AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #81 Skrevet 7. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Meget mystisk at du klippet vekk nederste del av fakturaen. Beløpet var dessuten feil, 825 i stedet for 840, og totalbeløpet var oppgitt til "over 1000", noe som ikke samsvarer overhodet med den summen som så langt er framvist: 1445. Du har vist deg å være utpreget unøyaktig i det du skriver. For å si det på en snill måte. Anonymkode: 467ee...ecd Herregud!! Nå skal dere bare kverulere og finne ting å pirke på. Oi jeg bommet på 15 kr. Husker du aldri feil? Hukommelsen din er alltid perfekt? Dere anklaget meg at jeg løy og krever jeg må legge ut bevis. For det kan umulig koste over 800 for det med tanntråd. Jeg gjør det og du må finne noe nytt å henge deg oppi. Jeg trenger ikke å bevise mer for dere. Dette blir for dumt. Melder meg ut av tråden så får dere kverulere og være skeptisk videre. Har bedre ting å gjøre enn å måtte bevise meg for fremmende på nett. Bye! Anonymkode: 22c1e...a4d 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #82 Skrevet 7. mai 2019 10 timer siden, Sort skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor så mange kverulerer. TS har til og med lagt ut bevis. Da kan man holde "mistankene" sine for seg selv. Det du beskriver, TS, er jo rett ut sagt hårreisende. Jeg håper virkelig du klager, og det håper jeg alle andre gjør hvis de opplever lignende. Kun på den måten kan man få bukt med utingen. Man må få opplyst hva tjenestene koster! Dette rammer også de som ikke har råd til slike ekstrasummer. Takk!!! Gud så folk kverulerer! Er det mulig??! Jeg gir opp. De vil aldri tro meg uansett Anonymkode: 22c1e...a4d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #83 Skrevet 7. mai 2019 11 timer siden, Rotemor skrev: Du er veldig aggressiv med tanke på at du muligens tok feil, da. Folk ville jo hjelpe. Klinisk undersøkelse pluss opplæring var 825,- ? Du kan jo spørre. Jeg blir det når de mener jeg bare lyver selv etter å ha lagt ut bevis. Sorry, men føler ikke de prøver å hjelpe. Som sagt, melder meg ut av tråden. Gir opp Anonymkode: 22c1e...a4d 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #84 Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oisann, så det visste du ikke. Da må jeg advare deg om at hvis du har kjøpt en dings på Elkjøp og ekspeditøren spør om du vil ha forsikring, så er altså ikke den gratis. Og om frisøren spør deg mens du sitter i stolen om du vil ha gjort ditt eller datt, er ikke han heller plutselig blitt overmåte gavmild. Anonymkode: 467ee...ecd Nei, jeg lærte det da på den dyre måten. Såvidt jeg vet har ikke frisører lov å late som "skal jeg føne håret for deg?" eller "ha i litt skum bak?" er kostnadsfritt lenger. Hvorfor lurer de folk til å tro det ikke koster noe? Er det bare folk som er dumme som ikke forstår det selv altså? Det er ikke slik at de faktisk spillet bittelitt på akkurat det? Inntrykket av at dette ikke koster noe? Anonymkode: 9acd7...ac3 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #85 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg lærte det da på den dyre måten. Såvidt jeg vet har ikke frisører lov å late som "skal jeg føne håret for deg?" eller "ha i litt skum bak?" er kostnadsfritt lenger. Hvorfor lurer de folk til å tro det ikke koster noe? Er det bare folk som er dumme som ikke forstår det selv altså? Det er ikke slik at de faktisk spillet bittelitt på akkurat det? Inntrykket av at dette ikke koster noe? Anonymkode: 9acd7...ac3 Og en annen forskjell er at på Elkjøp kan du ombestemme deg og takke nei til varen, når du står i kassen og skal betale og plutselig der oppdager at det koster ekstra. Hadde vært mer sammenlignbart hvis du dro på Elkjøp for å kjøpe vaskemaskin og fikk presentert regning for "Veiledning om Toshiba", "Instruksjon av fagmann i på/og avslåing av vaskeprogram". "Omvisning i el-avdeling" og "rådgivning om dosering av vaskemiddel" da du var klar for å betale for vaskemaskina di. Anonymkode: 9acd7...ac3 6
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 7. mai 2019 #86 Skrevet 7. mai 2019 5 timer siden, Sykkellover skrev: Det har jeg også opplevd! Tannlegen snakket om tanntråd mens han drev med hullene. Etterpå sto det på regningen: Veiledning for bruk av tanntråd: 120 kr En bekjent fikk også en regning hvor det sto: Klargjøring av stol: 90 kr Er du seriøs? 😳
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #87 Skrevet 7. mai 2019 8 timer siden, Sykkellover skrev: Det har jeg også opplevd! Tannlegen snakket om tanntråd mens han drev med hullene. Etterpå sto det på regningen: Veiledning for bruk av tanntråd: 120 kr En bekjent fikk også en regning hvor det sto: Klargjøring av stol: 90 kr Profylaktisk behandling er også viktig ved tannbehandling. Hvis du f.eks har flere hull mellom tenner så kan det tyde på at du ikke bruker tanntråd eller gjør det feil. Å få råd angående tannstell kan forhindre hull i fremtiden og kan være en god investering. Men tviler på at tannlegen har tatt det beløpet kun til å vise tanntråd. Klargjøring av stol eller hygienetillegg er vanlig blant private og noen offentlige. Ved noen behandlinger så kan oppdekking ta en stund, så noen tar ekstra betalt for dette mens andre har det innbakt i prisen. Anonymkode: 9b9c8...b0d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #88 Skrevet 7. mai 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Profylaktisk behandling er også viktig ved tannbehandling. Hvis du f.eks har flere hull mellom tenner så kan det tyde på at du ikke bruker tanntråd eller gjør det feil. Å få råd angående tannstell kan forhindre hull i fremtiden og kan være en god investering. Men tviler på at tannlegen har tatt det beløpet kun til å vise tanntråd. Klargjøring av stol eller hygienetillegg er vanlig blant private og noen offentlige. Ved noen behandlinger så kan oppdekking ta en stund, så noen tar ekstra betalt for dette mens andre har det innbakt i prisen. Anonymkode: 9b9c8...b0d Så man kan takke nei til stolen? Jeg vil heller borre stående, takk. Hvis det er et tillegg til den oppsatte timen? Anonymkode: 9acd7...ac3 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #89 Skrevet 7. mai 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så man kan takke nei til stolen? Jeg vil heller borre stående, takk. Hvis det er et tillegg til den oppsatte timen? Anonymkode: 9acd7...ac3 Jeg ler 😅 Anonymkode: 6bd38...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #90 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så man kan takke nei til stolen? Jeg vil heller borre stående, takk. Hvis det er et tillegg til den oppsatte timen? Anonymkode: 9acd7...ac3 Du kan gjerne ligge på gulvet omså, bare du finner en tannlege som vil behandle deg😂 men hygienetillegget innebærer også oppdekking av utstyr. Så om du vil trekke en tann uten utstyr eller borre enn tann uten bor så kan du det. Eventuelt finne en tannlege som ikke tar hygienetillegg slik at du kan sitte i en stol inkludert i prisen😉 Anonymkode: 9b9c8...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #91 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så man kan takke nei til stolen? Jeg vil heller borre stående, takk. Hvis det er et tillegg til den oppsatte timen? Anonymkode: 9acd7...ac3 Nei hygienetiltak er for å beskytte deg og andre både der og da og fra før og etter Anonymkode: dcedd...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå