AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har en mannlig venn, vi har kjent hverandre i mange år og er fra samme sted. Vi dater ikke og har aldri hatt følelser for hverandre. Men jeg har vært mye på besøk hos han og sett film, jeg kan være meg selv med han og han er godt likt av alle. Han fremstår veldig nøytral, gjør ikke mye ut av seg men er heller ikke tilbakeholden. Saken er...at han tar ofte initiativ, svarer alltid på snap osv. Han spør om jeg vil komme hjem for filmkveld, men når dagen er der, så hører jeg ikke fra han, selv om jeg spør når jeg skal komme. Han kan være aktiv på messenger, men har ikke sett meldingen min. Vi hadde en avtale nå igjen i helgen, han spurte om jeg kommer "i kveld", og så sa jeg at jeg kunne det. Når tiden nærmet seg, og jeg skulle til å dra, så sendte han en melding om at han har blitt syk , men at jeg kunne komme dagen etter. Den dagen var i går, og jeg prøvde å få kontakt, men han var ikke aktiv hverken på messenger eller snap. Jeg var hos han for et par uker siden. Det jeg har lagt merke til når jeg har vært hos han er at han alltid drikker. Til hver gang, og i hans familie er det en del alkoholikere. Vi er ikke romantiske, det vet vi begge, så om det er en evt dame så hadde han ikke trengt å skjule det... Så jeg skjønner ikke hva dette er... betyr jeg så lite at han bare kan la vre å svare og i det hele tatt gi lyd fra seg eller kan han ha et alkoproblem? Anonymkode: d8ea8...96c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Ganske sikkert. Opplever akkurat det samme selv. Anonymkode: 718aa...4fe
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske sikkert. Opplever akkurat det samme selv. Anonymkode: 718aa...4fe Sikkert hva? Alko eller dame? Anonymkode: d8ea8...96c
Mumeod Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Høres ut som du kun er reserveløsning om han ikke klarer å få finne noe og gjøre en kveld. Og at han er for feig til å si det.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert hva? Alko eller dame? Anonymkode: d8ea8...96c Alko. Plutselig har de drukket seg til et stadie hvor de ikke kan vise seg offentlig lenger, uten å bli avslørt. Anonymkode: 718aa...4fe 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 57 minutter siden, Mumeod skrev: Høres ut som du kun er reserveløsning om han ikke klarer å få finne noe og gjøre en kveld. Og at han er for feig til å si det. Hvis han har mer lyst til å feste, noe jeg vet han liker, så er ikke det problem for meg. Ser ikke noe galt i å ha reserve løsning faktisk, man velger det man har mest lyst til. Men som sagt, vi er ikke romantiske, så hvis han liker en dame som plutselig ga lyd fra seg trenger han ikke skjule det. Men jeg tviler på at det er det.. Han har vært pålogget i dag, men har ikke lest meldingen min. Jeg skjønner at han har ignorert den, det er noe han ikke vil si. Og da mistenker jeg alkohol. Han har som sagt alkoholikere i familien, og han drikker hver gang jeg ser han. Anonymkode: d8ea8...96c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 Har han angst? De fleste jeg vet om som drikker mye lar ikke drikkingen stoppe for besøk men nervene kan være en stopper. Anonymkode: 932ab...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå