Gå til innhold

Skal gifte meg veeeeldig enkelt...kjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss hos ordføreren før vi reiser på ferie med barna våres i sommer. Tenker å feire på ferie; pynte oss, ta bilder på stranda,spise på god restaurant....bare kose oss. Har lyst på en enkel kjole, trenger ikke være kvit....noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe det? 

Anonymkode: dc6ed...652

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den her feks.

Anonymkode: a0d66...db4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den her feks.

Den var nydelig 😍 godt forslag til ts.

Anonymkode: 110bf...f6f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den her feks.

Tusen takk for forslag til nydeleg kjole😀Glømte å skrive at jeg er over 40🙊170 høg...former,men ganske sporty

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal gifte oss hos ordføreren før vi reiser på ferie med barna våres i sommer. Tenker å feire på ferie; pynte oss, ta bilder på stranda,spise på god restaurant....bare kose oss. Har lyst på en enkel kjole, trenger ikke være kvit....noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe det? 

Min tante hadde på seg en enkel kjole i sommerlige farger og et lyst sjal. Min venninne hadde et skjørt i lin, lys overdel med blonder og et sjal. 

Anonymkode: 66547...6ea

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for forslag til nydeleg kjole😀Glømte å skrive at jeg er over 40🙊170 høg...former,men ganske sporty

Du er 40 år, så ikke alt ville passe til din alder og du nevner at du er sporty i tillegg. 170 cm. høy er ikke så høy, men ikke petite heller, veldig normal 🙂 Hva str. bruker du da? Kunne du tenke deg en jumpsuit? Jeg hadde på meg når jeg giftet på på rådhuset, en enkel og veldig elegant en. Hva er budsjettet ditt? Og  hva du absolutt ikke liker?

Jeg synes du kan gå for hvitt, det er SÅÅÅ sjelden man går med en hvit kjole ellers, tar denne sjansen og går for det!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, vinogpasta skrev:

Du er 40 år, så ikke alt ville passe til din alder og du nevner at du er sporty i tillegg. 170 cm. høy er ikke så høy, men ikke petite heller, veldig normal 🙂 Hva str. bruker du da? Kunne du tenke deg en jumpsuit? Jeg hadde på meg når jeg giftet på på rådhuset, en enkel og veldig elegant en. Hva er budsjettet ditt? Og  hva du absolutt ikke liker?

Jeg synes du kan gå for hvitt, det er SÅÅÅ sjelden man går med en hvit kjole ellers, tar denne sjansen og går for det!

Tusen takk for innspel. Kunne tenke meg en kjole til nedom knea...liker beina mine😀Bruker str 40, har litt mage og byste. Halvlangt brunt hår...ja kanskje jeg skal gå for hvit😍Men er sikkert vanskeli når det er så mye å leite gjennom...tenker å finne noe under 2000.

• Liker 1
Skrevet

Ok, da har jeg valgt det riktig, disse oppe er fra Zalando, gratis frakt og retur, og så er det 100 dagers åpenkjøp. Kjøp 2 str. hvis du er usikker, og så heller levere den str. som ikke passer tilbake. Jeg anbefaler godt Lauren Ralph Lauren, snittet på dem er helt utrolige, jeg har MASSE fra dem, jeg bruker str. 38/40 og er 162 cm. høy, så jeg er mer formfull enn deg. Stoffet på dem er også helt nydelige, ligger mellom 2000-2900, kan heller velge tilbehør eller andre ting litt rimeligere. For jeg anbefaler det merket på sterkeste altså. Men her noe fra Bootz:

De kan jeg legge bilder ut her, men jeg legger direkte link  til dem.

Filippa K

Lauren Ralph Lauren

Lauren Ralph Lauren (kan legges opp hvis du vil vise legger)

Diana Orving

Lauren Ralph Lauren (jeg hadde jumpsuit i denne variaten, man ser så slank og høy ut, skjuler magen godt)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 174 og den var enda litt lang, men gikk helt fint så lenge jeg brukte høyhelte sko. Veldig fin kjole i virkeligheten også. Former her og, bruker str 42.

AnonymBruker
Skrevet

Nelly.no har startet med brudekjoler som ikke er så dyre:)

Anonymkode: 86e0e...df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...