AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Kjøpte Yale Doorman og ble prakket på en Verisure-dings med en del som skulle kobles til routeren og en del som skulle settes inni dørlåser slik at man skal kunne opprette koder via telefonen osv. Men i og med at jeg er såpass lite teknisk anlagt så får jeg det ikke til ! Er det noen som vet hvordan dette fungerer ? Har lastet ned en Verisure-app, men når jeg forsøker å sette opp systemet får jeg bare opp at jeg må kjøpe flere komponenter pluss en link til Verisure sin nettbutikk. Jeg har tastet inn serienummeret til den dingsebomsen som er koblet til routeren. Også kommer jeg liksom ikke lenger... Litt surt å ha brukt en tusenlapp på noe jeg ikke klarer å bruke 🙈 Anonymkode: ee2b8...851
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Har det samme selv. Låsen, og den wifi modulen med brikken i låsen. Husker ikke hvordan jeg satt det opp, men let på youtube. Du trenger ikke flere komponenter eller å betale for funksjonen. lastet du ned riktig app? Verisure heter min app Anonymkode: b4696...3e8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 På 7.5.2019 den 1.07, AnonymBruker skrev: Har det samme selv. Låsen, og den wifi modulen med brikken i låsen. Husker ikke hvordan jeg satt det opp, men let på youtube. Du trenger ikke flere komponenter eller å betale for funksjonen. lastet du ned riktig app? Verisure heter min app Anonymkode: b4696...3e8 Jeg lastet ned appen som heter Verisure. Skal sjekke YouTube for jeg skjønner ingen ting Anonymkode: ee2b8...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå