Gå til innhold

Hvordan møter man andre som vil ha jentesex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som alltid har hatt lyst å prøve jentesex. Er nylig ut av ett brudd og orker ikke sex med menn da jeg bare får følelser. Lurer derfor på hvor man finner jenter som er villig til å prøve dette? Og om noen har erfaring med slikt? Blir det slik man har tenkt eller blir det "rart"?

Anonymkode: 509f7...4b0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tinder fungerte for meg. Var hyggelig og bra det 😉

Anonymkode: c32bf...cc2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ha jentesex! Og jeg er mann!

Anonymkode: 8da79...a10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder fungerte for meg. Var hyggelig og bra det 😉

Anonymkode: c32bf...cc2

Ja men ønsker ikke å bli gjenkjent og at det plutselig skal oppstå rykter om at jeg har skiftet side eller noe når jeg bare ønsker å ha det gøy 😅

Anonymkode: 509f7...4b0

Skrevet

Alle jenter vil ha jentesex, bare spør hvem som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå på homoutesteder, bare vær obs på at jenter ikke bare kan "ligge der" med andre jenter som har sex med jenter. 

Anonymkode: ff917...826

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne ha jentesex! Og jeg er mann!

Anonymkode: 8da79...a10

Det er ganske vanlig,mange menn digger det! Slå dere sammen,dere har samme problem med tilgangen!

Anonymkode: 06dcf...781

AnonymBruker
Skrevet

Prøv gaysir.no

Dropp alkoholen, møt så raskt som mulig 🙂 Møtt 2 jenter der selv som også var nysjerrige, kjempefin opplevelse! Hun ene møter jeg 1-2 ganger pr mnd nå....gøy å utforske. Deilig å bli slikket av en annen jente til orgasme.

Anonymkode: 7edc5...47f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil teste å slikke en annen dame, for å ha prøvd det. Men ikke motta noe tilbake🤣 er det mulig tror dere? Ikke TS.. 

Anonymkode: f499b...905

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil teste å slikke en annen dame, for å ha prøvd det. Men ikke motta noe tilbake🤣 er det mulig tror dere? Ikke TS.. 

Anonymkode: f499b...905

Du får markedsføre deg som stone butch, de bare gir. 

Anonymkode: ff917...826

AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner er enten lesbiske eller bifile, så det burde være en lett jobb for deg å finne en jente.

Neste gang du er i fellesdusjen på treningssenteret og såper inn andre kvinner, kan du prøve å såpe inn brystene ekstra sakte og se anreaksjonen. Se henne dypt inn i øynene så vil du få svar på om hun er med eller ikke.

Anonymkode: 429dd...d52

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, abrasiveRefraction said:

Alle jenter vil ha jentesex, bare spør hvem som helst.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Alle kvinner er enten lesbiske eller bifile, så det burde være en lett jobb for deg å finne en jente.

Neste gang du er i fellesdusjen på treningssenteret og såper inn andre kvinner, kan du prøve å såpe inn brystene ekstra sakte og se anreaksjonen. Se henne dypt inn i øynene så vil du få svar på om hun er med eller ikke.

Anonymkode: 429dd...d52

Latterlige påstander!

Anonymkode: da1a4...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...