Gå til innhold

Dametekke i moden alder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre hadde jeg en periode da jeg tydeligvis var relativt uinteressant for damene. Jeg var singel, fri og frank, men ble smått med dame for å si det forsiktig. Men nå som 50-årsdagen er passert med god margin, kroppen har gått fra grei nok til heller rund pappakropp, så hagler det på med forsøk på å sjekke meg opp. Og jeg aner ikke hvorfor. Jeg er særdeles lykkelig i et forhold, har ikke noe ønske om sex med noen andre, og jeg kan ikke se at jeg gjør noe som skulle få damene til å tro at jeg er interessert. Det rare er at det gjelder jenter/damer fra helt ned mot 20 år til godt over 60. Jeg har ingen intensjoner om å benytte meg av tilbudene, de bare forundrer meg. For det er stort sett nokså direkte spørsmål eller kraftige hint om sex. Noen som har noen ideer om hvorfor det er sånn? De vet jo at jeg er opptatt, går med ring også. 

Anonymkode: 78f24...7e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med alderen får menn en ro og trygghet over seg som sjeldent er tilstede hos yngre menn. Dette er egenskaper mange kvinner liker.

Pågående mannfolk kan også være avtennende, og menn i forhold pleier ikke å direkte sjekke opp andre. Man får muligheten til å prate helt vanlig plan, og se personen uten at han prøver å imponere. Mange damer går etter personlighet over utseende.

Og så har du jo flere damener som liker menn som er "godkjente" av andre damer. Og liker konkurransen av å vinne over dama mannen har valgt..

Anonymkode: c9041...984

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det siste du skriver her, er nok ganske så riktig. Har aldri fått så mange tilbud som etter jeg ble opptatt.

Anonymkode: 6fbdd...091

Skrevet

Hva som får damer (eller menn) til å gå etter noen som er opptatt har jeg aldri helt forstått meg på. Men om vi ser forbi den, så er jeg ikke overrasket over at en mann som er lykkelig, trygg på seg selv, lojal (gode verdier) og avslappet blir sett på som attraktiv. Utseende er virkelig ikke alt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste du skriver her, er nok ganske så riktig. Har aldri fått så mange tilbud som etter jeg ble opptatt.

Anonymkode: 6fbdd...091

Det er nesten som å få et kvalitetsstempel, at ei dame ønsker å være i forhold med deg. 

Kjæresten fikk ganske så kalde skuldre før han ble sammen med meg. Etterpå har de samme jentene plutselig snudd og blitt skikkelig flørtne

Anonymkode: c9041...984

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var yngre hadde jeg en periode da jeg tydeligvis var relativt uinteressant for damene. Jeg var singel, fri og frank, men ble smått med dame for å si det forsiktig. Men nå som 50-årsdagen er passert med god margin, kroppen har gått fra grei nok til heller rund pappakropp, så hagler det på med forsøk på å sjekke meg opp. Og jeg aner ikke hvorfor. Jeg er særdeles lykkelig i et forhold, har ikke noe ønske om sex med noen andre, og jeg kan ikke se at jeg gjør noe som skulle få damene til å tro at jeg er interessert. Det rare er at det gjelder jenter/damer fra helt ned mot 20 år til godt over 60. Jeg har ingen intensjoner om å benytte meg av tilbudene, de bare forundrer meg. For det er stort sett nokså direkte spørsmål eller kraftige hint om sex. Noen som har noen ideer om hvorfor det er sånn? De vet jo at jeg er opptatt, går med ring også. 

Anonymkode: 78f24...7e4

De er vel løssluppene da, vet ikke hvor i landet dette er. Men jeg kunne ikke tenkt meg å ha sex med en mann på 50... Er 31.

Anonymkode: 4f1cd...139

AnonymBruker
Skrevet

Det at du går med ring er tiltrekkende for mange damer. 

Har en ring fra et tidligere forhold. Er jeg utenbys så bruker jeg den ofte. Funker som f.. :)

Anonymkode: b845a...64e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...