AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har brukt denne (vekslet mellom den mørke og den lyse da den lyse ga litt lite resultater) i noen uker, og opplevde en veldig fin og jevn glød på armer, bryst og ben. Smurte meg inn tre ganger i uka. Kanskje det var for mye? For en uke siden kommenterte kjæresten at jeg "flasset" på brystet, og jammen var det blitt ganske ujevnt der, enda jeg har smurt meg jevnt. fikk noen små flekker på brystet som var helt hvite (som huden min egentlig er, sammenlignet med selvbruningsfargen). Hvorfor kom plutselig dette? Det ble også litt ujevnt mellom under- og overarmen plutselig. Nå vil jeg bare skrubbe alt av igjen i dusjen. Har jeg smurt for ofte? og bruker dere denne på halsen også? Hvordan få det jevnt? Ikke anbefal andre selvbrunere plis, synes denne er så billig og liker at den kombinerer selvbruning med fuktighet Anonymkode: 8d212...b9d
Hilde1302 Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Det kan lønne seg å skrubbe huden og bruke annen lotion innimellom i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 På 6.5.2019 den 22.40, AnonymBruker skrev: Eksfolierer du? Anonymkode: 4b851...8c2 Ja, men fargen forsvinner jo hvis jeg gjør det? Anonymkode: 8d212...b9d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #5 Skrevet 8. mai 2019 Du må eksfoliere og bruke masse body lotion før du tar på selvbruning, og så må du bruke body lotion i tillegg til selvbruneren hver dag. Men vi mister jo hudceller hele tiden så jeg regner med det vil flasse av litt uansett. Anonymkode: 2047b...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå