AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Hold dere hjemme sammen med skrikeungene ! Det er ingen menneskerett å ta fly ! Fly er fellesskap sammen med andre mennesker, og hvis dere ikke har kontroll på ungene deres ,så er ikke ungene deres modne nok for fly! Da kan dere holde dere borte i stedet for å ødelegge reisen til andre på flyet. Vent med lengre reiser til ungene deres klarer å sitte stille uten å skrike / dere har fått mer kontroll på barna deres. Dere trenger ikke ødelegge hele reisen til andre personer bare fordi dere absolutt må ta fly med skrikeungene deres. Hva med å heller dra på campingtur til indre Valdres i stedet, der kan dere skrike så mye dere vil uten å være til sjenanse for andre mennesker. Dessverre tror jeg ikke flyselskapene vil gjøre noe med dette, de vil selvsagt tjene alle pengene de kan på økonomiklasse - fra nå av blir det business class på meg, så kan dere bare skrike der bak i krøttervognen. Anonymkode: fc12b...c55 8
Kontormus Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Dra til Indre Valdres selv. Som du påpeker, ingen menneskerett å fly. Hold deg hjemme hvis du ikke takler andre 31
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å heller dra på campingtur til indre Valdres i stedet, der kan dere skrike så mye dere vil uten å være til sjenanse for andre mennesker. Anonymkode: fc12b...c55 Hva med de som bor i indre Valdres da? Er ikke de mennesker? Anonymkode: 169cd...0fe 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med de som bor i indre Valdres da? Er ikke de mennesker? Anonymkode: 169cd...0fe Det finnes ingen steder som heter indre Valdres. Dessuten, vær så snill å ikke sende alle skrikerunger til Valdres. Vi vil ikke ha dem her heller! Anonymkode: 253aa...a87 9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hold dere hjemme sammen med skrikeungene ! Det er ingen menneskerett å ta fly ! Fly er fellesskap sammen med andre mennesker, og hvis dere ikke har kontroll på ungene deres ,så er ikke ungene deres modne nok for fly! Da kan dere holde dere borte i stedet for å ødelegge reisen til andre på flyet. Vent med lengre reiser til ungene deres klarer å sitte stille uten å skrike / dere har fått mer kontroll på barna deres. Dere trenger ikke ødelegge hele reisen til andre personer bare fordi dere absolutt må ta fly med skrikeungene deres. Hva med å heller dra på campingtur til indre Valdres i stedet, der kan dere skrike så mye dere vil uten å være til sjenanse for andre mennesker. Dessverre tror jeg ikke flyselskapene vil gjøre noe med dette, de vil selvsagt tjene alle pengene de kan på økonomiklasse - fra nå av blir det business class på meg, så kan dere bare skrike der bak i krøttervognen. Anonymkode: fc12b...c55 Nei, vi har ingen planer om å holde oss hjemme Sånn. Nå kan du slenge deg hardt mot veggen. Anonymkode: 6c037...b77 9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hold dere hjemme sammen med skrikeungene ! Det er ingen menneskerett å ta fly ! Fly er fellesskap sammen med andre mennesker, og hvis dere ikke har kontroll på ungene deres ,så er ikke ungene deres modne nok for fly! Da kan dere holde dere borte i stedet for å ødelegge reisen til andre på flyet. Vent med lengre reiser til ungene deres klarer å sitte stille uten å skrike / dere har fått mer kontroll på barna deres. Dere trenger ikke ødelegge hele reisen til andre personer bare fordi dere absolutt må ta fly med skrikeungene deres. Hva med å heller dra på campingtur til indre Valdres i stedet, der kan dere skrike så mye dere vil uten å være til sjenanse for andre mennesker. Dessverre tror jeg ikke flyselskapene vil gjøre noe med dette, de vil selvsagt tjene alle pengene de kan på økonomiklasse - fra nå av blir det business class på meg, så kan dere bare skrike der bak i krøttervognen. Anonymkode: fc12b...c55 Tråkket du i hundeskit i dag da du sto opp? Anonymkode: 42da0...e2d 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, vi har ingen planer om å holde oss hjemme Sånn. Nå kan du slenge deg hardt mot veggen. Anonymkode: 6c037...b77 Så sinna da, følte du deg truffet som overbærende, grenseløs forelder? 😉 Anonymkode: d66b5...8da 2
FactsOverFeelings Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 Active Noise Cancelling Headset. LØP_OG_KJØP. Driver ungene å sparker i setet gir jeg beskjed til foreldrene, blir det ikke bedre gir jeg KLAR beskjed til ungen(e) selv. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 En annen ting jeg kom på - hva med å smile litt og legge igjen restskattrynene deres hjemme når dere først har bestemt dere for å dra med dere skrikeungene deres på flyet, beslaglegge andres seterader og forringe flyreisen til 125 andre mennesker? Det er faktisk lov å smile og være høflig mot skikkelige mennesker og ikke se så jævla sure ut hele tiden. Her dumper dere ned ved siden av andre og vi skal fungere sammen gjerne i fem og en halv time - da kan dere også være litt blide. Anonymkode: fc12b...c55 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 Hva om du holder deg hjemme selv om du ikke tåler andre folk? Du sier jo selv at det ikke er en menneskerett å fly å før du tror du skal være smart å kalle meg krenka forelder, jeg har ikke barn å har ingen planer om å få barn, men barn på fly eller andre offentlige steder er virkelig det siste jeg gidder å bry meg om her i verden 😂 Anonymkode: 96f00...271 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #11 Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En annen ting jeg kom på - hva med å smile litt og legge igjen restskattrynene deres hjemme når dere først har bestemt dere for å dra med dere skrikeungene deres på flyet, beslaglegge andres seterader og forringe flyreisen til 125 andre mennesker? Det er faktisk lov å smile og være høflig mot skikkelige mennesker og ikke se så jævla sure ut hele tiden. Her dumper dere ned ved siden av andre og vi skal fungere sammen gjerne i fem og en halv time - da kan dere også være litt blide. Anonymkode: fc12b...c55 😂😂😂 Anonymkode: 96f00...271
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #12 Skrevet 6. mai 2019 Det er ikke akkurat så lett å forutsi om barna kommer til å slå seg vrange på flyturen heller da På et eller annet tidspunkt så må man jo bare prøve og se om det går. Eller så MÅ man reise et sted av en eller annen grunn, og da går der jo som det går da. Barna mine er forresten 3 og 5 år og har fortsatt ikke reist med fly. Hvor lenge tenker du jeg må vente før det er greit å ta de med? Til de er 18? Anonymkode: a5875...21f 2
Tanuki Skrevet 6. mai 2019 #13 Skrevet 6. mai 2019 Jeg reiser en god del, og det er skjeldent de minste som forstyrrer mest...Du får holde deg hjemme hvis du ikke tåler barn i offentligheten. 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #14 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barna mine er forresten 3 og 5 år og har fortsatt ikke reist med fly. Hvor lenge tenker du jeg må vente før det er greit å ta de med? Til de er 18? Jeg tenker at det skal gå bra når de blir seks og åtte. Da har gjerne den verste bølleoppførselen lagt seg, og de vil være i stand til å le middels høyt uten å låte som fola fola blakken på vei inn til fellesslakteriet. Anonymkode: fc12b...c55
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #15 Skrevet 6. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En annen ting jeg kom på - hva med å smile litt og legge igjen restskattrynene deres hjemme når dere først har bestemt dere for å dra med dere skrikeungene deres på flyet, beslaglegge andres seterader og forringe flyreisen til 125 andre mennesker? Det er faktisk lov å smile og være høflig mot skikkelige mennesker og ikke se så jævla sure ut hele tiden. Her dumper dere ned ved siden av andre og vi skal fungere sammen gjerne i fem og en halv time - da kan dere også være litt blide. Anonymkode: fc12b...c55 Haha 🤣. Har du nettopp landa etter en forjævlig flytur? I feel you! Men du, det er ingen menneskerett å fly! Ta deg en biltur til indre Valdres neste gang😁 Anonymkode: b204d...4bb 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #16 Skrevet 6. mai 2019 Dersom et flyselskap forbyr barn under 10 år, så kommer jeg aldri i mitt liv til å fly noe annet enn dem. Betaler gledelig litt ekstra for den sikkerheten. Anonymkode: 08d2b...119 2
Elán Skrevet 6. mai 2019 #17 Skrevet 6. mai 2019 Jeg kjøpte acitve noice cancelling headset - mot voksne på flyet som prater og ler høylytt. Og i tillegg driver og klapper når flyet lander (dette er den verste sorten). Barna er det minste problemet når jeg flyr. De fleste barn jeg har vært borti på fly har vært eksemplariske - i motsetning til foreldrene. 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #18 Skrevet 6. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dersom et flyselskap forbyr barn under 10 år, så kommer jeg aldri i mitt liv til å fly noe annet enn dem. Betaler gledelig litt ekstra for den sikkerheten. Anonymkode: 08d2b...119 For sikkerheten??? Anonymkode: 76bbd...225 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #19 Skrevet 6. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: For sikkerheten??? Anonymkode: 76bbd...225 Husker du ikke skiltene i bussen? UROA IKKJE FØRAREN. TS tror kanskje det er sånn på fly også, og har egentlig null empirisk erfaring. Anonymkode: f627f...227 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #20 Skrevet 6. mai 2019 Håper jeg mister bæsjebleia i fanget ditt ved et uhell på neste flytur. ❤️ Anonymkode: 51a56...c3a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå