trøndermann38 Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 søker venner i hele Norge, enten for å finne på ting sammen eller bare prate på internett, alder eller kjønn spiller ingen rolle, bor i trømndelag og er 38 år
GrønnNellik68 Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Hei har du blitt kjent med noen enda?
Gjest Tomi Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 På 6.5.2019 den 13.38, trøndermann38 skrev: søker venner i hele Norge, enten for å finne på ting sammen eller bare prate på internett, alder eller kjønn spiller ingen rolle, bor i trømndelag og er 38 år hei. dame her. har du fått noe respons? jeg kan være din nettvenn hvis du vil. jeg hadde tenkt å søke etter det selv.
trøndermann38 Skrevet 23. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2020 4 minutter siden, Tomi skrev: hei. dame her. har du fått noe respons? jeg kan være din nettvenn hvis du vil. jeg hadde tenkt å søke etter det selv. ikke så mye respons nei, kan godt være nettvenn med deg jeg også
Gjest Tomi Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 2 minutter siden, trøndermann38 skrev: ikke så mye respons nei, kan godt være nettvenn med deg jeg også vel det er vel ikke så uventet. ser jo alle som skriver her å ikke veldig mange svar. egentlig rart når så mange virker litt "ensomme" eller hva? jeg bor i østfold, er ufør og 50+. er du veldig aktiv her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå