Gå til innhold

en hevn............!?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

nå har jeg ei venninne som har flørta litt med samboeren min og det har jeg ikke likt! derfor tenkte jg å ta en bitteliten hevn ? hun har nå skaffet seg type, og så lurte jeg på: har dere forslag til noen flørtetips, slik at hun forstår at jeg flørter med typen hennes? kanskje hun skal få smake sin egen medisin? hun har ikke flørtet så heftig med samboeren min, men hun har sett på ham mer enn nødvendig, og gjort seg så feminin hun kan, for å gjøre seg til på en måte, og det er litt kvalmt da :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og nå vil du gjøre noe like kvalmt?

Hilsen Trille

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva forventer du å få ut av dette? En slags åndelig og moralsk oppvåkning hos venninnen din?

Du får vel ta igjen med samme mynt da. Se masse på ham og gjøre deg så feminin du bare kan. (Så risikerer du kanskje at din kjæreste blir sjalu og hevner seg med å flørte med venninnen din igjen også er vel ringen sluttet). :ler:

Skrevet
...og nå vil du gjøre noe like kvalmt?

Enig. Hva er vitsen? Hva oppnår du og hva vil du oppnå?

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen kommer aldri over fjortiss stadiet...

Gjest Anonymous
Skrevet

hva jeg vil oppnå? at slik hun oppfører seg er patetisk! tør nemlig ikke si det til henne at hun bør fire ned litt på flørtinga, så feig er jeg............hun tenner nemlig på at opptatt mannfolk tenner på henne-.................. :roll:

Skrevet

Kan godt hende at du er uvanlig supersensitiv på slikt, mens hun ikke er slik, dvs mer normal. Da oppnår du ikke noen annen effekt enn at du framstår som teit.

Gjest Bellatrix
Skrevet
hva jeg vil oppnå? at slik hun oppfører seg er patetisk!

Er det ikke like patetisk om du skulle gjøre det samme? Eller kanskje enda mer patetisk ettersom du har kjæreste og vet at det er dumt å gjøre. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ett forslag. Gå hjem til din mor og spør hva ordet oppdragelse betyr. Da kommer hun til å svare at det er noe hun har prøvd på i årevis, men dessverre mislykkedes hun totalt. :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det et stort problem kan du jo fortelle henne, i generelle ordelag, at veldig mange reagerer på hennes flørting med andres menn.

Skrevet

Hva synes kjæresten din? Har han i det hele tatt oppdaget at hun flørter med ham (det er oftest kvinnene som oppdager sånnt først)?

Hvis han ikke bryr seg, kan hun vel flørte alt hun vil. Kanskje kæresten hennes ikke liker det og setter en stopper for det. Hvis du holder en lav profil inntil da vil du ikke i etterkant fremstå som en dum gås.

Hilsen Trille

Skrevet
Hva synes kjæresten din? Har han i det hele tatt oppdaget at hun flørter med ham (det er oftest kvinnene som oppdager sånnt først)?

Hvis han ikke bryr seg, kan hun vel flørte alt hun vil. Kanskje kæresten hennes ikke liker det og setter en stopper for det. Hvis du holder en lav profil inntil da vil du ikke i etterkant fremstå som en dum gås.

Hilsen Trille

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

ehh problemet er at min kjæreste liker det, og synes hun er sexy, det sa han det jeg spurte han ut om det......

Gjest Gjesta
Skrevet
ehh problemet er at min kjæreste liker det' date=' og synes hun er sexy, det sa han det jeg spurte han ut om det......[/quote']

Det er faktisk ganske mange jenter som syns det er stas å få bekreftelse fra andres menn, og selv om det er noe man så klart skal heve seg over, er det ikke alltid så lett hvis man føler sjalusi, usikkerhet eller rett og slett syns det er fortærende at HUN får respons hos DIN mann. sånt er ikke spesielt bra for selvbildet, selv om det ikke er noe utroskap med i bildet!

Gjest Anonymous
Skrevet
ehh problemet er at min kjæreste liker det' date=' og synes hun er sexy, det sa han det jeg spurte han ut om det......[/quote']

Det er mellom deg og han problemet er, ikke mellom deg og venninna.

Gjest vinter
Skrevet

Hvis hun er sikker i sin sak kan jeg føle med henne!!!

Det kan da umulig finnes så få men at det rettferdigjøres at man legge seg etter venninders kjærester :o

Det er ikke god oppdragelse og ta igjenn men det må da finnes andre responser en å vende det andre kinnet til :evil:

Det er så typisk at tredjepart skal få så mye sympati og forståelse når h#n skulle hatt et digert tupp i ræva for upassende oppførsel. (min pers mening)

Gjest seroxata
Skrevet

skjønner godt at du er arg over venninna di sin oppførsel, hadde reagert selv! Men du sier at typen liker det? :o hallo, hva er dette for noe! Jojo, kanskje han liker oppmerksomhet, jeg skal ikke begynne å rakke ned her..

men hvis venninna di er så slesk, så ville jeg rett og slett gitt en god dag i om jeg egentlig ikke tør ta det opp med henne, og rett og slett bare få det ut av systemet! Og tolerer hun ikke at du sier fra, så synd for henne!

Da har hun et problem.

men synes det er en dårlig ide å ta igjen med samme mynt, det viser bare at du ikke er bedre enn henne :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Du kan ikkje gjøre noe, sånn at du viser at du ikke er like teit som henne..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...