Gå til innhold

Bestille kaker på nett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg trenger hjelp til baking til dåp. Har dere noen tips om hvor de er flinke til å bake gode kaker? 

Anonymkode: 44a2e...dc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så rart språk. Snu på det. Hvem er flinke til å bake vonde kaker? Hvis man er flink til å bake, smaker vel kaka godt også?

Anonymkode: 45d72...a0d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart språk. Snu på det. Hvem er flinke til å bake vonde kaker? Hvis man er flink til å bake, smaker vel kaka godt også?

Jeg undres over at du gidder. Er jeg unnskyldt om jeg sier at norsk ikke er mitt morsmål? 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt avhengig av hvor du bor😊 I Bergen vil en fx kunne bestille fra Solbrød eller Hagavik hjemmebakeri eller noen av de andre bakeriene/konditoriene. Både Coop og Norgesgruppen har mulighet for å bestille kaker og få levert i butikkene

Anonymkode: f7eb1...d79

AnonymBruker
Skrevet

Må nesten si hvor i landet kaken skal leveres :)

Ville spurt i en lokal facebook-gruppe, eller på egen facebook-vegg. Da kan du nok få tips om både bakerier og personer som baker privat for salg :) 

Anonymkode: 44bb2...3ad

AnonymBruker
Skrevet

Bor i Oslo 😊 

Ts

Skrevet

Hos min lokale Meny kan man bestille Marispankake og den er veldig god. Siden du bor i Oslo, så kommer den fra samme bakeri som her. Baker Hansen har glutenfri kake, og et par gode sjokoladekaker. 

AnonymBruker
Skrevet

Cakeiteasy.no

Anonymkode: ba3fa...e38

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ ikke nødvendigvis. Jeg er flink til å strikke. Men betyr ikke at mønstrene er fine liksom

Anonymkode: b49c9...7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...