Gå til innhold

Han slikket meg og jeg var skitten. Æsj, ødelagt alt nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller, ikke skitten, men..:

Vi har datet i 4 mnd. Vi er begge veldig forelska og har det helt topp sammen. Sexen er fantastisk. Jeg har alltid «visst om» når anledningen for sex er der, for vi avtaler alltid og møtes (vi kommer ikke uanmeldt til den andre). På den måten har jeg også alltid vært klar for det - og gjort meg klar til det. Alltid dusja/vaska meg der nede og nybarbert. Når jeg ikke har en partner pleier jeg ikke å være så nøye med noe barbering.

Så, på jobb på fredag fikk jeg mld med spørsmål om han kunne komme hjem til meg når jeg slutta på jobben (han hadde fri). Det hadde jeg jo kjempelyst til! Så da jeg kom hjem fra jobb sto han utenfor huset og venta. Det ble veldig lidenskapelig og vi gikk rett i seng. Jeg kom på underveis at jeg ikke hadde gjort meg «klar», jeg hadde ikke vasket meg der nede siden morningen og hadde ikke barbert noe på 5 dager! Så jeg prøvde å ikke få ham til å gå ned. Men da det gikk for ham, og jeg fremdeles ikke hadde kommet, gikk han ned på meg.. og han slikket meg til jeg kom. M, m, mh! ;) Uansett: rett etterpå måtte han gå på do for å «skylle kjeften» som han sa. Det har han aldri gjort før. Men ew, det må jo kanskje ha vært en ny opplevelse det der. Lukta og smaken må vel ha vært annerledes også etter en lang arbeidsdag og uten dusj/vask siden kl.5 om morgenen! Håper ikke jeg har skremt ham fra slikking! Eller at han nå synes jeg er ekkel..

Er det noen her som har fått nytt syn på sexen/mista lysta fordi du lå med ei som plutselig ikke var stelt/ren/barbert der nede? Faen altså, angrer på at jeg lot ham gå ned på meg. Var bare så jævlig kåt.

Anonymkode: 5c258...8d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har datet i 4 mnd. Vi er begge veldig forelska og har det helt topp sammen. Sexen er fantastisk. Jeg har alltid «visst om» når anledningen for sex er der, for vi avtaler alltid og møtes (vi kommer ikke uanmeldt til den andre). På den måten har jeg også alltid vært klar for det - og gjort meg klar til det. Alltid dusja/vaska meg der nede og nybarbert. Når jeg ikke har en partner pleier jeg ikke å være så nøye med noe barbering.

Så, på jobb på fredag fikk jeg mld med spørsmål om han kunne komme hjem til meg når jeg slutta på jobben (han hadde fri). Det hadde jeg jo kjempelyst til! Så da jeg kom hjem fra jobb sto han utenfor huset og venta. Det ble veldig lidenskapelig og vi gikk rett i seng. Jeg kom på underveis at jeg ikke hadde gjort meg «klar», jeg hadde ikke vasket meg der nede siden morningen og hadde ikke barbert noe på 5 dager! Så jeg prøvde å ikke få ham til å gå ned. Men da det gikk for ham, og jeg fremdeles ikke hadde kommet, gikk han ned på meg.. og han slikket meg til jeg kom. M, m, mh! ;) Uansett: rett etterpå måtte han gå på do for å «skylle kjeften» som han sa. Det har han aldri gjort før. Men ew, det må jo kanskje ha vært en ny opplevelse det der. Lukta og smaken må vel ha vært annerledes også etter en lang arbeidsdag og uten dusj/vask siden kl.5 om morgenen! Håper ikke jeg har skremt ham fra slikking! Eller at han nå synes jeg er ekkel..

Er det noen her som har fått nytt syn på sexen/mista lysta fordi du lå med ei som plutselig ikke var stelt/ren/barbert der nede? Faen altså, angrer på at jeg lot ham gå ned på meg. Var bare så jævlig kåt.

#ilandsproblemer 😂🤪

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta livet så seriøst, jeez. Dere hadde det fint og begge ble tilfredsstilt, så lukker vi den boka.

Anonymkode: 7cc96...2e1

• Liker 29
Skrevet

Hvis han kom inni deg var det sikkert mest det han tenkte på. 

Det verste som kan skje nå er jo at du tenker så mye på dette at du lar det ødelegge mellom dere. Tror neppe han bryr seg. 

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Er man kåt så gjør det ingenting. Verre langt ut i ett kjedelig forhold 😂

Anonymkode: f6a3f...474

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe stress det, ta det helt kuli, så da vet du at det e heilt greit å kysse han om du har suget en gang.

Anonymkode: 1ecf7...e93

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han ikke lagde breknings lyder mens han holdt på så brydde han seg nok ikke så mye👅👅💦

Anonymkode: a8df8...c84

• Liker 2
Skrevet

Hadde han synes det var ille, hadde han ikke orket mer enn noen sekunder å slikke deg. Det er bare å bruke sunn fornuft.

• Liker 13
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kom inni deg, det han skylte vekk var sin egen sæd. Ingen grunn ti bekymring :)

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hvist han er like kåt og nyforelska som deg, så gjør det sikkert ingenting! Men et lite tips til neste gang. Visst jeg er i samme situasjon og mannen min tar initiativ til spontan sex, så pleier jeg å si i en munter/ spøkefull tone  at jeg ikke er helt nydusja/ nyfrisert akkurat. Han pleier som regel å si "det driter jeg i"😁

Anonymkode: c1549...52f

• Liker 10
Skrevet

Med mindre han er fullstendig retardert greide han nok å regne ut at du neppe hadde dusjet på jobben. Og dermed visste han svært godt hva han fikk. 

• Liker 19
Skrevet

Tror nok han hadde snudd om det var for ille. 

Skrevet

Utrolig frekt å ufint å si at man må "skylle kjeften".

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg har fått beskjed om å skylle kjeften etter å vært nede på ei dame hvis jeg tenkte på å kline med henne etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Haha, du er iallefall frisk, elsker sånne jenter som deg. Ikke tenk på å vaske deg så mye, når du er nyvasket og skrubbet nedi der, da smaker du jo nesten ingenting. Det smaker litt tiss til å begynne med, men det blander jeg med spytt og lar det renner ned over mellomstykket og ned til rompa di, du vil elske det. Er du attpåtil litt svett, så smaker du jo bare litt salt. Og har du hvitløksånde er jeg solgt. Liker at typen kom inni deg først før han tok en "clean-up crempie"  på deg etterpå, det fortjener du😂

Tror nok denne er sann, og du skriver meg våt, fortsetter du slik, vil jeg gjerne følge deg😘❤️

• Liker 3
Skrevet

Ta det helt med ro. Nå har han fått smake fitte sånn som det egentlig smaker.😅 Folk har gått ned på hverandre selv om de ikke har fått dusja på en dag eller to. Går helt fint det også. Fitte smaker bestandig herlig! Som andre sier, hadde han ikke synes det var digg så hadde han slutta med en gang og heller brukt fingrene. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han slikket deg altså rett etter at dere hadde sex. Det tyder på at han ikke er spesielt prippen.

Jeg mener du ikke har noen verdens ting å bekymre deg over.

• Liker 6
Gjest Paramount
Skrevet
13 timer siden, minister-mio skrev:

Samme tenkte jeg, synes det var en helt håpløs kommentar. Men vi er alle forskjellige, og det var tydeligvis ikke selve kommentaren som var problemet for ts.

AnonymBruker
Skrevet

Min skyler ofte kjeften når sexen er over for å fjerne spermrester eller fittelukta mi. Blir folk virkelig fornærmet for dette? Dere må være noen usikkre og hårsåre damer hvis det er nok til å reagere :murvegg:

Anonymkode: 5b3b1...5c0

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min skyler ofte kjeften når sexen er over for å fjerne spermrester eller fittelukta mi. Blir folk virkelig fornærmet for dette? Dere må være noen usikkre og hårsåre damer hvis det er nok til å reagere :murvegg:

Anonymkode: 5b3b1...5c0

Jeg er verken usikker eller hårsår, men jeg kan bli fornærmet allikevel. Jeg hadde heller aldri drømt om å kalle lukten av underlivet mitt for "fittelukta mi" 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...