75039...6f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke ha for mye sex hvertfall, da blir man lei. Sex hver dag er for mye, med mindre man snakker om enklere ting som en blowjob/slikke bare. 3-4 ganger i uken er grei rytme. Spare litt på kruttet. Anonymkode: 8de45...814 Vi har ikke sex hver dag lenger. Jeg føler meg jo litt masete, så jeg prøver å begrense meg litt. Anonymkode: 75039...6f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #10 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har ikke sex hver dag lenger. Jeg føler meg jo litt masete, så jeg prøver å begrense meg litt. Anonymkode: 75039...6f5 Kvinner hater menn som maser om sex, mest sannsynlig er det sånn for menn også. Slutt å mas! Det er helt åpenbart at noe endrer seg etter flere år sammen. Vi vet jo at den andre er de, og er tilgjengelig. Vi trenger ikke jage, jakte og erobre. Det blir som godteri, spiser du det hver dag, så er det ikke like stas lenger. Anonymkode: 291fb...c92
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #11 Skrevet 7. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner hater menn som maser om sex, mest sannsynlig er det sånn for menn også. Slutt å mas! Det er helt åpenbart at noe endrer seg etter flere år sammen. Vi vet jo at den andre er de, og er tilgjengelig. Vi trenger ikke jage, jakte og erobre. Det blir som godteri, spiser du det hver dag, så er det ikke like stas lenger. Anonymkode: 291fb...c92 Som sagt, vi har ikke sex hver dag lenger. For det fikk meg til å føle meg masete. Anonymkode: 75039...6f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #12 Skrevet 7. mai 2019 Onaner og kos seg utenom sex. Lær deg også kjappiser, så enkelt som suge eller bare runke. Han kan også bare slikke deg til orgasme...tar ikke så lang tid. Anonymkode: 8de45...814
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #13 Skrevet 7. mai 2019 Hva mener du med "30-årene", kan du ikke bare skrive alder? 31 eller 39 liksom? Jeg mener det uansett er for ungt til at alderen er en faktor. Personlig har jeg merket forskjell på 24 og 45 hos menn, men selv da handler det egentlig ikke om lyst, men mer om evne. At han trenger litt mer tid til å hente seg inn etter en runde, er vanskeligere hvis han er trøtt eller fyllesyk f.eks. Det handler nok mest om din mann spesifikt. Anonymkode: 5101e...f6c 1
eksentrisk Skrevet 7. mai 2019 #14 Skrevet 7. mai 2019 Lurt av deg å ikke mase. Liker han BJs kan det også være en måte å få han kåt på. Enten at du suger han til han kommer, eller at du gir deg like før. Da må han ta deg... uansett tror jeg han kan bli mer gira av at du suger han tom og. Ellers kan leketøy være spennende. Prøve nye ting. Å snakke om gjennomsnittlig sexlyst for en mann i 30-årene hjelper deg ingenting. Dere har vært sammen en stund. Ikke uvanlig at det blir slik da. Mitt råd er å prøve nye ting. Tar det veldig lang tid før du kommer går det f.eks an å kjøpe vibrator eller lignende som han kan bruke på deg slik at dere ikke må ha sex i 45 minutter for at du skal bli ferdig :-). Vil du helst bli pult flere ganger om dagen er det nok vanskelig å håpe at det er noe som vil skje, men det er helt sikkert gode muligheter for at det kan bli litt mer. Kanskje han blir pirret av at du tar deg en dusj, tripper litt naken rundt diskrét før du går inn på soverommet og koser deg? Vanskelig balansegang. Han vil ha deg hvis dere har sex flere ganger i uken. Prøv nye ting. Prat med han, men ikke forvent sex mange ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #15 Skrevet 7. mai 2019 Jeg er i midten av 30-årene, og like kåt nå som da jeg var tenåring. Kan få ereksjon helt ut av det blå, og det skal ingenting til. Anonymkode: 3c34a...877
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #16 Skrevet 7. mai 2019 Vi har vært sammen i over 30 år og jeg har heldigvis ingen problemer med ereksjon eller lyst. Kunne tenkt meg litt oftere sex enn en gang i uka, men så har jeg en flott og sexy frue. Hender ofte at jeg må hjelpe meg selv innimellom når lysten blir for stor. Anonymkode: 98ad5...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #17 Skrevet 7. mai 2019 Jeg er 43 år og har lyst stort sett hele tiden. Men vil ikke ha hver dag da det også skal være litt spenning. Vi har et par ganger i uken. Hun har mindre lyst / behov enn meg. Anonymkode: 8a50d...8f2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #18 Skrevet 7. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at menn sånn generelt har vanskelig for å holde sexinteressen for den samme dama over mange år? At de trenger ei ny ei for å vekke libidoen. Anonymkode: 05e0c...085 Ja det stemmer for min del iallefall. Har ingen problem med å bli stiv når jeg skal ha sex, men merker at hvis jeg har vært lenge sammen med samme dama, så forsvinner spenningen gradvis. Dette er også bevisst med forskning at menn er jegere og tenner veldig på jakten etter ny dame å ha sex med. Når det er sagt er jeg for glad i dama mi til å gjøre det slutt pga urinnstinkter og aldri vært utro. Men spenningen i å tenke på andre ligger der hele tiden og noe jeg bruker som tenning. Det er forskjell på en gutt på 18 og en mann i 30 årene. Selv om begge kan være kåte, så er normalt sett yngre menn ekstremt kåte hele tiden. Iallefall var jeg det. Kunne få ståkuk av den minste ting på både skolen, når jeg satt på bussen osv osv. Alt man tenkte på var sex. Når man har erfart mye og prøvd ut det meste er det ikke samme kriblingen og spenningen i kroppen som da hormonene raste i kroppen når man var yngre. På en måte greit, siden det er slitsomt at hele livet skal dreie seg om å være kåt og sex, men samtidig kan jeg savne den kåtheten og kriblingen i magen som sex ga før. Men så lenge man er flink å spice opp sexlivet og variere mye tror jeg det skal gå helt fint. Gjerne vær litt drøy i senga å spill rollespill. Menn kjeder seg fort av vanlig vaniljesex er min og de jeg kjenner sin erfaring. Anonymkode: 5f17c...1b2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #19 Skrevet 22. oktober 2019 På 7.5.2019 den 13.44, AnonymBruker skrev: Ja det stemmer for min del iallefall. Har ingen problem med å bli stiv når jeg skal ha sex, men merker at hvis jeg har vært lenge sammen med samme dama, så forsvinner spenningen gradvis. Dette er også bevisst med forskning at menn er jegere og tenner veldig på jakten etter ny dame å ha sex med. Når det er sagt er jeg for glad i dama mi til å gjøre det slutt pga urinnstinkter og aldri vært utro. Men spenningen i å tenke på andre ligger der hele tiden og noe jeg bruker som tenning. Det er forskjell på en gutt på 18 og en mann i 30 årene. Selv om begge kan være kåte, så er normalt sett yngre menn ekstremt kåte hele tiden. Iallefall var jeg det. Kunne få ståkuk av den minste ting på både skolen, når jeg satt på bussen osv osv. Alt man tenkte på var sex. Når man har erfart mye og prøvd ut det meste er det ikke samme kriblingen og spenningen i kroppen som da hormonene raste i kroppen når man var yngre. På en måte greit, siden det er slitsomt at hele livet skal dreie seg om å være kåt og sex, men samtidig kan jeg savne den kåtheten og kriblingen i magen som sex ga før. Men så lenge man er flink å spice opp sexlivet og variere mye tror jeg det skal gå helt fint. Gjerne vær litt drøy i senga å spill rollespill. Menn kjeder seg fort av vanlig vaniljesex er min og de jeg kjenner sin erfaring. Anonymkode: 5f17c...1b2 Har du noen tips? Anonymkode: 0aad5...71e
Gjest Paramount Skrevet 22. oktober 2019 #20 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg har passert 40 og merker ingen forandring. Er kåt hver dag, eneste forskjell er at før gjorde det meg stresset, nå trives jeg med det. Men kanskje har sexlysten dabbet av, for jeg tenker nok mer bevisst på ting som gjør meg kåt nå enn før. Da jeg var yngre lå sex øverst på listen, nær sagt uansett. Nå velger jeg i større grad selv rekkefølgen på hva som opptar meg. Jeg tror kanskje mange, både kvinner og menn, mister lyst fordi de stoler fullt og helt på at instinktene hele tiden skal gi deg lyst. Når du blir eldre må du ta mer ansvar selv, for hva du ønsker. Både med kropp og sjel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå