AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Jeg meldte meg inn og fikk et RIA kort for å overføre penger ifjor, for å hjelpe en ei venninne som jobbet her i Norge og innimellom sendte penger via ria. Nå har hun flyttet hjem igjen, og jeg har også flyttet siden den gangen og det nærmeste RIA for meg ligger x antall mil unna, noe jeg ikke gidder å bruke penger på å dra for å kvitte meg med både kort og medlemskap. Nå er det leeeeenge siden jeg har brukt kortet, og har enda ikke hørt noe fra dem om at det må brukes ellers må det leveres tilbake. Jeg vet at kortet teknisk sett deres eiendom, men jeg gidder ikke å dra i x-antall timer eller sende noe gjennom posten. Hva skjer hvis jeg bare makulerer kortet, tror dere at de noen gang kommer til å be om å få kortet tilbake etter å ikke ha blitt brukt på x antall år? Anonymkode: 0ddfa...16d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Vet ikke. Men du kan jo bare sende det i posten? Anonymkode: 75dd2...a66
Million Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Hvorfor er det så problematisk å sende en konvolutt i posten, da? Det er minimalt med bryderi, en dag du likevel er ute og gjør ærender f.eks. Du beveger deg sikkert i nærheten av en postkasse nå og da i løpet av en arbeidsuke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå