AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Var en her i dag å så på det og han virket litt usikker på om han ville ha det. Senere på kvelden sendte jeg melding om at han kunne få den 400 kr billigere enn prisen som var satt. Han sa han skulle gi beskjed i morgen. Nå fikk jeg en melding på finn hvor en annen er interessert. Jeg vil jo selvfølgelig ha prisantydning så jeg ønsker at de skal komme å se. Men jeg må vel kanskje vente på tilbakemelding fra han andre? Eller.. hva ville dere gjort? Anonymkode: fe78b...335
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Han sa han skulle gi tilbakemelding i morgen om han var interessert .men jeg vet ikke når i morgen den tilbakemelding kommer. Anonymkode: fe78b...335
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Det er jo ganske seint så da kommer vel ikke de andre til å kikke på det i kveld. Jeg hadde skrevt tilbake til førstemann og sagt ifra om at det er andre som er interessert men at han får til i morgen formiddag til å bestemme seg, men at du ikke vil gå noe ned i pris. Så hadde jeg skrevet til de nye om at det er en som er som har vært å kikket på det og ønsket betenkningstid til i morgen formiddag, og at de får videre beskjed da. Eller bare vær en dritt og selg til de første som bestemmer seg for å kjøpe. Anonymkode: 966e9...c52 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Vær en dritt, du. Nytt samfunn nå, vet du? Savner du tilliten? Anonymkode: 9fba1...35d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 Du har ingen garanti for at den andre personen vil kjøpe, og du har ikke sagt du vil holde den av, så hvis han vil somle må det være han som tar risikoen for at den blir solgt i mellomtiden. Anonymkode: 627e3...e73
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær en dritt, du. Nytt samfunn nå, vet du? Savner du tilliten? Anonymkode: 9fba1...35d Men jøsses... Anonymkode: 50fe6...c55 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 Da svarer du: «Jeg kan dessverre ikke holde av varen til i morgen da det er en annen som er interessert. Dersom han ikke skal ha den likevel gir jeg deg beskjed.» Anonymkode: 28e0d...a31 2
herremann Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da svarer du: «Jeg kan dessverre ikke holde av varen til i morgen da det er en annen som er interessert. Dersom han ikke skal ha den likevel gir jeg deg beskjed.» Anonymkode: 28e0d...a31 Selger han jo allrede en skriftlig avtale med den potensielt første kjøperen om å holde av produktet til neste dag til X salgspris. Skulle han plutselig trekke tilbudet kan han i teorien bli holdt for kontraktsbrudd og måtte betale evt mellomlegg vedkommende har på å kjøpe samme gjenstand et annet sted.
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 Jeg har gått på mange smeller ang. det å holde igjen en vare til noen får tid til å komme og se på den. Køsystem og snillhet kan gå rett vest og en ender opp irritert og sint, fordi folk gir blaffen. De skal si ifra, men en hører ingenting hele uka og de svarer ikke på finn eller sms. "Vi dro til danmark", eller "Jeg ble syk" kan være forklaringen langt om lenge. Å gi beskjed klarer en hvis en vil, så da gidder de bare ikke. Jeg skal heretter skrive at det blir solgt til den første som faktisk henter den. Holder ikke av til folk mere. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #10 Skrevet 7. mai 2019 Enig ,min erfaring er også at det er mange useriøse der ute. Anonymkode: fe78b...335
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #11 Skrevet 7. mai 2019 5 hours ago, herremann said: Selger han jo allrede en skriftlig avtale med den potensielt første kjøperen om å holde av produktet til neste dag til X salgspris. Det står ingenting om noen form for løfte om å holde av, selger ga bare et tilbud om å kjøpe til en lavere pris som kjøper verken ville si ja eller nei til. Anonymkode: 627e3...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå