AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Jeg ble nektet prøvetime fordi bryllupet først er om 1 1/2 år. Innehaver mente dette var for lenge til og at jeg ikke bør begynne å prøve kjoler enda fordi trendene endrer seg på den tiden. Jeg vet godt hva jeg vil ha og er ikke så påvirket av moter/trender. Når begynte dere andre å prøve? Anonymkode: 9e440...323
vinogpasta Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Jeg synes det høres rart ut, jobber selv i en salong, og det er ikke absolutt ikke noe særlig god service i si noe slikt til kunder, mener jeg selv. Alle brud skal få lov til å prøve, uansett om det er 3 år frem i tid. Det går dog an å forklare at det er lenge til og stiler forandrer seg (men ikke så kort, det er ikke slikt at en a-fasong går ut om 1 1/2 år...), men at kunder kan godt begynner nå og evt. kom tilbake senere hvis denne sesongen ikke passer. Enkelt og greit. Jeg ville ALLDRI har nektet kunder mine på den måten. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble nektet prøvetime fordi bryllupet først er om 1 1/2 år. Innehaver mente dette var for lenge til og at jeg ikke bør begynne å prøve kjoler enda fordi trendene endrer seg på den tiden. Jeg vet godt hva jeg vil ha og er ikke så påvirket av moter/trender. Når begynte dere andre å prøve? Anonymkode: 9e440...323 Agape trondheim eller?😆 Anonymkode: f833b...920
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Hva brukeren over skrev. I tillegg så hadde det jo vært god butikk dersom kundene kjøpte en kjole, bestemte seg for at de ikke likte den lenger et år senere, og kom tilbake for å kjøpe ny Men kanskje det er så enkelt som at de ikke tror du kommer til å kjøpe noe når det er så lenge til bryllupet, og at de har stor pågang så de vil reservere prøvetimene til kunder de har større tro på at faktisk kommer til å kjøpe noe ? Uansett er det elendig kundeservice, så jeg ville kjøpt kjolen et annet sted. Anonymkode: 547cd...800 3
Bumblebeee Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 Det kan da ikke være vanlig praksis...? Jeg prøvde kjole ett år før og er glad for det, for jeg måtte slanke meg inn i den og klarte det akkurat før bryllupet stod! 😅 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 18 timer siden, vinogpasta skrev: Jeg synes det høres rart ut, jobber selv i en salong, og det er ikke absolutt ikke noe særlig god service i si noe slikt til kunder, mener jeg selv. Alle brud skal få lov til å prøve, uansett om det er 3 år frem i tid. Det går dog an å forklare at det er lenge til og stiler forandrer seg (men ikke så kort, det er ikke slikt at en a-fasong går ut om 1 1/2 år...), men at kunder kan godt begynner nå og evt. kom tilbake senere hvis denne sesongen ikke passer. Enkelt og greit. Jeg ville ALLDRI har nektet kunder mine på den måten. Godt å høre at dette ikke er standard kundebehandling. Jeg måtte argumentere for hvorfor jeg ville ha prøvetime så tidlig, og fikk bare til svar at det var best å begynne med trunk shows fremfor prøvetime. Hun skrev meg opp på en liste sa hun, men nevnte ingenting om når dette showet skulle finne sted. Ts Anonymkode: 9e440...323
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva brukeren over skrev. I tillegg så hadde det jo vært god butikk dersom kundene kjøpte en kjole, bestemte seg for at de ikke likte den lenger et år senere, og kom tilbake for å kjøpe ny Men kanskje det er så enkelt som at de ikke tror du kommer til å kjøpe noe når det er så lenge til bryllupet, og at de har stor pågang så de vil reservere prøvetimene til kunder de har større tro på at faktisk kommer til å kjøpe noe ? Uansett er det elendig kundeservice, så jeg ville kjøpt kjolen et annet sted. Anonymkode: 547cd...800 Ja tenker å kjøpe kjolen et annet sted. Det rare er at denne brudesalongen har veldig mange fornøyde kunder utifra Facebook- siden deres og Google-anmeldelser. Ble derfor litt paff av å få svaret jeg fikk. Men tenker som deg, at hun sikkert tror hun ikke skal få noe salg. ts Anonymkode: 9e440...323
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Agape trondheim eller?😆 Anonymkode: f833b...920 Nei dette er ikke i Trondheim. Men du har opplevd lignende der? ts Anonymkode: 9e440...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå