Gå til innhold

Hva er din ulovlige hemmelighet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min ulovlige hemmelighet er at jeg skrubber ovnen på jobb med stålull selvom man ikke skal det. Det er den eneste måten å få den skikkelig ren på, på den tiden vi har til rådighet.

Shhh.

Anonymkode: a385c...207

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min ulovlige hemmelighet er at jeg skrubber ovnen på jobb med stålull selvom man ikke skal det. Det er den eneste måten å få den skikkelig ren på, på den tiden vi har til rådighet.

Shhh.

Veldig sexuelt det ja. 

Anonymkode: 5ac1b...aa6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med min beste venninne mens mannen hennes lå og sov pga mye p drikke, 2 mnd senere hadde jeg sex med mannen hennes da hun lå og sov pga mye å drikke, sykt men desverre sant

Anonymkode: 4e1ed...2f5

snakk om å ha gode relasjoner i livet. 

Anonymkode: ee513...b86

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Av seksuelle hemmeligheter? Vel, jeg har jo den "kjedelige" med at jeg har hatt sex med sjefen. Det som gjør det kanskje litt for spennende er at jeg har hatt sex med to sjefer her, og de er jo en del på reiser og festligheter for ledergruppa sammen og er venner - men heldigvis ikke sånn bestevenner på fritiden såvidt jeg vet. Så jeg håper bare ikke jeg kommer opp som tema over en øl noengang, gambler på det siden jeg jo er deres skitne hemmelighet.

Men imens jeg venter på at dette eventuelt eksploderer i trynet mitt så har jeg det litt morsomt med meg selv når jeg møter begge ved kaffemaskinen og får et blunk fra både høyre og venstre. 

Anonymkode: 4c38a...77e

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

snakk om å ha gode relasjoner i livet. 

Har du aldri gjort noe dumt i fylla noengang ?  Må være fint (og kjedelig) å være perfekt  :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Av seksuelle hemmeligheter? Vel, jeg har jo den "kjedelige" med at jeg har hatt sex med sjefen. Det som gjør det kanskje litt for spennende er at jeg har hatt sex med to sjefer her, og de er jo en del på reiser og festligheter for ledergruppa sammen og er venner - men heldigvis ikke sånn bestevenner på fritiden såvidt jeg vet. Så jeg håper bare ikke jeg kommer opp som tema over en øl noengang, gambler på det siden jeg jo er deres skitne hemmelighet.

Men imens jeg venter på at dette eventuelt eksploderer i trynet mitt så har jeg det litt morsomt med meg selv når jeg møter begge ved kaffemaskinen og får et blunk fra både høyre og venstre. 

Anonymkode: 4c38a...77e

Jeg har gjort akkurat det samme. Pluss at en tredje sjef vet om meg og den ene (tror han holder det for seg selv). Drama på jobben 😂

Anonymkode: abc76...a36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og mens du fokuserer på hva som er verst for økosystemet, undres jeg grøssende, over på hvilken måte katter ble dratt inn i tråd om ulovlige hemmeligheter, i dette seksualforumet..🙈🤤😲

Anonymkode: a3de6...638

Du får lese det jeg svarte på da vet du, var ikke jeg som begynte med det, jeg reagerte bare på at noen nevnte at katter er ille for økosystemet. Du får svare det til den personen, og ikke meg. 

Anonymkode: 37ce3...b2e

AnonymBruker
Skrevet

At Kg er min erstatning for et sosialt  liv..

Jeg har ingen venner.

Anonymkode: a8fdf...152

• Liker 12
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

men det verste som har skjedd for økosystemet 😒 (jeg er crazy cat lady selv, så peker ikke fingeren, jeg synes bare sannheten er jævlig ubehagelig)

Anonymkode: 8b97b...213

det kan vel sies om mennesker også

Skrevet
På 6.5.2019 den 23.29, AnonymBruker skrev:

At min hemmelige elsker er min brors svigersønn og 22 år yngre.

Anonymkode: 38607...9e4

Du står i med mannen til niesen din?!? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble fingret av og runket kjæresten i bilen med hans foreldre på vei til hytta i 16-årsalderen. Det samme i hans brors konfirmasjon under bordet. Hjelpes så løpske hormoner og mangel på hemninger man har i den alderen! 

Ikke at jeg har særlig stor selvkontroll som voksen heller. Hatt sex med ekskjærester av venninner et par ganger, kollegaer (på arbeidsplassen) og tremenningen min. For å nevne noe. 

Anonymkode: 9084f...e3d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Min ulovlige hemmelighet er at jeg noen ganger bruker kjempestore buttplugger, fists og poppers, snakker da om diameter på 8-9 cm i rumpa. Gir meg fantastiske orgasmer når jeg blir sprengt på den måten :)  Dette vet ikke min samboer om....

Anonymkode: da9e0...311

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

At jeg savner min første store kjærlighet etter over ti år. Begge har hatt liv etter dette, så det er rart. Men Håvard vil alltid være min store kjærlighet, som jeg tror jeg møtte for tidlig i livet. 😕 

Gift og barn etter dette, men tenker ofte "hva hvis...".

Anonymkode: 72002...e0d

fortell mer, fordi for meg er det veldig interessant at det fellesskapet dere hadde var egentlig bra,så skjedde det noe - dere skiltes på veien,hvorfor? var det samtalene dere i mellom som var bra?

AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2019 den 20.10, AnonymBruker skrev:

Stakkars personen i tyveårene. Førtiåringer er kjipe i senga, alt går tregt og er kjedeligere. 

Anonymkode: 1de96...91f

Det syntes jeg ikke. 

Anonymkode: 4451d...ef5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det syntes jeg ikke. 

Anonymkode: 4451d...ef5

fortell gjerne din versjon

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shhh.

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg hadde sex med sa det var beste sex han hadde hatt. Om det er sant vet jeg ikke da. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen ulovlige hemmeligheter. Det nærmeste jeg kommer er nok alle samtalene jeg har med en venninne (som ikke engang er i den nærmeste kretsen av venninner) har om sex og at mange av samtalene vi har nesten er som sexting å regne.

Anonymkode: 1f0de...8b2

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ulovlig (som i lovbrudd), men min hemmelighet er at jeg er domina og møter stadig menn på nettet som elsker å underkaste seg i det håp om å møte den perfekte suben for meg. 

Anonymkode: 6665d...e82

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lever i et stabilt forhold med mann og barn, men har flere faste elskere på siden. 

Anonymkode: b04ab...693

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...