AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Valpen har fortsatt ingen navn. Det er en tispe. Anonymkode: 295c2...557
Summ Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har såå lyst på valp, den skal være søt, og hete Boff ❤️ Hunder har det mye bedre med enstavelsesnavn. Men selvfølgelig ville jeg kalt den «Boffen, Boffi, Boffis, Boffern» osv, sånn for å ha klengenavn. Men Boff hver gang jeg skal skrike på den ❤️ Ååh, trenger en valp 🙈
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Valpen har fortsatt ingen navn. Det er en tispe. Anonymkode: 295c2...557 Rase? Personlighet? Anonymkode: 39708...e97
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Lola Coco Zoe Chloe Amy Yoko Billie (Jean) Penny Mila Kira Yuki (snø) Kiri Kireina (vakker) Nikita Yara Laika Lexie Leia Lykke Lana Aria Det var alt jeg kom på i farta.. Men tenk på bøker, filmer, serier, kjendiser eller historiske personer som du/dere liker eller ser opp til. Ingenting i veien med å kalle bikkja Britney liksom.. Eller bruk rasen, hundens personlighet eller utseende for inspirasjon; Chico chihuahua, Spot dalmatiner, Lucky, Happy osv.. Anonymkode: dac54...fe8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lola Coco Zoe Chloe Amy Yoko Billie (Jean) Penny Mila Kira Yuki (snø) Kiri Kireina (vakker) Nikita Yara Laika Lexie Leia Lykke Lana Aria Det var alt jeg kom på i farta.. Men tenk på bøker, filmer, serier, kjendiser eller historiske personer som du/dere liker eller ser opp til. Ingenting i veien med å kalle bikkja Britney liksom.. Eller bruk rasen, hundens personlighet eller utseende for inspirasjon; Chico chihuahua, Spot dalmatiner, Lucky, Happy osv.. Anonymkode: dac54...fe8 eller bare Turid... Anonymkode: dac54...fe8 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Kommer jo an på rasen. Men jeg syns Tyra og Tyga er fine navn på en hund. Storm, Ask, Brage, Balto, Ludde, Frøya, Freia. Anonymkode: 802e7...96d
DavinaWin Skrevet 10. mai 2019 #7 Skrevet 10. mai 2019 På 7.5.2019 den 1.05, AnonymBruker skrev: Lola Coco Zoe Chloe Amy Yoko Billie (Jean) Penny Mila Kira Yuki (snø) Kiri Kireina (vakker) Nikita Yara Laika Lexie Leia Lykke Lana Aria Det var alt jeg kom på i farta.. Men tenk på bøker, filmer, serier, kjendiser eller historiske personer som du/dere liker eller ser opp til. Ingenting i veien med å kalle bikkja Britney liksom.. Eller bruk rasen, hundens personlighet eller utseende for inspirasjon; Chico chihuahua, Spot dalmatiner, Lucky, Happy osv.. Anonymkode: dac54...fe8 Lola, Coco og Aria var fine! Vil tilføye Poppy og India
l86 Skrevet 10. mai 2019 #8 Skrevet 10. mai 2019 (endret) Synes det kommer litt an på hvilken rase det er. En husky passer ikke det samme navnet som feks en chihuahua gjør.. Endret 10. mai 2019 av l86
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #11 Skrevet 10. mai 2019 Camilla Berit Anne May Rakel Marthe Anonymkode: 24f0c...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå