Saga Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 Låtene som får meg i sommerstemning: Sommartidar! United Nations (?) - Out of Touch Tony Christie - Amarillo Son of a Preacherman Robyn - Be Mine Infernal - From Paris to Berlin Kaoma - Lambada Alek - Eneste For Meg Eddy Grant - I Don't Wanna Dance Neste?
Elanor Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 Noen sanger som lukter sol :-) Gyllene Tider - Sommartider CJ Lewis - sweets for my sweet DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Summertime Big mountain - Oh, Baby I love Your Way Katrina and the Waves - Walking on Sunshine Shaggy - In the Summertime Inner Circle - Sweat (A La La La Long) Lou Bega - Mambo No.5 The Lovin' Spoonful - Summer In the City Isley Brothers - Summer Breeze Kool & The Gang - Cherish Don Henley - Boys of Summer Alice Cooper - School's Out Billy Idol - Hot in the City Francis Dunnery - American Life in the Summertime Cliff Richards - Summer Holiday Van Morrison - Dancing In The Moonlight Tomas Ledin - blå blå känslor Bobby Vinton - Sealed with a kiss Ellers er sommeren årstiden jeg hører på deLillos. (Untatt "Neste sommer", for det er jo en høstsang!)
lene24 Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Noen sommersanger: ¤ Uniting nations - out of touch ¤ Mustafa sandal - All my life ¤ Summer love - remember ¤ The underdog project - Saturday night ¤ sanger fra SODA og SOLID BASE ¤ Armand Van Helden - my, my my ¤ sanger fra Antique
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 Kan jeg spør, Lambada heter en sang er det den fine gamle haaajahahaja greia?
Saga Skrevet 24. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2005 Kan jeg spør' date=' Lambada heter en sang er det den fine gamle haaajahahaja greia?[/quote'] Ja
Gjest Aksjonsleder Skrevet 25. april 2005 #10 Skrevet 25. april 2005 "Sommer", er den årstiden vi går inn i, og "låter" er musikk. To helt forskjellige ord med hver sin betydning. "Sommerlåter" derimot, er et ord med en egen mening. Med vennlig hilsen FMMO Folkeaksjonen Mot Meningsløs Orddeling.
Anglofil Skrevet 25. april 2005 #11 Skrevet 25. april 2005 Mambo Number. 5 - Lou Bega En solkinnsdag - Postgirobygget Idyll - Postgirobygget The Right Next to the Right One - Tim Christensen Stygge lille Trine - Postgirobygget 23 tommer - Postgirobygget Neste sommer - DeLillos Sufin' USA - The Beach Boys California Girls - The Beach Boys MMM MMM MMM MMM - Crash Test Dummies In the Summertime - Shaggy Lemon Tree - Fool's Garden 74/75 - The Connels Vill ha dig - Drømhus Simarik - Tarkan Opa Opa - Antique Boomshackalack - Apache Indian Bamboleo - Gypsy Kings Vamos a la playa - Claudio Yarto Mas Que Nada - Sergio Mendes & Brazil 66 Bailando - Paradiso Bom, Bom, Bom - Vengaboys Not for the Dough - Multicyde The Boy is Mine - Monica&Brandy What's Up - 4 Non Blondes Love is all Around - Wet Wet Wet Love Princes - Spin Doctors One Summer - Daryl Braithwaite Sweets for my Sweet - C.J.Lewis Drømmedame - Trang Fødsel Tubthumping - Chumbawamba Livet det er helt ålreit - Trang Fødsel In the Ghetto - Ghetto People Feat L-Viz Status Ku - Solfaktor X I marinen - Prima Vera Me Gustas Tu - Manu Chao Hotel California - The Eagles U Can't Touch this - MC Hammer Starlight - The Supermen Lovers feat. Mani Hoffman Summer Holiday - Cliff Richard Hit the Road Jack - Ray Charles Zombie - The Cranberries King of the Road - Roger Miller Hero - Enrique Iglesias Kveldsång for deg og meg - Odd Nordstoga La Bamba - Rich Valens I'm just a Gigolo(I ain't got nobody) - Louis Prima Wake me up Before you Go Go - Wham Frankie&Johnny - Brook Benton Summer of 69 - Bryan Adams Season in the Sun - Terry Jacks Another one Bites the Dust - Queen Gal av lengsel - Bare Egil Band Dancing in the Moonlight - Smashing Pumkins Swinging on a Star - Frank Sinatra Klapp klapp - Are og Odin Mysteriet deg - Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson Hooked on a Feeling - Blue Swede (I Would) Die For You - Antique Selvom de får meg i sommerstemning, så betyr det ikke at alle er like bra.. Mvh Yvonne
Donnie Darko Skrevet 25. april 2005 #12 Skrevet 25. april 2005 ok.. For å være seriøs: Big Bang Frank Zappa - Captain Beefheart låtene. Creedence Bee gees.
NullHull Skrevet 26. april 2005 #13 Skrevet 26. april 2005 Jeg kan kun komme på en sang som for meg er den ultimate sommerlåta: Tomas Ledins "Sommaren är kort". Når han setter igang med "inte ett måln, så långt ögat kan se..." da kjenner jeg duften av solkrem, tvert!! Om det så skulle være midt i romjula
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #14 Skrevet 26. april 2005 Mezzoforte - Garden Party Flying Pickets - Summertime Al Jarreau - Roof Garden Sterk Naken og Biltyvene - Sommerlykke Rovers - The Jane Fonda Workout Paul Simon - Late in the evening deLillos - Neste sommer DumDumBoys - Splitter pine Jokke - Sola skinner Jokke - Øl
Ingeborg Skrevet 26. april 2005 #15 Skrevet 26. april 2005 Å, det er så mange "sommersanger" atte! Men det er liksom helst sanger jeg forbinder med bestemte somre, ikke nødvendigvis sanger som "sier sommer". Men i alle fall: * "Six packs" - The Getaway People * "The Real Slim Shady" - Eminem * "Life is life" - Opus * "Layla" - Eric Clapton * "Maria Maria" - Santana ... og så er det sikkert mange fler som jeg ikke kommer på i farta.
Donnie Darko Skrevet 26. april 2005 #16 Skrevet 26. april 2005 * "Life is life" - Opus Oh the horror!!
Anglofil Skrevet 26. april 2005 #17 Skrevet 26. april 2005 ok.. For å være seriøs: Big Bang Frank Zappa - Captain Beefheart låtene. Creedence Bee gees. Jeg er alltid seriøs, det er bare det at selvom en sang ikke er min favoritt betyr ikke at jeg ikke kommer i sommerstemning av dem.. F. eks hvis jeg er her hjemme og hører Simarik av Tarkan tenker jeg med en gang på den andre gangen jeg var i Tyrkia, og dermed og kommer jeg i sommerstemning. Selvom sangene ikke er så bra, så betyr det jo ikke at de ikke kan bringe frem gode/vonde minner.. Mvh Yvonne
Gjest Bertine Skrevet 13. juni 2005 #20 Skrevet 13. juni 2005 Ameri med 1 thing! Deilig ny sommerlåt.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå