Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 Hva syns dere om støvletter og sko med laaange, spisse snabel-snuter? Jeg syns det er fryktelig stygt, og vanligvis bruker jeg å venne meg til "stygge moter" men disse klarer jeg ikke å like. Var å tittet på sko i går, og butikkene er jo fulle av slike sko enda!! Det ser jo bare latterlig ut, og for oss som har store nok føtter fra før er det ikke akkurat flatterende å legge til 3-4 cm.. Hva syns dere andre?
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 helt enig.... viser meg aldri i sko som får føttene mine til å se større ut enn de er... kanskje derfor jeg bestandi går i joggesko..
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Synes slike sko er forferdelig stygge. Ikke ser de veldig behagelige ut heller. Med føtter som krever str 41 i sko har jeg absolutt ikke behov for å legge til en halv meter ekstra.
Gjest Hel Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Har alltid hatet sånne sko! Har ikke spesielt store føtter men synes ikke de er noe fine fordet. Foretrekker sko med rundere tupper eller åpne tær.
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #6 Skrevet 24. april 2005 OK, bra det ikke bare er meg :vente på bedre tider:
Sheba Skrevet 25. april 2005 #7 Skrevet 25. april 2005 Spisse sko er kjempefint! (men de behøver jo ikke krølle seg oppover og lage snabel da..) Elegant og feminint, spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå