AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Er det vanlig? Burde jeg akseptere at det alltid vil være sånn? Hadde sex på tredje date og satt igjen med en veldig god magefølelse om fyren. Han nevnte at vi skulle ses igjen og alt det der. Dagen etter fikk jeg en "takk for en hyggelig kveld" melding. Jeg takket det samme og nevnte at han bare måtte si ifra. Men nå - helt stille. Og sånn var det selvfølgelig ikke før vi hadde sex. Da var det masse chatting utover dagen, god morgen og god natt melding. Masse snaps og flørting over tekst. Kjenner jeg blir temmelig lei av dette. Spiller han et spill? Eller er menn bare sånn så fort de har fått tømt seg? Anonymkode: 2a9d7...295
frubaluba Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det vanlig? Burde jeg akseptere at det alltid vil være sånn? Hadde sex på tredje date og satt igjen med en veldig god magefølelse om fyren. Han nevnte at vi skulle ses igjen og alt det der. Dagen etter fikk jeg en "takk for en hyggelig kveld" melding. Jeg takket det samme og nevnte at han bare måtte si ifra. Men nå - helt stille. Og sånn var det selvfølgelig ikke før vi hadde sex. Da var det masse chatting utover dagen, god morgen og god natt melding. Masse snaps og flørting over tekst. Kjenner jeg blir temmelig lei av dette. Spiller han et spill? Eller er menn bare sånn så fort de har fått tømt seg? Anonymkode: 2a9d7...295 Han fikk det han kom for... Han var nok bare ute etter en ting. Noen er sånn, men heldigvis ikke alle. Hvis du vil luke ut de som bare er ute etter en ting, vent med sex om det er viktig for deg. Endret 6. mai 2019 av frubaluba 15
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 og dette er grunnen til at jeg ikke hadde sex med min før det hadde gått nesten 2 måneder. greit å vite hvor man har folk før man hopper til sengs. Anonymkode: 7c294...07b 8
Resignert Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Det kan jo og hende at han innså at TS og han ikke var seksuelt kompatible, og at det ble en dealbreaker. 13
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 Kan være sexen ikke var så bra. Sånn er det bare det noen ganger. Ikke alle passer sammen. Anonymkode: edb84...32a 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Jeg er ganske sikker på at sexen var (fantastisk) bra. Han hadde ikke utforsket så mye og var veldig gira på de tingene vi prøvde. Vi hadde også sex flere ganger og han komplimenterte meg masse. Kanskje det heller handler om at han var kun ute etter én ting.. Noe som er jævelig frustrerende da vi hadde veldig bra dates som varte i 6+ timer, bra kjemi og full klaff. Men ser jo nå at ingenting av dette betyr noen ting. Skal gi han et par dager - se om han tar kontakt/initiativ til å møtes igjen. Men sitter igjen med en skikkelig dårlig magefølelse. Hater virkelig at ting skal "endre seg" bare fordi man hadde sex. TS Anonymkode: 2a9d7...295 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det vanlig? Burde jeg akseptere at det alltid vil være sånn? Hadde sex på tredje date og satt igjen med en veldig god magefølelse om fyren. Han nevnte at vi skulle ses igjen og alt det der. Dagen etter fikk jeg en "takk for en hyggelig kveld" melding. Jeg takket det samme og nevnte at han bare måtte si ifra. Men nå - helt stille. Og sånn var det selvfølgelig ikke før vi hadde sex. Da var det masse chatting utover dagen, god morgen og god natt melding. Masse snaps og flørting over tekst. Kjenner jeg blir temmelig lei av dette. Spiller han et spill? Eller er menn bare sånn så fort de har fått tømt seg? Anonymkode: 2a9d7...295 Alt for rask til å konkludere om «menn». Fokusere i første omgang på deg selv. Gjør du feil. Kunne du blitt bedre på noen møte? Mulige at du tilfredsstiller ikke deres forventninger i sengen? Folk ville ikke nødvendigvis konfrontere deg med slik tilbakemelding. Anonymkode: dcbfc...ed5 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er ganske sikker på at sexen var (fantastisk) bra. Han hadde ikke utforsket så mye og var veldig gira på de tingene vi prøvde. Vi hadde også sex flere ganger og han komplimenterte meg masse. Kanskje det heller handler om at han var kun ute etter én ting.. Noe som er jævelig frustrerende da vi hadde veldig bra dates som varte i 6+ timer, bra kjemi og full klaff. Men ser jo nå at ingenting av dette betyr noen ting. Skal gi han et par dager - se om han tar kontakt/initiativ til å møtes igjen. Men sitter igjen med en skikkelig dårlig magefølelse. Hater virkelig at ting skal "endre seg" bare fordi man hadde sex. TS Anonymkode: 2a9d7...295 Kan ikke du ta kontakt? Hva har du å tape på det? Kanskje han tenker at det er din tur til å ta initiativ nå. Anonymkode: 68e31...04b 8
Isaccis Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 Synes innleggene over bare griper etter halmstrået som skal tilsi at det var Ts sine seksuelle kvaliteter som ikke holdt mål, noe som langt fra trenger å stemme med virkeligheten. Poenget med mindre kontakt nå fra hans side er vel å unngå å at det eskalerer til noe mer enn det å ha det hyggelig sammen. 15
Resignert Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 1 hour ago, Isaccis said: Synes innleggene over bare griper etter halmstrået som skal tilsi at det var Ts sine seksuelle kvaliteter som ikke holdt mål, noe som langt fra trenger å stemme med virkeligheten. Poenget med mindre kontakt nå fra hans side er vel å unngå å at det eskalerer til noe mer enn det å ha det hyggelig sammen. Ja, din teori er også en mulighet. Men det er vel vesentlig mindre sannsynlig at sexen var skikkelig bra for begge, enn det motsatte. Kommer jo bare an på mannens tidligere erfaringer og preferanser. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #11 Skrevet 6. mai 2019 Er vel en av disse åndsvake karene som mener du er en frigid snerpe om du ikke ligger med dem og en verdiløs hore om du ligger med dem. Anonymkode: 35999...10c 20
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #12 Skrevet 6. mai 2019 Jeg går for sex tidligst mulig med damene jeg møter, så ser jeg etter det om vi passer sammen.. Anonymkode: f7a03...117 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #13 Skrevet 6. mai 2019 Et flertall av menn vil nok skygge unna om de har fått marinert laksen etter bare 3. daten. Det tryggeste er å vente med sex til dere har giftet dere. Sex før ekteskapet er egentlig en uting. Anonymkode: 55b19...d37 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #14 Skrevet 7. mai 2019 TS her. Synes det er så vanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg til ting. Han har tatt litt kontakt, men gjør veldig lite for å holde samtalen gående. Noen ganger bare slutte å svare. Vi har vekslet noen meldinger, men laaangt ifra hvordan det var før. Jeg vurderer å drite i det hele. Ting har endret seg så veldig etter at vi hadde sex. Eller skal jeg gi han litt space? Anonymkode: 2a9d7...295
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #15 Skrevet 7. mai 2019 Gratulerer! Du har møtt på en klassisk fuckboy. En som gir alt for at du skal like han og tro at han liker deg på samme måte tilbake. En som får deg til å tro at dere passer perfekt sammen og vil noe seriøst. Når han da har fått lurt deg i seng så trenger han ikke spille mer. Han driver nok å chatter 24/7 med noen andre, mens han kanskje kan finne på å si til deg at han er opptatt, lei chatting eller en annen idiotisk unnskyldning som han tror vi jenter ikke skjønner er ren BS. Slett han, glem han og gå videre. Ikke gi han mer bensin på selvtilittsbålet hans. Anonymkode: 38142...e20 15
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #16 Skrevet 7. mai 2019 Min gjør ikke det, blir veldig kosete etterpå. Men så er vi i forhold da. Anonymkode: 19726...4ed
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #17 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer! Du har møtt på en klassisk fuckboy. En som gir alt for at du skal like han og tro at han liker deg på samme måte tilbake. En som får deg til å tro at dere passer perfekt sammen og vil noe seriøst. Når han da har fått lurt deg i seng så trenger han ikke spille mer. Han driver nok å chatter 24/7 med noen andre, mens han kanskje kan finne på å si til deg at han er opptatt, lei chatting eller en annen idiotisk unnskyldning som han tror vi jenter ikke skjønner er ren BS. Slett han, glem han og gå videre. Ikke gi han mer bensin på selvtilittsbålet hans. Anonymkode: 38142...e20 Tusen takk for lærerikt innlegg selv for en dame på 40! Dette stemmer så bra med min siste date som jeg tok seriøst og dessverre lot komme for lett til godsakene. Har alltid vært livredd og ventet og ikke vant med dating, men lærte mye av dette. Begrepet fuckboy fikk absolutt mening her nå. Man lærer så lenge man lever og tusen takk for nyttig info! Anonymkode: cc55e...c13 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #18 Skrevet 8. mai 2019 Gidder ikke kaste bort tiden på å være usikker - så jeg spurte rett ut. Kom fram til at han ikke var ute etter noe forhold, men joda jeg er en snill og kul dama, morsom å være med, amazing i senga og alt det der. Han koste seg skikkelig å ville gjøre det igjen. Jeg sa selvfølgelig nei, og da spurte han om jeg fortsatt var åpen for fwb opplegg. Og det gadd jeg selvfølgelig ikke og har avsluttet og slettet fyren. Veldig synd egentlig, vi hadde så bra kjemi og jeg likte han veldig godt. Men, mye bedre å finne ut nå enn om 3 mnd. TS Anonymkode: 2a9d7...295 14
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #19 Skrevet 8. mai 2019 1. Hadde ikke følelser, men ville utforske sexen. Spennende uten følelser for en mann 2. Hun var dårlig i sengen 3. Hun luktet rart 4. Det under klærne levde ikke opp til forventningene Anonymkode: 65e53...dee 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #20 Skrevet 8. mai 2019 Jeg er jente men jeg får alltid et behov for å trekke meg tilbake en stund etter sex, må på en måte ha litt space etter å ha vært så intim med noen. Tror dette er ganske normalt, og jeg er helt sikker på at han vil ta kontakt igjen hvis du gir han tiden han trenger. Ikke mas, da vil han sannsynligvis føle seg fanget og trekke seg enda mer unna, la han komme til deg når han føler for det Anonymkode: 2854e...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå