AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Jeg skal i bryllup snart og har lest litt på nettet om hva som er lov å ha på som gjest. Ofte står det at det ikke er lov med stram kjole. Jeg liker ikke sånn typisk selskapskjoler som er løse fra brystet og ned, men vil heller ha på en litt havfrueformet selskapskjole, er ikke det greit? I innbydelsen står det: Antrekk: lang kjole. Anonymkode: ea0eb...5f9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Ser ikke noe problem med det 🤷🏼♀️ Anonymkode: 27341...91c 1
Ella Ellefantella Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 (endret) Selvsagt kan du det! Jeg har aldri opplevd at det står hvor løs kjole man skal ha! Det høres ganske merkelig ut! Endret 6. mai 2019 av Ella Ellefantella 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal i bryllup snart og har lest litt på nettet om hva som er lov å ha på som gjest. Ofte står det at det ikke er lov med stram kjole. Jeg liker ikke sånn typisk selskapskjoler som er løse fra brystet og ned, men vil heller ha på en litt havfrueformet selskapskjole, er ikke det greit? I innbydelsen står det: Antrekk: lang kjole. Anonymkode: ea0eb...5f9 En slik? Anonymkode: 8e1db...eb3
exictence Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal i bryllup snart og har lest litt på nettet om hva som er lov å ha på som gjest. Ofte står det at det ikke er lov med stram kjole. Virkelig? Det har jeg aldri sett. 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke sånn typisk selskapskjoler som er løse fra brystet og ned, men vil heller ha på en litt havfrueformet selskapskjole, er ikke det greit? I innbydelsen står det: Antrekk: lang kjole. Anonymkode: ea0eb...5f9 Lang kjole betyr lang kjole. Gjerne havfrueformet og lang. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Eller slik? Ka du poste bilde av den kjolen du tenker på? Anonymkode: 8e1db...eb3 1
Ella Ellefantella Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: er disse innafor? Anonymkode: 8e1db...eb3 Såklart! Personlig synes ikke jeg de er så fine, men de er da helt innafor etikettemessig! Eller, den første har for like farge som brudekjolen, men fasongen er ok! Det eneste man skal ungå er vel hvit kjole? Og svart, kanskje? Eller er det bare gammeldags at man ikke skal ha svart? Endret 6. mai 2019 av Ella Ellefantella 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 Hvordan kommer man seg på toalettet i en slik? Må man kle av seg hele kjolen? Anonymkode: 8e1db...eb3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller slik? Ka du poste bilde av den kjolen du tenker på? Anonymkode: 8e1db...eb3 Jeg har ikke funnet en kjole enda, men tenker ikke så voldsomme kjoler. Jeg har aldri vært i bryllup før så jeg vet ikke hva som er vanlig eller ikke. Utenom at man ikke skal gå med svart, rødt eller hvitt. Men jeg tenker kanskje noe sånt som dette: Anonymkode: ea0eb...5f9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #11 Skrevet 6. mai 2019 Man skal ikke overgå bruden, ikke ha svart, hvit eller rød kjole i følge reglene. Hadde jeg vært deg ville jeg hørt med bruden om hva henne synes. Anonymkode: 8485c...959 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #12 Skrevet 6. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man skal ikke overgå bruden, ikke ha svart, hvit eller rød kjole i følge reglene. Hadde jeg vært deg ville jeg hørt med bruden om hva henne synes. Anonymkode: 8485c...959 Og ikke for utfordrende (mye kløft, høy splitt på låret osv). Anonymkode: 8485c...959 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #13 Skrevet 6. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke funnet en kjole enda, men tenker ikke så voldsomme kjoler. Jeg har aldri vært i bryllup før så jeg vet ikke hva som er vanlig eller ikke. Utenom at man ikke skal gå med svart, rødt eller hvitt. Men jeg tenker kanskje noe sånt som dette: Anonymkode: ea0eb...5f9 Hvorfor ser det ut som det stikker en rumpe opp av kjooolen? Anonymkode: 8e1db...eb3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #14 Skrevet 6. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ser det ut som det stikker en rumpe opp av kjooolen? Anonymkode: 8e1db...eb3 Det kalles vel en kløft. Nå var det ikke akkurat det jeg siktet til når jeg snakket om formen på kjolen. Anonymkode: ea0eb...5f9 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #15 Skrevet 6. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke funnet en kjole enda, men tenker ikke så voldsomme kjoler. Jeg har aldri vært i bryllup før så jeg vet ikke hva som er vanlig eller ikke. Utenom at man ikke skal gå med svart, rødt eller hvitt. Men jeg tenker kanskje noe sånt som dette: 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg snakket om formen på kjolen Det var fine fasonger på de kjolene du viste fram. Lurt å ikke ha for voldsom kjole. Anonymkode: 8e1db...eb3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #16 Skrevet 6. mai 2019 Poenget er vel at det ikke skal være for sexy/tacky, eller kle seg slik at alle stirrer. Jeg bruker gjerne trange kjoler. Men nå har jeg ikke attributtene til enkelte av de det er bilde av her, så blir på ingen måte et stort blikkfang i enn trang kjole. Anonymkode: 23e1d...d32 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #17 Skrevet 7. mai 2019 Jeg syns trange kjoler er helt ok så lenge den ikke blir for sexy eller vulgær. Anonymkode: 9fe20...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå