Gå til innhold

hvordan stimulere gutters g-punkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i en fortrolig samtale gjorde min kjære meg oppmerksom på at gutter har et følsomt punkt i analen (noe jeg var klar over fra før, men jeg var ikke helt sikker på hvordan han ville reagert hvis jeg brukte den informasjonen..), og jeg tok hintet.

så nå lurer jeg på om noen kan gi meg noen tips her! hva er godt? jeg er ikke noen tilhenger av analsex selv, det området er utforsket og avsluttet, men jeg kunne tenke meg å prøve det på ham, siden han tydeligvis har lyst..

vær så snill, ingen flåsete innlegg om at analsex er skittent osv., det var ikke derfor jeg spurte. trenger noen nyttige tips fra gutter som vet hva de liker eller jenter som har prøvd det på typen sin.

hilsen studina:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Grattis til kjær'sten din som har deg, som er villig til å utforske og eksperimentere!

Vi snakker her om prostatakjertelen, som sitter innenfor analåpningen, retning forover, like bak tarmveggen.

Jeg når den akkurat på meg selv med en tommelfinger, så da ser du omtrent hvor langt inne det er. Føles som en omtrent hvalnøttstor, litt ruglete klump.

Bruk olje, glidemiddel el.l. for å forsiktig få inn en finger, bruk deretter fingertuppen til å massere med et relativt fast trykk.

Følelsen er helt spesiell for ham... lykke til!

• 2 år senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Har du gjort det på han ennu???? Er nysgjerrig :)

Skrevet

Noen menn jeg kjenner sa en gang at hvis du stikker fingeren forsiktig inn i analåpningen hans rett før det går for han, da går det VELDIG. Det er sikkert dette punktet de mente da. Men min samboer er ikke interessert i å utforske saken..

Skrevet

Gjett om det skal prøves, ja... :-)

Har prøvd det et par ganger før, men jeg har blitt så sliten i fingrene av pressinga, så vi har måttet gi opp.. Men nå..*gleder meg!*

Kommer tilbake med hvordan det gikk!

Gjest Anonymous
Skrevet

har lyst å prøve dette, men vet ikke helt hvordan jeg skal spørre mannen i mitt liv om dette er noe han har lyst til eller ikke... Forslag?

Gjest Skrukken
Skrevet

Å få en finger opp i anus er ikke akkurat det første som appelerer. Derimot så har man jo "skrukken"! Prøv å press en finger rett i bakkant av ballene, der det kjennes ut som om det sitter en pumpe når han kommer. Hensikten er da å presse såpass hardt (men ikke for hardt..) at ingen ting kommer ut (etter min mening ofte en bonus da man slipper alt sølet dette ofte medfører.) Da vil jeg garantere at mannen vil få en orgasme han sent vil glemme. Hvis du da er flink og slipper akkurat i det "rykkningene" er ferdig, vil man ofte få en ekstra mini orgasme, som tilsvarer en dårlig normal orgasme. Har selv prøvd dette med hell, og da med orgasmer opptil 1 minutt og vel så det. Lykke til (Det tar litt trening, men man lærer fort.)

Ps. Gutta vil sikkert lurer på hva i helve... hun dama driver med, men etter at det er gjennomført, er det ingen ting som er bedre for ham enn dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...