Gå til innhold

Trekant

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ble tilbudt trekant med en god veninne og kjæresten hennes, ville du sagt ja om trekant var noe du sterkt ønsket å oppleve selv om du er i et forhold med en annen? På et rent utforskende plan, altså.

Anonymkode: 98de5...a07

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

#spørforenvenn 😂😂😂

Skrevet

Kun hvis typen min hadde synes det var ok. Men det tror jeg ikke han hadde synes. Og jeg hadde ikke likt at han hadde trekant med noen heller, selv om det var for å «utforske». :opplyser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja

Anonymkode: f8aec...ece

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt. Tror kanskje at jeg hadde takket nei. Badet en gang naken med en venninne og hennes mann. Det var ganske pirrende, særlig fordi han fikk litt ereksjon. Så kanskje jeg ikke hadde vært avvisende likevel?

Anonymkode: e7686...ac8

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ble tilbudt trekant med en god veninne og kjæresten hennes, ville du sagt ja om trekant var noe du sterkt ønsket å oppleve selv om du er i et forhold med en annen? På et rent utforskende plan, altså.

Anonymkode: 98de5...a07

Ikke hvis ikke kjæresten visste om det, godkjente og trolig blei med. Er ikke utro. 

Anonymkode: 3c128...974

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke helt. Tror kanskje at jeg hadde takket nei. Badet en gang naken med en venninne og hennes mann. Det var ganske pirrende, særlig fordi han fikk litt ereksjon. Så kanskje jeg ikke hadde vært avvisende likevel?

Han fikk ereksjon og så skjedde det ingenting? Stakkars mann. Hadde du ikke lyst? Kanskje avhengig at kjæresten hans gjorde noe først... :-) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann så kan jeg si at ereksjonen trenger ikke ha noe med deg å gjøre da. Får ofte ereksjon sammen med kona mi selv om det på ingen måte er noe seksuell setting. Om hennes venninne hadde badet naken med oss så hadde sannsynligheten for at jeg hadde fått ereksjon vært tilnærmet lik som om det kun var meg og henne som badet nakne sammen. 

Anonymkode: 20860...de3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...