AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Har ei jente på 18 mnd som elsker å rote med boller og visper på kjøkkenet. Liker også å se på når vi lager mat. Tenker det hadde vært kjekt for henne å være i vår høyde ved kjøkkenbenken, uten at det er fare for at hun faller ned. Finnes det noen smarte løsninger for å tilrettelegge for små barn på kjøkkenet? Har noen ganger ordnet mat på spisebordet slik at hun kan sitte i stolen sin å følge med, men hadde vært enklere å ha en løsning på kjøkkenet. F.eks hvis jeg visper egg eller baker så sitter hun ikke høyt nok til å kunne se ned i bollen når hun sitter i stolen Anonymkode: bb971...663
*Ariel* Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 https://happygreylucky.com/ikea-hack-toddler-learning-tower-stool/ 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Spoiler Spoiler Hei! Jeg har hatt mine med mye på kjøkkenet. Vil anbefale å søke på "learning tower ikea hack". Da finner du enkle og mer energikrevende forslag. Vi gjorde det helt enkelt ved å sette to krakker oppå hverandre. Vil sterkt anbefale å behandle treet med maling eller lakk. Læretårnet blir grisete 😊 Lykke til! Anonymkode: fcf08...92b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Vi har en liten sammenleggbar trappestige som mini kan stå på. Det funket ikke da han var så liten som 18 mnd, men nå som han er 2,5 år er det helt gull. Tror kanskje det begynte å fungere greit når han nærmet seg 2 år. Ellers så jo Ikea-krakkene ut som en smart ide for å lage noe selv. Fordelen med trappestige er at den tar liten plass når den ikke er i bruk. Anonymkode: 26f41...f5a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 vi lagde learning tower av 2 gamle krakker. funka som bare det, helt til ungen kunne stå trygt på en stol istedet. Anonymkode: 43d58...cec
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Takk for tips 😄 Litt langt til nærmeste ikea, men har noen gamle krakker stående så får høre om mannen vil være litt handy 😄 Anonymkode: bb971...663
Nerine_ Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips 😄 Litt langt til nærmeste ikea, men har noen gamle krakker stående så får høre om mannen vil være litt handy 😄 Anonymkode: bb971...663 IKEA har nettbutikk🙂
Forundret.. Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har en liten sammenleggbar trappestige som mini kan stå på. Det funket ikke da han var så liten som 18 mnd, men nå som han er 2,5 år er det helt gull. Tror kanskje det begynte å fungere greit når han nærmet seg 2 år. Ellers så jo Ikea-krakkene ut som en smart ide for å lage noe selv. Fordelen med trappestige er at den tar liten plass når den ikke er i bruk. Anonymkode: 26f41...f5a Hva mener du med trappestige?
ViljaH Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 Jeg satte to vanlige (iblandt en) stoler inntil benken med ryggstøet utover som gelender. Så sto jeg gjerne ved siden av hvis de var små og passet på. Enkel løsning..
solmåneogstjerner Skrevet 7. mai 2019 #10 Skrevet 7. mai 2019 9 timer siden, Forundret.. skrev: Hva mener du med trappestige? En mini-gardintrapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå