AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Hei. Jeg trenger hjelp til baking til dåp. Har dere noen tips om hvor de er flinke til å bake gode kaker? Anonymkode: 44a2e...dc5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Så rart språk. Snu på det. Hvem er flinke til å bake vonde kaker? Hvis man er flink til å bake, smaker vel kaka godt også? Anonymkode: 45d72...a0d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så rart språk. Snu på det. Hvem er flinke til å bake vonde kaker? Hvis man er flink til å bake, smaker vel kaka godt også? Anonymkode: 45d72...a0d Jeg undres over at du gidder. Er jeg unnskyldt om jeg sier at norsk ikke er mitt morsmål? Ts Anonymkode: 44a2e...dc5 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Det er jo litt avhengig av hvor du bor😊 I Bergen vil en fx kunne bestille fra Solbrød eller Hagavik hjemmebakeri eller noen av de andre bakeriene/konditoriene. Både Coop og Norgesgruppen har mulighet for å bestille kaker og få levert i butikkene Anonymkode: f7eb1...d79
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 Må nesten si hvor i landet kaken skal leveres Ville spurt i en lokal facebook-gruppe, eller på egen facebook-vegg. Da kan du nok få tips om både bakerier og personer som baker privat for salg Anonymkode: 44bb2...3ad
BMF Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 Hos min lokale Meny kan man bestille Marispankake og den er veldig god. Siden du bor i Oslo, så kommer den fra samme bakeri som her. Baker Hansen har glutenfri kake, og et par gode sjokoladekaker.
Jytte Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bor i Oslo 😊 Ts Anonymkode: 44a2e...dc5 https://shop.elvebreddencatering.no/varegruppe/24
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så rart språk. Snu på det. Hvem er flinke til å bake vonde kaker? Hvis man er flink til å bake, smaker vel kaka godt også? Anonymkode: 45d72...a0d Hæ ikke nødvendigvis. Jeg er flink til å strikke. Men betyr ikke at mønstrene er fine liksom Anonymkode: b49c9...7ba
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #11 Skrevet 7. mai 2019 10 timer siden, Jytte skrev: https://shop.elvebreddencatering.no/varegruppe/24 Elvebredden er bra og har veldig akseptable priser Støtte denne anbefalingen. Anonymkode: 294f5...91c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå