Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tid til å tenke hvor veien går videre. Føler meg mislykket karrieremessig fordi jeg rent formelt er overkvalifisert for stillingen min og derfor ligger lavt lønnsmessig.

Den ble lagt ut med krav og bachelor eller master, men videregående hadde vært tilstrekkelig. Har mellomledere og ikke noe av det jeg gjør synes oppover i systemet, i tillegg må jeg sitte å se på hvordan mindre kvalifiserte medarbeidere tar beslutninger fordi de har lang fartstid samtidig som de overser meg fordi jeg er " sekretær"

Har vært der en god stund, men siden forrige jobbet var en trainestilling, har jeg 1 år hos en arbeidsgiver og snart 2 hos den nye. 

Vil ikke rote bort mange år der jeg er, men vil heller ikke ha på meg at jeg hopper fra sted til sted.

Anonymkode: 2e924...b93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger tid til å tenke hvor veien går videre. Føler meg mislykket karrieremessig fordi jeg rent formelt er overkvalifisert for stillingen min og derfor ligger lavt lønnsmessig.

Den ble lagt ut med krav og bachelor eller master, men videregående hadde vært tilstrekkelig. Har mellomledere og ikke noe av det jeg gjør synes oppover i systemet, i tillegg må jeg sitte å se på hvordan mindre kvalifiserte medarbeidere tar beslutninger fordi de har lang fartstid samtidig som de overser meg fordi jeg er " sekretær"

Har vært der en god stund, men siden forrige jobbet var en trainestilling, har jeg 1 år hos en arbeidsgiver og snart 2 hos den nye. 

Vil ikke rote bort mange år der jeg er, men vil heller ikke ha på meg at jeg hopper fra sted til sted.

Så spørsmåler er: Etter hvor mange år er det greit å slutte?

Skrevet

Ettersom du er i begynnelsen av karrieren tenker jeg at 1+2 år er grei lengde hos arbeidsgiver. Du kan jo også forklare det med at du ønsker en mer utfordrende jobb dersom AG spør :)  Jeg tenker søk i vei!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske normalt i dag at man hopper fra jobb til jobb som ung og nyutdannet. Det er ikke raust med faste/langvarige stillinger på markedet i noen bransjer egentlig. Den jobben jeg har vært i lengst er butikkjobben ved siden av studiene (3år) fordi det er den eneste faste jobben jeg har hatt. 

Utenom det har jeg hatt kortere vikariater og prosjektstillinger på 1-1,5 år.

Anonymkode: 7ff30...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...