AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Hei, jeg er en kvinne opp i tyveårene. Hvorfor blir kvinner misunnelige og skal prøve å være bedre enn andre kvinner? Hvorfor baksnakker de andre kvinner istedenfor å snakke om sitt egent liv? Hvorfor ignorer de mennesker de ikke får noe ut av? Hvorfor manipulerer de mennesker for å få slik de vil? Hvorfor ikke bare være en enkel person og finne en hobby de kan fokusere på istedenfor? Hvorfor ikke bare være hyggelig med andre, og unne andre kvinner for å se fin ut eller har oppnådd noe? Har levd lenge og møtt maaange mennesker. Kvinner er drama og gutter er stort sett enkel å ha ett forhold til... Er det p pillene som fucker med hode til kvinner? Jeg måtte slutte på p piller, de bare ødelegger humøret. Jeg har aldri vært slik som andre kvinner og har aldri forstått at de ikke bare kan være seg selv og drite i alt piss. Anonymkode: 75945...aa3 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Ok så du er den eneste av 2. 5 millarder kvinner på jorden som ikke er slik du beskriver. Du driter ihvertfall ikke i piss som du sier det. For da hadde du ikke brydd deg om disse spørsmålene dine (som forøvrig er generaliserende piss). Anonymkode: d0314...0e2 10
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Don't shit where you piss. Anonymkode: 56545...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Kvinnelige sjåvinister som deg er nesten verre en incels. Men det er vel bare de som liker deg med de holdningene dine. Lykke til med å utstøtte deg selv fra samfunnet. Anonymkode: f8199...623 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 Ehem... Det som var piss var faktisk det de stresser med. Å vise at de er bedre enn andre,baksnakke,ignorere for å være bitchy. Jeg er ikke den eneste, men en av de få kvinner som er litt guttete sosialt... Det er ikke gøy når du ikke er gutt selv. Grunnen til at jeg skriver her er for å kansje få svar på hvorfor de et slik, for det går faktisk ut over meg og mitt liv. Kvinner møter du overalt. Noen kan faktisk gå fprbi deg uten å si hei. Behandle deg som luft. Det er få mannfolk som er slik. Hvorfor er kvinner slik? Tror ikke de vet det selv. At de er sånn. Usikker på seg selv hele gjengen. Anonymkode: 75945...aa3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Tull. Kvinner er herlige og myke. Dere har fin myk hud og dufter fioler. Anonymkode: 3b8fb...31a
SoWhat? Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 Har sittet med tanker i dag om at menn sladrer like mye. De gjør alt du sier kvinner gjør. Men en oppdager det kanskje ikke så lett om en er alene med en mannlig venn. Vær med flere menn så hører du. Så skriv "noen mennesker" isteden. Dessuten er ikke alle kvinner like... hallo. Det burde du vite, men hvis du kun har opplevd drama med maaange kvinner, er det kanskje lurt å analysere seg selv også? Vekker du lett motvilje eller velger du feil "venner"? 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnelige sjåvinister som deg er nesten verre en incels. Men det er vel bare de som liker deg med de holdningene dine. Lykke til med å utstøtte deg selv fra samfunnet. Anonymkode: f8199...623 Jeg prøver å utstøtte p piller.... Eller få folk til å se seg selv hvordan de egentlig behandler andre. Jeg er lei av å bli utnyttet av bitch oppførsel når jeg bare et snill mot alle! Er faktisk en grunn for at jeg skriver dette. Anonymkode: 75945...aa3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 Kvinner er underlegne skapninger, enkelt og greit. Ikke tenk over det så mye. Anonymkode: 0f24e...eec
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en kvinne opp i tyveårene. Hei jeg er en kvinne i 40-årene. Hvorfor blir kvinner misunnelige og skal prøve å være bedre enn andre kvinner? Noen gjør det men ikke alle. Vil du være bedre enn andre kvinner? Hvorfor baksnakker de andre kvinner istedenfor å snakke om sitt egent liv? Nei si det. Hvorfor baksnakker du andre kvinner? Hvorfor ignorer de mennesker de ikke får noe ut av? Der er jeg skyldig som f...! Eller, rettere sagt; jeg holder meg mest mulig unna mennesker jeg ikke er på bølgelengde med. Fordi jeg blir fort sliten av andre mennesker og da gidder jeg ikke bruke opp energi på folk jeg ikke liker. Hvorfor skulle jeg det, liksom? Hvorfor manipulerer de mennesker for å få slik de vil? For å få det sånn de vil, selvfølgelig. Det gjør alle i større eller mindre grad, inkludert deg. Hvorfor ikke bare være en enkel person og finne en hobby de kan fokusere på istedenfor? Hvorfor ikke bare være hyggelig med andre, og unne andre kvinner for å se fin ut eller har oppnådd noe? Det gjør jeg lett. Jeg er enkel å ha med å gjøre, jeg har hobbyer nok og er kjent for å være ei smilende og hyggelig dame. Jeg har ingen problemer med å unne andre damer både pent utseende og suksess. Har du? Har levd lenge og møtt maaange mennesker. Kvinner er drama og gutter er stort sett enkel å ha ett forhold til... Jeg har levd nesten dobbelt så lenge som deg og møtt sikkert minst like mange mennesker om ikke fler, men har møtt svært få dramaqueens på min vei. Jeg har dog aldri vært i forhold med en kvinne, så der har jeg ingen erfaring. Er det p pillene som fucker med hode til kvinner? Jeg måtte slutte på p piller, de bare ødelegger humøret. For min del var jeg tidenes mest glade og velbalanserte mens jeg gikk på p-piller. Minipiller derimot tok knekken på psyken min. Jeg ble verken surkjerring eller bitch, bare flat i humøret og deprimert. Jeg har aldri vært slik som andre kvinner og har aldri forstått at de ikke bare kan være seg selv og drite i alt piss. Alle kvinner er forskjellige så selvsagt er du ikke akkurat sånn som alle andre kvinner. Anonymkode: 75945...aa3 Etter å ha lest det du skriver sitter jeg igjen med en følelse av at du bærer mye nag og sliter litt med å forholde deg til andre damer. Du skjærer alle over en kam og føler deg tydeligvis alene og utenfor. Ikke gjør det, du er en av oss du også! Vent til du blir 40 år så skal du se at du kommer til å "drite i alt piss" og slutte å bry deg om sure og manipulative damer. Det finnes nemlig mange hyggelige damer her i verden også, så bruk tiden på å bli kjent med dem! Anonymkode: 6beda...362 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #11 Skrevet 6. mai 2019 Du, jeg tenkte det samme som deg helt til jeg ble veletablert i et ufattelig mannsdominert miljø. Lærdommen er et folk generelt er dass. Menn synker like lavt som kvinner:D Anonymkode: f3353...51a 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #12 Skrevet 6. mai 2019 7 minutter siden, SoWhat? skrev: Har sittet med tanker i dag om at menn sladrer like mye. De gjør alt du sier kvinner gjør. Men en oppdager det kanskje ikke så lett om en er alene med en mannlig venn. Vær med flere menn så hører du. Så skriv "noen mennesker" isteden. Dessuten er ikke alle kvinner like... hallo. Det burde du vite, men hvis du kun har opplevd drama med maaange kvinner, er det kanskje lurt å analysere seg selv også? Vekker du lett motvilje eller velger du feil "venner"? Bra svar. Ja, mannfolk kan snakke drit om andre når de ikke er der. Men det er lett å forstå hvorfor de gjør det. Gutter er lett å lese. Det er sundt å kunne baksnakke litt, så lenge det er på ett normalt nivå. Jeg sikter mer etter det usynlige sosiale greien kvinner holder på med. Jeg glemmer aldri kvinner som er fantastiske. For det er veldig få... Derfor husker jeg dem veldig godt. Jeg mener sånn generelt at damer er mer spekulerte og overanaliserer alt mulig om alle. Man må liksom "oppføre" seg litt når man er rundt kvinner. Men med mannfolk kan du være deg selv uten at de må løpe til kompisen og fortelle at jeg ikke ga han ett komplement om den nye skjorten hans.. At jeg bare var opptatt av meg selv.. Anonymkode: 75945...aa3
SoWhat? Skrevet 6. mai 2019 #13 Skrevet 6. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra svar. Ja, mannfolk kan snakke drit om andre når de ikke er der. Men det er lett å forstå hvorfor de gjør det. Gutter er lett å lese. Det er sundt å kunne baksnakke litt, så lenge det er på ett normalt nivå. Jeg sikter mer etter det usynlige sosiale greien kvinner holder på med. Jeg glemmer aldri kvinner som er fantastiske. For det er veldig få... Derfor husker jeg dem veldig godt. Jeg mener sånn generelt at damer er mer spekulerte og overanaliserer alt mulig om alle. Man må liksom "oppføre" seg litt når man er rundt kvinner. Men med mannfolk kan du være deg selv uten at de må løpe til kompisen og fortelle at jeg ikke ga han ett komplement om den nye skjorten hans.. At jeg bare var opptatt av meg selv.. Anonymkode: 75945...aa3 Hm. Nå er det kanskje litt forskjell på måten de gjør det på. Nå har jeg i et par uker vært med bare menn, og jeg er lite imponert altså, over måten de er mot hverandre. Og hvordan de konkurrerer seg imellom for å imponere og gjøre inntrykk. De slenger mye dritt både til hverandre og om hverandre, men det kan kanskje skyldes litt miljøet også. Hvor det er mye macho tendenser. Er dritt lei dem akkurat nå for å være ærlig! I dag måtte jeg bare gå fordi jeg bokstavelig talt fikk ordentlig hodepine av dem der den ene snakket høyere enn den andre, hvor de ignorerte hverandre osv. Uff!! Å jobbe eller være sammen med dem en og en går helt fint! Men sammen er de se ut slitsomme og irriterende! Jeg har seriøst aldri opplevd å bli så sliten og få vindt i hodet av kvinner, helt ærlig! Så jeg vet ikke jeg altså.. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #14 Skrevet 6. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest det du skriver sitter jeg igjen med en følelse av at du bærer mye nag og sliter litt med å forholde deg til andre damer. Du skjærer alle over en kam og føler deg tydeligvis alene og utenfor. Ikke gjør det, du er en av oss du også! Vent til du blir 40 år så skal du se at du kommer til å "drite i alt piss" og slutte å bry deg om sure og manipulative damer. Det finnes nemlig mange hyggelige damer her i verden også, så bruk tiden på å bli kjent med dem! Anonymkode: 6beda...362 Takk for svar. Jeg fikk blåst det ut uten å forklare alle detaljer. Det er kvinner under 40 år jeg tenker på. 20 - 36 ca... Jeg har alltid likt damer som er eldre enn meg. For da er de ferdig med kvinne galskapet sitt og har slått seg til ro. Jeg har faktisk opplevd slik oppførsel igjennom hele livet mitt. Først er de snill og grei og man får tilitt til dem, så utnytter de deg. Jeg er en mindre åpen person i dag. Stoler ikke på folk lenger. Gutter er drittsekker på andre måter som kvinner ikke er. Men sosialt er guttene lettest. Utenom kommunikasjon om følelser da. Der er ikke mannfolk så gode på , men de kan trenes på å bli god. Jeg tror hele greien handler om at det er JEG som er veldig dårlig på å forstå hele det sosiale greiene. Jeg kan feks si noe til en kvinne og mene bare godt også sårer jeg hun. Akkurat der er jeg lik. Men jeg har lært meg å snu om på de negative tankene. Jeg kan si til meg selv feks " hun mente det ikke sånn, kansje hun har mensen eller at hun har konflikter hjemme" Kansje jeg bare er veldig uheldig med kvinner jeg har møtt... Men jeg tror det handler mest om misunnelse da. Jeg ser bra ut og er kreativ og veldig glad hele tiden utenpå... Kansje jeg er for glad for dem.. Jeg elsker regnvær og vet at vi ikke børr klage over småbagateller. Kansje jeg må begynne å syte mer. Det liker mange kvinner. De har vondt her og de er trøtt og ditt og datt.. Nå fikk jeg tømt mye av tankene gitt.. Hehe... Anonymkode: 75945...aa3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #15 Skrevet 6. mai 2019 11 minutter siden, SoWhat? skrev: Hm. Nå er det kanskje litt forskjell på måten de gjør det på. Nå har jeg i et par uker vært med bare menn, og jeg er lite imponert altså, over måten de er mot hverandre. Og hvordan de konkurrerer seg imellom for å imponere og gjøre inntrykk. De slenger mye dritt både til hverandre og om hverandre, men det kan kanskje skyldes litt miljøet også. Hvor det er mye macho tendenser. Er dritt lei dem akkurat nå for å være ærlig! I dag måtte jeg bare gå fordi jeg bokstavelig talt fikk ordentlig hodepine av dem der den ene snakket høyere enn den andre, hvor de ignorerte hverandre osv. Uff!! Å jobbe eller være sammen med dem en og en går helt fint! Men sammen er de se ut slitsomme og irriterende! Jeg har seriøst aldri opplevd å bli så sliten og få vindt i hodet av kvinner, helt ærlig! Så jeg vet ikke jeg altså.. Jeg vet hva du mener. Jeg har også jobbet med kun mannfolk og de er slik du beskriver. Men jeg forstår de liksom. Det er direkte og det er åpent. Da er det lett å bite tilbake. Og når de dummer seg ut med å være slik, så ser de ikke hva du gjør feil. Jeg er sikkert født med gutte sosiale antenner... Det er sikkert det. De er rett fram og de er direkte og man ser lett den lille guttungen igjennom tøffheten deres. Og det er litt søtt. Jeg kan være litt galen selv, feks klatre opp på taket og hente en ball. De fleste kvinner vil da kalle meg gal imenst gutter syns jeg er kul... Ett eksempel... Husk at jeg mener generelt ikke vær enkelt kvinne og menn.. Men flertallet... Anonymkode: 75945...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #16 Skrevet 7. mai 2019 Ja, kvinnen er dessverre ille som mennesker. En god grunn til å holde seg unna, eneste gode med dere er sexen. Utenom dette skulle dere holdt dere hjemme å være husmor. Anonymkode: 55869...39f
Gjest hind Skrevet 7. mai 2019 #17 Skrevet 7. mai 2019 Jeg har for det meste jobbet på mannsdominerte arbeidsplasser og har for lenge siden skjønt at det bare er en myte at menn er noe bedre på de tingene der. De baksnakker, konkurrerer, manipulerer, ignorerer, bitcher og bruker alle hersketeknikker i boka for å posisjonere seg. De er slett ikke så reale og enkle å ha med å gjøre som de skryter av. Du hadde nok sett annerledes på dette hvis du vanket litt mer i mannsdominerte miljøer, for det har jeg vondt for å tro at du virkelig har gjort.
Hedy Lamarr Skrevet 7. mai 2019 #18 Skrevet 7. mai 2019 Jeg leste en artikkel om menn som var 'reale og rett fram' og kvinner som 'bitcher og sladrer'. Husker ikke setningene ordrett, men: "Skjerp deg da, du kan bedre en det" sagt av mannlig kollega oppleves som greit (= enkelt å forholde seg til) av både kvinner og menn, mens en kvinnelig kollega som sier det samme kan oppleves som bitchy. Eksempel to: To mannlige kolleger sier om en tredje kollega: "I dag kom hun for sent igjen, det er tredje gang denne uka". Det er en saksopplysning. To kvinnelige kollegaer sier det samme, og det er sladder. Så fordi vi har ulike forventninger til mannsrollen kontra kvinnerollen, tolker vi også like utsagn og handlemåter forskjellig. Vet ikke om det er relevant for deg ts, men kanskje noe å tenke over. (Egentlig noe å tenke over for alle som setter slike merkelapper på hhv kvinner og menn.) 9
Gjest O.G. Skrevet 7. mai 2019 #19 Skrevet 7. mai 2019 Menn starter kriger og kvinner er liksom ondskap?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #20 Skrevet 7. mai 2019 10 timer siden, O.G. skrev: Menn starter kriger og kvinner er liksom ondskap? Alle er forkjellig. Jeg snakker om generelt i hverdagen. Finnes mange menn som gjør gale ting, men jeg snakker nå om det hverdagslige sosiale blant kvinner. Jeg tror det handler om misunnelse blant kvinner. Det virker som om de ikke liker pene damer som kan ting. De vil heller være hyggelig med en lubben dame som ikke er god på alt.. Misunnelse rett og slett... Anonymkode: 75945...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå