Gå til innhold

Prøver igjen: Hva i alle dager er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den forrige tråden ble tydeligvis slettet av en eller annen grunn, eller flyttet til et sted jeg ikke finner den igjen.

Uansett, jeg lurer fortsatt på hva denne siden er for noe: https://vaskogstryk.blogspot.com/2014/05/

Alternativene jeg kan komme på er enten en meget mental syk person med veldig mye fritid, eller at det er en slags bot som søker på nettet etter poster og artikler som handler om noenlunde samme tema, og så klipper og limer inn tilfeldige og ofte halve setninger. Det kan minne om dårlig maskinoversatte reklamesider, men det er ikke linket til salg av noe som helst, så jeg forstår ikke hva hensikten med en slik blogg skal være, spesielt ikke når den tydeligvis har laget slike meningsløse poster i flere år.

Noen som har peiling på hva det handler om?

Anonymkode: e28ab...b64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver igjen: Det er en blogg om såpe. Hvor vanskelig er dette å skjønne?

Anonymkode: ae9a2...cd0

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Prøver igjen: Det er en blogg om såpe. Hvor vanskelig er dette å skjønne?

Anonymkode: ae9a2...cd0

Kan du ikke lese litt på siden før du uttaler deg? Hvis det faktisk hadde stått noe konkret om hvordan man f.eks lager såpe, kunne jeg vært enig i at i det minste EN av bloggpostene handlet om det, men det er som sagt bare tilsynelatende tilfeldige setninger som er mer eller mindre knyttet til såpe.

Det står også bl.a dette: "Vårt fokus er på vognposer, nattposer og matbokser men tar gjerne i mot tips dersom det er noe dere savner. Go`ing AS fra , Buskerud. Utvidet firmainformasjon . Going No -Where is a lovely garden flat.

It has two single beds, a lounge area, bathroom with a shower, and a carport."

Gir det noen som helst mening for deg? 

AnonymBruker
Skrevet

https://vaskogstryk.blogspot.com/2016/12/pil-nedover.html

"Justerbar lengde på kjedet. Markeringsskilt for rømningsvei med pil ned Etterlysende nødutgangsskilt som benyttes som utgangsmarkeringsskilt til rømningsveier. Snart tilbakela de den distansen de hadde drevet nedover , og var tilbake på stedet. Daro skjøt pil etter pil , så fort som han kunne sette dem på buestrengen. Nakken skal være i forlengelse av ryggsøylen og på ryggen ser vi opp i taket ( ørene under vann) og på magen ser vi skrått fram og nedover."

En blogg om såpe my ass :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...