AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Se, lukt, smak, den er grei. Det gjør jeg alltid, både med ting som er før og etter utløpsdato. Men jeg ser ofte at det står Alpro soyayoghurt i datodisken til halv pris. Den har da gjerne bare én dag til utløpsdato. Men som med det meste, så kan det ofte spises etter utløpsdatoen. Men hvor lenge etter man kan forvente at det er i orden, avhenger av hvor lang holdbarhet produktet har i utgangspunktet. Så hvis jeg kjøper flere, kan jeg forvente at de kan spises 1-2 måneder over tid slik som med vanlig yoghurt? Eller har disse yoghurtene kortere holdbarhet enn ekte yoghurt? Anonymkode: cf928...aae
Jadzia Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Jeg vet ikke med 1-2 måneder, for det har jeg ikke prøvd. Men har spist alpro yoghurt som har gått ut for 2-3 uker siden uten problem.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Dette svarer ikke på spørsmålet ditt (siden du uansett er flinke til å se, lukte og smake før du bruker en ingrediens), men er en generell kommentar til min opplevelse av alpro produkter: Hadde nettopp alpro yoghurt i smoothien (går ut på dato 12. juli, om 7 dager), åpnet den for over 5 dager siden. På alpro produkter står det alltid at de varer innen 5 dager etter man åpnet dem. F.eks. soyamelk synes jeg holder lenger 5 dager etter man har åpnet, men smakte på alpro yoghurten etter å ha helt i smoothien, og den smakte skikkelig gammel. Så angrer på at jeg puttet det i smoothien for å si det sånn XD Anonymkode: 2b8fc...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå