AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Og hvilke papirer er det greit å bare ta bilde av og destruere? Holder på med "decluttering" og papirer er nok det som ofte lager mest kaos her. Anonymkode: b8236...e3e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Hei ☺️ Skjøte på hus/leilighet, tinglyste servitutter (originalene) og fødselsattest blant annet 👍🏼 Lykke til med videre rydding, TS! Anonymkode: 3dc6d...04b 2
Faema98 Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Om du er i tvil, scan det til PDF og ta vare på det digitalt.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 (endret) Jeg er "papirløs". Jeg vet ikke om jeg har dekning for å si det men har du, vitnemål og atterster og kontrakter med signatur så kan det være lurt å ta vare på dem i papirform - vet ikke helt hvorfor. Ellers scanner man til pdf alt det andre man bør ta vare på. Ikke scann alt, det er mye de fleste av oss har i papirform som vi faktisk ikke trenger. Digitalt clutter er det også noe som heter. Endret 7. mai 2019 av DEN NAKNE GARTNER
lassoline Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei ☺️ Skjøte på hus/leilighet, tinglyste servitutter (originalene) og fødselsattest blant annet 👍🏼 Lykke til med videre rydding, TS! Anonymkode: 3dc6d...04b Fødselsattest blir nå tilgjengelig digitalt på Altinn 👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå