AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Etter et fantastisk utdrikningslag forrige måned fant jeg ut at jeg vil gjøre noe hyggelig for forloverne mine før bryllupet. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt på det, men ble så rørt av alt de gjorde for meg og jeg vet at det har kostet dem mye tid, penger og energi så jeg har lyst til å gi dem en liten oppmerksomhet i forkant av bryllupet. Hadde egentlig tenkt middag med dem og partnere, men det er så vanskelig å få til siden vi bor i tre forskjellige byer og de har barn, så det får heller være en bonus om vi får til. Jeg synes det er litt kleint med sånne amerikanske "maid of honor"-skjorter og lignende dilldall, vil egentlig bare gi dem noe hyggelig og personlig for å vise at jeg setter pris på dem. Noen som har tips? Jeg skjønner at ingen kan hjelpe meg med den personlige delen, men setter pris på alle forslag Har selv tenkt på å finne gamle bilder og gjøre noe hyggelig ut av det, men trenger mer inspirasjon Anonymkode: 0ab94...001 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Fikk et flott smykke når jeg var forlover for min venninne 🙂 Anonymkode: 58548...d29
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Jeg fikk et smykke med gravering da jeg var forlover Anonymkode: d60fa...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå