AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Vi har hatt litt kontakt i det siste men jeg merker at hun har gjort så mye dårlig mot andre at jeg ikke ønsker noen kontakt. I tillegg er hun ustabil i humøret. Jeg føler meg ikke trygg når jeg er sammen med henne. Jeg tenkte å sende melding å fortelle at jeg ikke vil ha kontakt. Hvordan burde jeg formulere meg? Noen forslag? Anonymkode: 65040...7ed
exictence Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Hvorfor skal du sende henne en melding om det før hun evt kontakter deg, spør om noe osv? Kan du ikke bare la være med å kontakte henne, og evt hvis hun inviterer deg eller vil være med deg, så kan du si at du ikke føler å ha kontakt med henne mer, da jeg føler meg utrygg med deg. Håper du forstår det. ? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Hun ringer meg,men jeg tar ikke telefonen. Ringer å spørre om å gå tur osv. Men jeg føler jeg ikke klarer å slappe av med henne. .Ett sånt vennskap kan jeg ikke ha. Anonymkode: 65040...7ed
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Er dette et nytt bekjentskap eller en gammel venn? Finn på unnskyldninger og gjør deg opptatt når hun foreslår møtes, eller når hun ringer.. hun oppfatter sikkert din avvisning etterhvert. Anonymkode: 18225...388
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har hatt ei slik ei i livet mitt. Første dagen vi møttes hadde vi fin kontakt, men etter der ble hun veldig sur når jeg var ute med andre og ikke inviterte henne. Hun hadde andre venner, så det var ikke det at jeg var den eneste heller. Jeg følte blikket hennes alle steder. Jeg kunne se med sidesynet at hun så på meg. Hun så på meg hver gang jeg så på henne, og da så hun vekk. Hun var forferdelig ubehagelig. Hun så meg lenge før jeg så henne og kom oppi trynet mitt hele tiden. På skolen var det en gang utvalgte plasser til oss (videregående) og hun var der før meg, hun sa til meg hvor jeg skulle sitte før jeg i det hele tatt hadde sett navnet mitt. Hun virka jo helt opphengt. Hun begynte å spre rykter, tror nok hun var veldig såret. Jeg sa ikke noe stygt til henne... men hun spurte meg om så mye som ikke var sant at alt ved henne ble ubehagelig for meg. Ikke si noen ting, bare fad henne ut. Anonymkode: 365b0...8c4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har hatt litt kontakt i det siste men jeg merker at hun har gjort så mye dårlig mot andre at jeg ikke ønsker noen kontakt. I tillegg er hun ustabil i humøret. Jeg føler meg ikke trygg når jeg er sammen med henne. Jeg tenkte å sende melding å fortelle at jeg ikke vil ha kontakt. Hvordan burde jeg formulere meg? Noen forslag? Anonymkode: 65040...7ed ikke send melding, da. Bare fade det vekk. Hun kommer bare til å lure på hvorfor i helvete du måtte fortelle henne det. Anonymkode: 5de91...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå