Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth
Skrevet

Av og til får visse låter hårene til å reise seg på kroppen. Tema for denne søndagens vrede er Toploaders "Dancing in the moonlight". Etter å ha hørt dette svineriet av en låt på radioen nok en gang, følte jeg for å telle hvor mange ganger de faktisk gjentar strofen "...dancing in the moonlight". Det er ikke få! 20 ganger. I mangel på tekst å fylle denne forsøksvis lystige låta med, gjentar de refrenget ørtøførti ganger. At slikt søppel ikke automatisk møter spontane boikottaksjoner er synd.

Puh. Godt å få det ut. Nå kan søndagen fortsette.

(Høyaktuell kandidat til neste trakassering : DJ Løv - "E ore")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ingen sang som er verre enn Feel - Robbie Williams. Jeg får kvalmefornemmelser og kaldsvetter hver gang den kommer på radioen.

:kvalm:

Gjest kenneth
Skrevet
Det finnes ingen sang som er verre enn Feel - Robbie Williams. Jeg får kvalmefornemmelser og kaldsvetter hver gang den kommer på radioen.

:kvalm:

Nei gi deg da. Den synes jeg er passe nusselig! Blir klar for en klinedans jeg, når den dukker opp :) (Blir som regel med lysten, det må sies).

Skrevet

Blir med lysten?

Så det du prøver å si er at du ikke danser klinedans?

:tunge1:

Gjest kenneth
Skrevet
Blir med lysten?

Så det du prøver å si er at du ikke danser klinedans?

:tunge1:

Joda, men jeg er såpass lite attraktiv + lukter vondt, så damene vil heller ta siste dans med en annen kar som regel. (Dessuten er jeg såpass dårlig på parketten at kombinasjonen dans+klining fortoner seg som et C-moment).

Skrevet

Hm. Hva med en dusj?

Neida, så lenge du ikke er kjempe-Robbie-fan, skal jeg tenke bare gode tanker om deg.

Gjest kenneth
Skrevet
Hm. Hva med en dusj?  

Neida, så lenge du ikke er kjempe-Robbie-fan, skal jeg tenke bare gode tanker om deg.

Får vurdere å bytte fra grønn til grå Dobbel Dusch, kanskje det hjelper. Den koster vel 1 krone mer, så der har jeg nok noe å hente.

Jeg vil anta de fleste kjempefans er kvinner - ettersom ytre fasiliteter (dessverre) synes å være vel så viktig i trudeluttindustrien. Men han kan nå å synge poden også, selv om jeg neppe kommer til å handle noen plater. Kunne forresten ta en rolig dans til "Angel" og, når jeg tenker meg om. (Men da skal jeg som sagt bytte til grå DD først).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...