Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #1 Del Skrevet 24. april 2005 Huff, fikk brev fra legen om at testen var positiv og fikk piller til meg og kjæresten min. Hvor lenge bør vi vente med å ha sex (slik at vi ikke smitter hverandre) om begge tar pillene i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 24. april 2005 #2 Del Skrevet 24. april 2005 Behandlingseffekten skal kontrolleres 4 uker etter kuren, og samleie bør unngås til dette har skjedd. Det fant jeg hos lommelegen. Lenge å vente med andre ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia:) Skrevet 24. april 2005 #3 Del Skrevet 24. april 2005 Et par jeg kjenner hadde det, de sa iallefall at de hadde fått beskjed fra legen om at det ikke kunne ha sex på en uke. Ring legen din å spør du, så er du iallefall sikker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. april 2005 #4 Del Skrevet 25. april 2005 hmm.. eg hadde sex med en gang eg, og clamydiaen forsvann... rart at eg ikkje fikk beskjed om å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå