AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Her om dagen etter å ha hatt sex en stund (30-40min) med typen min, så hadde jeg en veldig ubehagelig opplevelse jeg lurer på om noen andre har vært borti før. Rett etter begge hadde kommet gikk jeg på do for å tisse som vanlig, og plutselig kjente jeg at jeg ble kjempesvimmel og mistet all energi i kroppen og det føltes ut som jeg var i ferd med å besvime. Fikk kommet meg bort i sengen og lagt meg ned, og hadde skikkelig krampe og vondt i eggstokkområdet (føltes ut som kjempesterke mensserter egentlig). Begynte også å kaldsvette og vekslet mellom å være glodvarm og iskald. Fikk typen til å hente meg litt vann og mat for å få opp energien også tok jeg en smertestillende. Ble bedre etter 20-30minutter. Men det var så utrolig ekkel opplevelse. Følte meg driiitdårlig og svak mens det holdt på. Var som å få akutt feber og heavy menssmerter samtidig. Helt jævlig. Jeg har kobberspiral og mistenker at han kan ha kommet borti denne under sex og at det førte til en så sterk etterreaksjon. (Opplevde lignende smerte da den ble satt inn for 4 år siden). Men det er første gang jeg opplever noe slikt etter sex. Hadde litt smerter under sexen også, men ikke veldig mye. Noen som vet hva dette kan være eller som har opplevd lignende?? Er redd for å ha sex igjen nå:S Anonymkode: 20f40...94d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Kanskje den har flyttet på seg? Havnet inni livmoren? Går an det også, kjenner ei dette skjedde med. Anonymkode: 3d6c1...004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå