Gå til innhold

Fuckfrienden min behandler meg som om jeg er en slags Gud

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dritlei måten han ser på meg, tar på meg. Jeg har vært kald og avvisende i det siste men han virker helt besatt! Han har ingen bein i nesa og finner seg i absolutt alt! Jeg kan be han bygge et rosa slott til meg og han gjør det! Han gjør hva som helst og absolutt alt for meg! Jeg orker ikke mer! 

Hvordan få han til å slutte med valpe-oppførselen sin og bare behandle meg som et vanlig menneske, ikke som noe guddommelig??

Anonymkode: 0216d...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups. Vær litt forsiktig nå så du ikke plutselig befinner deg i hans sted. Han er jo forelsket, så istedenfor å oppføre deg dårlig mot ham, så finn en annen å leke med? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ups. Vær litt forsiktig nå så du ikke plutselig befinner deg i hans sted. Han er jo forelsket, så istedenfor å oppføre deg dårlig mot ham, så finn en annen å leke med? 

Beklager, blir bare lei av den oppførselen hans. Jeg kan godt det, men trenger jeg å si noe til han på forhånd?

TS

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, blir bare lei av den oppførselen hans. Jeg kan godt det, men trenger jeg å si noe til han på forhånd?

TS

Du bør vel avslutte det på en ok måte? Når en ikke gjengjelder følelser så blir det veldig slitsomt og som i ditt tilfelle, irriterende å bli "forgudet. Men han plager deg ikke med vilje, så du bør jo være grei mot ham så lenge dere leker sammen. Plutselig sitter du der selv og er forelsket, og da ville du jo ikke at han du er forelsket i oppfører seg kaldt og avvisende. Bedre å avslutte på en bra måte. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du bør vel avslutte det på en ok måte? Når en ikke gjengjelder følelser så blir det veldig slitsomt og som i ditt tilfelle, irriterende å bli "forgudet. Men han plager deg ikke med vilje, så du bør jo være grei mot ham så lenge dere leker sammen. Plutselig sitter du der selv og er forelsket, og da ville du jo ikke at han du er forelsket i oppfører seg kaldt og avvisende. Bedre å avslutte på en bra måte. 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, fordi sist jeg prøvde å si at jeg bare ville være venner så er det første som glipper ut av han "men skal vi fortsatt ha sex da?".

Som om det viktigste for han er sex, og om det forsvinner så forsvinner vennskapet våres også. Jeg verdsetter vennskapet våres veldig høyt, fordi vi brenner for de samme tingene i livet. 

Jeg er bare lei og jeg vil ikke ha sex mer. 

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, fordi sist jeg prøvde å si at jeg bare ville være venner så er det første som glipper ut av han "men skal vi fortsatt ha sex da?".

Som om det viktigste for han er sex, og om det forsvinner så forsvinner vennskapet våres også. Jeg verdsetter vennskapet våres veldig høyt, fordi vi brenner for de samme tingene i livet. 

Jeg er bare lei og jeg vil ikke ha sex mer. 

TS

Da må du ikke ha sex med ham. En skal aldri føle seg presset til det! Ikke bra.

Hvis han ikke aksepterer kun vennskap så kutt det ut også. Ja, det er kjipt å miste venner, men noen ganger må en bryte relasjoner. Kanskje det kan bli vennskap om en tid igjen? Tror du sliter med dette, så ikke fortsett. Det er ikke greit. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du bør kutte kontakten for begges del.

Anonymkode: 85808...b56

Skrevet

Har du mest lyst til at han skal behandle deg vanlig eller som at han skal være sjef og tenke mer på seg selv og sine behov kan du jo si det og. "Jeg vil ha sex med deg, men da må du ikke behandle meg som noen prinsesse i eller utenfor sengen. Ta meg hardt og hvis hvem som er sjefen når vi har sex, og utenfor sengen vil at jeg at du skal behandle meg som en helt vanlig venn - ikke som en tjener."

Det rasjonelle tror jeg er å være ærlig. Ikke avvis han på en kald måte eller prøv på noe tull alla hint, være drittsekk, ikke svare osv.

Fortell hva du føler. Vær direkte, men ingen vits å si det på en måte sånn at han blir lei seg. Si at han betyr veldig mye for deg, men at du ikke har slike følelser for han, og at du synes at dere har hatt mye digg sex, men at du føler at det blir rart å fortsette med den biten. Du håper jo veldig å være venner med han, og da bør du si det til han. Spør han deg om det kanskje kan utvikle seg på sikt og at det kan bli noe mer må du være ærlig. Er han stupforelsket i deg er det bedre at han får riktig beskjed.

• Liker 3
Gjest Dansken
Skrevet
På ‎07‎.‎05‎.‎2019 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Dritlei måten han ser på meg, tar på meg. Jeg har vært kald og avvisende i det siste men han virker helt besatt! Han har ingen bein i nesa og finner seg i absolutt alt! Jeg kan be han bygge et rosa slott til meg og han gjør det! Han gjør hva som helst og absolutt alt for meg! Jeg orker ikke mer! 

Hvordan få han til å slutte med valpe-oppførselen sin og bare behandle meg som et vanlig menneske, ikke som noe guddommelig??

En splittet mand! Forelsket op over begge øre og samtidigt skal i være Fuckfriends. Drop Fuck og behold Friends!!!!!

Skrevet

Han er forelsket i deg. Ta hensyn!!

• Liker 3
Skrevet

Om 2 uker har ts fått ny type og lager en ny tråd; Kjæresten min er så kald og egoistisk! Dumpe?

• Liker 2
Gjest O.G.
Skrevet
På 7.5.2019 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Begynn å snakke om ordinært forhold og ikke bare FF greier kanskje? Legg ut at du ønsker deg 2.3 barn, rekkehus og volvo stasjonsvogn?

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...