Gå til innhold

Noen her som har prøvd en waisttrainer.

Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Jeg vet det virker, fordi jeg har observert pasienter som har brukt det over tid som har fått slankere midje. tenker å bruke det mest bare når jeg er hjemme og har fri. Er nok litt upraktisk og tungt å bruke f.eks på jobb.  Lurte på å bestille denne:

https://estore.nu/no/fitness-og-trening/221-37603-waist-trainer---svart-0611056452189.html#/37585-19129659-m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eksperter advarer mot det fordi det fungerer ikke på den måten du ønsker og legger press på organer. Tren styrke isteden. 

Anonymkode: 9ee96...2d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksperter advarer mot det fordi det fungerer ikke på den måten du ønsker og legger press på organer. Tren styrke isteden. 

Har ikke tenkt å ødelegge meg selv innvendig.  Kommer ikke til å stramme det slik at jeg ikke får puste.   Styrke virker ikke så godt på meg, sliter med å trene core-muskler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bare tull. Går ut ifra at det er estetikken du bryr deg om? Det vil si, du er sugen på Kim Kardashian og Kylie Jenner midje? I så tilfelle, les en bok eller se en dokumentar og bry deg om viktigere ting enn smalere midje. Midjen din er nok fin nok som den er. Man får til mye bare ved trening, og om du ikke får noen som helst resultater ved å trene magen.... Da gjør du det sannsynligvis feil. En "waisttrainer" legger press på indre organer og ribbebein. Hvorfor ønsker du det? Den fungerer definitivt ikke slik du tror den gjør, med mindre du ønsker å gå med den hele tiden. Og jeg nekter å tro at det er noe særlig behagelig. 

Anonymkode: a377a...ff9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, SupaWoman skrev:

Har ikke tenkt å ødelegge meg selv innvendig.  Kommer ikke til å stramme det slik at jeg ikke får puste.   Styrke virker ikke så godt på meg, sliter med å trene core-muskler. 

Du trenger bare å stramme litt for at det kan være skadelig. Er jo ingen som strammer til de ikke får puste, over lengre tid iallefall. Er nok mange som gjør det for instagrambildene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tull. Går ut ifra at det er estetikken du bryr deg om? Det vil si, du er sugen på Kim Kardashian og Kylie Jenner midje? I så tilfelle, les en bok eller se en dokumentar og bry deg om viktigere ting enn smalere midje. Midjen din er nok fin nok som den er. Man får til mye bare ved trening, og om du ikke får noen som helst resultater ved å trene magen.... Da gjør du det sannsynligvis feil. En "waisttrainer" legger press på indre organer og ribbebein. Hvorfor ønsker du det? Den fungerer definitivt ikke slik du tror den gjør, med mindre du ønsker å gå med den hele tiden. Og jeg nekter å tro at det er noe særlig behagelig. 

Hva i all verden vet du om hva jeg bryr meg om i livet??   Nei, jeg er på ingen måte sugen på en fettsugd og kunstig midje.  Jeg er sugen på å bli mer tonet.  Jeg visste om dette med korsetter og hva de kan gjøre for figuren LENGE før Kardassjanfolka drev med det.  Behagelig er det neppe, med det er heller ikke behagelig å trene magen.   Jeg er ikke ute etter kritiske meninger rundt dette, jeg er ute etter tips og produktanbefalinger.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, SupaWoman skrev:

Hva i all verden vet du om hva jeg bryr meg om i livet??   Nei, jeg er på ingen måte sugen på en fettsugd og kunstig midje.  Jeg er sugen på å bli mer tonet.  Jeg visste om dette med korsetter og hva de kan gjøre for figuren LENGE før Kardassjanfolka drev med det.  Behagelig er det neppe, med det er heller ikke behagelig å trene magen.   Jeg er ikke ute etter kritiske meninger rundt dette, jeg er ute etter tips og produktanbefalinger.  

Hvorfor lager du da denne tråden om waisttrainer om du ikke tåler at folk deler kritiske meninger om den?

For meg høres du snurt ut fordi ab traff spikeren på hodet, og ikke kom med det svaret du ønsket deg. Spør du om råd, må du også tåle å få andre svar enn det du på forhånd hadde ønsket deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, SupaWoman said:

Så all forskning som viser at det IKKE er gunstig for helsa betyr ingenting for deg? Det har blitt motbevist gang på gang om du søker opp studiene. Og unnskyldningen din om at styrketrening funker dårlig på deg er nettopp bare dét: en unnskyldning. Du har ikke lyst til å trene styrke fordi det er slitsomt, så du vil ha en lettere vei til resultatet. 

Anonymkode: 79320...a36

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å få smal midje må du stramme opp kostholdet og trene mye (hele kroppen). Eller operere. 

Anonymkode: 57d7f...9a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Mumeod skrev:

Hvorfor lager du da denne tråden om waisttrainer om du ikke tåler at folk deler kritiske meninger om den?

For meg høres du snurt ut fordi ab traff spikeren på hodet, og ikke kom med det svaret du ønsket deg. Spør du om råd, må du også tåle å få andre svar enn det du på forhånd hadde ønsket deg.

Typisk kvinnfolk, tåler aldri å høre sannheten om sin egen tankegang.

Skal bare balsameres, slik som kvinner gjør med hverandre for å booste hverandre opp. Men egentlig er det jo bare falskt, når venninna snur ryggen til så snakker de drit om henne.

Anonymkode: ad7f6...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der er jo et korsett. Det virker ved å presse sammen nedre ribben og indre organer. Etter hvert vil alt som står under press bli deformert og flytte på seg og du får dermed en smal midje.

Anonymkode: a8e8d...aad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, SupaWoman skrev:

Jeg har tenkt litt på dette her selv men vet ikke om det vil fungere på meg. Jeg har naturlig innsvinget midje (ribbein) men fettet veker ikke fra midjen så da vises ikke egentlig min innsvingte midje særlig godt, og jeg har lav bmi. Jeg har nesten tenkt at min eneste sjanse er fettsuging, men kan waisttrainer hjelpe eller er det ikke vits?

Anonymkode: 73a4e...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt litt på dette her selv men vet ikke om det vil fungere på meg. Jeg har naturlig innsvinget midje (ribbein) men fettet veker ikke fra midjen så da vises ikke egentlig min innsvingte midje særlig godt, og jeg har lav bmi. Jeg har nesten tenkt at min eneste sjanse er fettsuging, men kan waisttrainer hjelpe eller er det ikke vits?

Det er bare tull. Wasttraineren vil ikke hjelpe deg, men har du prøvd å trene med tunge vekter? Det er nok den mest sannsynlige metoden (dog ikke den letteste, det krever arbeid å få gode resultater) 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tull. Wasttraineren vil ikke hjelpe deg, men har du prøvd å trene med tunge vekter? Det er nok den mest sannsynlige metoden (dog ikke den letteste, det krever arbeid å få gode resultater) 😊

Jeg er litt usikker for såvidt jeg har forstått skal en waisttrainer forandre kroppsfasongen? Og det er jo ikke det jeg egentlig trenger da. Det har jeg ikke gjort. Vil det hjelpe? Har hørt at man ikke kan punktslanke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt usikker for såvidt jeg har forstått skal en waisttrainer forandre kroppsfasongen? Og det er jo ikke det jeg egentlig trenger da. Det har jeg ikke gjort. Vil det hjelpe? Har hørt at man ikke kan punktslanke seg.

Du kan ikke punktslanke deg, men du kan bygge muskler og tone kroppen. Feks vil sterkere/kraftigere skuldre og lår fremheve en smal midje bedre 😊 en waisttrainer vil legge press på organer og støtte rygg/ mage såpass at mange sliter med holdning når de ikke bruker den og det kan være skadelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mumeod skrev:

Hvorfor jeg har laget tråden står i HI. Jeg har ikke bedt om folks meninger. Jeg ba om folks erfaringer og tips til produkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så all forskning som viser at det IKKE er gunstig for helsa betyr ingenting for deg? Det har blitt motbevist gang på gang om du søker opp studiene. Og unnskyldningen din om at styrketrening funker dårlig på deg er nettopp bare dét: en unnskyldning. Du har ikke lyst til å trene styrke fordi det er slitsomt, så du vil ha en lettere vei til resultatet. 

Anonymkode: 79320...a36

Jeg trener styrke flere ganger i uken og unnskylder ingenting.  Alle vil ha lettere veier til resultater, det er normalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Jeg trener styrke flere ganger i uken og unnskylder ingenting.  Alle vil ha lettere veier til resultater, det er normalen. 

Bare fordi man vil ha lettere veier betyr ikke det at det er sunt eller anbefalt. Mer verdt å gjøre jobben, det gir deg noe for fremtiden også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest bienvilleparish

Ser tråden ikke er helt ny. Men tror det funker. Jeg må gå med jobbukse og selv om den ikke er trang rundt magen når jeg står oppe, blir den det når jeg sitter nede. Merker når jeg har brukt den at fettet nederst på magen blir flatere. Og det holder seg flatere når jeg går med denne buksen så mye som jeg må. Nå har jeg ikke brukt denne buksen på noen mnd og ser fettet ikke er flatt lenger. Veier faktisk mindre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...