trøndermann38 Skrevet 6. mai 2019 #1 Del Skrevet 6. mai 2019 søker venner i hele Norge, enten for å finne på ting sammen eller bare prate på internett, alder eller kjønn spiller ingen rolle, bor i trømndelag og er 38 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. september 2019 #2 Del Skrevet 9. september 2019 Hei har du blitt kjent med noen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 30. september 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 30. september 2019 Nei heller dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tomi Skrevet 23. juni 2020 #4 Del Skrevet 23. juni 2020 På 6.5.2019 den 13.38, trøndermann38 skrev: søker venner i hele Norge, enten for å finne på ting sammen eller bare prate på internett, alder eller kjønn spiller ingen rolle, bor i trømndelag og er 38 år hei. dame her. har du fått noe respons? jeg kan være din nettvenn hvis du vil. jeg hadde tenkt å søke etter det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 23. juni 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 23. juni 2020 4 minutter siden, Tomi skrev: hei. dame her. har du fått noe respons? jeg kan være din nettvenn hvis du vil. jeg hadde tenkt å søke etter det selv. ikke så mye respons nei, kan godt være nettvenn med deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tomi Skrevet 23. juni 2020 #6 Del Skrevet 23. juni 2020 2 minutter siden, trøndermann38 skrev: ikke så mye respons nei, kan godt være nettvenn med deg jeg også vel det er vel ikke så uventet. ser jo alle som skriver her å ikke veldig mange svar. egentlig rart når så mange virker litt "ensomme" eller hva? jeg bor i østfold, er ufør og 50+. er du veldig aktiv her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå