AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Hei, jeg ønsker å leie leilighet fra Sammen Bergen vårsemesteret 2020. Med leilighet menes det å ha eget bad og kjøkken, ønsker også å bo sentrumsnært. Dette er trolig de mest attraktive objektene til Sammen. Det jeg lurer på er hvor lett/vanskelig det er å få skaffet for vårsemesteret. Tenker selv at hybelmarkedet er vanskeligst i august, men at etter det så roer det seg ned og det kanskje blir leiers marked. Så lurer litt på hvor vanskelig det er å få leid på vårsemesteret. Ønsker helst å få leid hele vårsemesteret. Jeg bor ikke i Bergen og ønsker å kunne gå på forelesningene. Samtidig ønsker helst ikke å kapre leilighet i Oktober når jeg ikke trenger den før i januar. Så hvor lett er det få til å få leid i vårsemesteret? Hvor lenge før vårsemesteret bør jeg være villig til å betale leie for om jeg ønsker å være forholdsvis sikker på å ha leilighet for vårsemestert? Kan jeg være sikker på å få leid om jeg venter med å leie til f.eks desember 2019? Da er det jo en del som er ferdig med høstsemesteret og kanskje hopper av studiet. Om jeg ikke får leid leilighet er det ikke 100% krise, jeg får jo alltids leid noe i Bergen for vårsemesteret. Men har lyst på leilighet(eget bad og kjøkken). Har også lyst til å leie fra Sammen siden de er rimelige , seriøse og fordi jeg da har muligheten til å leie litt ut i høstsemesteret 2020 om det blir nødvendig. Dette ble litt lang post, men håper på svar likevel. Anonymkode: 2e7e9...94c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Kanskje du skulle ringe Sammen og spørre om dette? Jeg vet at en del utenlandsstudenter bare gå høstsemesteret, kanskje du bare skulle søke fom januar? Anonymkode: bded3...a9d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Dette høres ut som reklame. Om det ikke skulle være det, anbefaler jeg at du tar kontakt med de du ønsker å leie bolig av og spør dem. Anonymkode: 29b79...bfc
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg ønsker å leie leilighet fra Sammen Bergen vårsemesteret 2020. Med leilighet menes det å ha eget bad og kjøkken, ønsker også å bo sentrumsnært. Dette er trolig de mest attraktive objektene til Sammen. Det jeg lurer på er hvor lett/vanskelig det er å få skaffet for vårsemesteret. Tenker selv at hybelmarkedet er vanskeligst i august, men at etter det så roer det seg ned og det kanskje blir leiers marked. Så lurer litt på hvor vanskelig det er å få leid på vårsemesteret. Ønsker helst å få leid hele vårsemesteret. Jeg bor ikke i Bergen og ønsker å kunne gå på forelesningene. Samtidig ønsker helst ikke å kapre leilighet i Oktober når jeg ikke trenger den før i januar. Så hvor lett er det få til å få leid i vårsemesteret? Hvor lenge før vårsemesteret bør jeg være villig til å betale leie for om jeg ønsker å være forholdsvis sikker på å ha leilighet for vårsemestert? Kan jeg være sikker på å få leid om jeg venter med å leie til f.eks desember 2019? Da er det jo en del som er ferdig med høstsemesteret og kanskje hopper av studiet. Om jeg ikke får leid leilighet er det ikke 100% krise, jeg får jo alltids leid noe i Bergen for vårsemesteret. Men har lyst på leilighet(eget bad og kjøkken). Har også lyst til å leie fra Sammen siden de er rimelige , seriøse og fordi jeg da har muligheten til å leie litt ut i høstsemesteret 2020 om det blir nødvendig. Dette ble litt lang post, men håper på svar likevel. Anonymkode: 2e7e9...94c Tror du heller skal lufte drømmene dine i en telefonsamtale med Sammen, enn å håpe på noe svar på kvinneguiden om hvordan ting praktiseres. Perwonlig vil jeg påstå at du tenker deg et "luftslott". Anonymkode: 59412...a6b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 For å si det sånn, det er pr nå 0 ledige boliger hos Sammen. Tror som hun over her du lever i et luftslott. Anonymkode: 7c1de...e97
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Utrolig hvor raskt svar man får fra folk som kun sier "jeg vet ikke". Men skjønner at enkelte har et behov for å svare i alle trådene de ser på Kvinneguiden. TS Anonymkode: 2e7e9...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå