AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #121 Del Skrevet 9. mai 2019 21 minutter siden, Nooni skrev: Sculptra er ikke permanent filler, da har du blitt feilinformert av noen som ikke vet hva de snakker om. Jeg gjentar, jeg har ikke Sculptra i neseregion, men i tinning og kinnben for løft. De to første gangene gikk det ca 6 mnd i mellom, nå kan jeg gå halvannet år før jeg føler at jeg trenger å gjøre no. Synes det er suverent fordi det påvirket bindevevet positivt og stimulerer ansiktets eget kollagen. Stoffet finnes naturlig i kroppen når vi er ung, men vi får mindre av det når vi blir eldre. En injeksjon endrer ikke utseende, man ser bare freshere ut, og det skjer gradvis, ikke over natta. Du må faktisk ta et før-bilde og sammenligne etter 4 mnd for å se hvor godt resultatet faktisk ble. Jeg har gjort det i en by utenfor Oslo. Behandlingen koster 3500. Mer spesifikk ønsker jeg ikke være. Takk for svar:) Får mange fine tips i denne tråden jeg må sjekke ut. Siden du er fornøyd hadde det vært fint å vite sted, men tror jeg har klart å søke meg frem til det 😄 Anonymkode: 359d4...54d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. mai 2019 #122 Del Skrevet 9. mai 2019 Ingenting Med mine gener slipper jeg trolig unna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #123 Del Skrevet 9. mai 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun jeg tok det hos (og det all research jeg leste før jeg tok det sa) forklarte at det hovedsaklig er to måter å jevne ut nasolabiale linjer på, det ene er at man løfter huden litt opp ved å sette fillers i kinnene og det andre er å sette fillers direkte i linjene. De vurderer case for case for å se hva som passer best, og nå har jeg høye, markerte kinnbein med relativt spenstig hud og nok underhudsfett fra før så hun mente det ville se "overdone" ut å fylle på kinn og at det beste i mitt tilfelle var å sette det direkte i linjene. Ser kjempebra ut. Det vil si man ser det ikke engang, men gud så mye yngre man ser ut. Folk stresser med kråketær og fine linjer i panna, men det er de nasolabiale linjene som elder deg mest uten at folk tenker over at de er der engang. Uansett, det ene er ikke ut eller det andre in, en som er dyktig vil vurdere hva som fungerer best i hvert tilfelle Ville gått til en annen behandler enn en som på forhånd har bestemt seg for at den ene metoden er bedre enn den andre. Anonymkode: bb627...e05 Dette hørtes bra ut! Jeg har disse linjene som jeg nå vet at heter nasolabiale linjer, og har tenkt at jeg må ta ansiktsløft for å glatte dem ut. Jeg har også svak kjeve (som jeg også har tenkt at ansiktsløft er eneste løsning mot) som jeg tar botox i nå for å få den litt mer markert. Må etterhvert som jeg ser full effekt av botoxen se om jeg må ha filler i kjeven i tillegg for å få en markert kjeve. Jeg ser rett og slett overvektig ut ved overgangen fra hals til ansikt, men jeg har normal mot undervektig bmi, så det er bare generisk dessverre. Mitt dilemma da: Mitt hovedproblem er altså kjeven, som jeg har begynt å fikse på nå. Så har jeg veldig tydelige nasolabiale linjer som jeg ønsker å fylle i, ser ut som to poser som henger på hver side. MEN så har jeg i tillegg kråketær, som jeg skal ta LITT botox i. Rynker/linjer under øynene og i pannen/mellom brynene bryr jeg meg ikke om. Men jeg føler at jeg ikke kan fikse såpass mye på ansiktet. Vil det ikke se veldig «fikset» ut? Noen tanker? Burde jeg velge mellom kråketær eller nasolabiale linjer? Ingen i verden klarer å se botoxen i kjeven. Men det andre jeg planlegger vil kanskje være litt mer synlig. Anonymkode: 1340c...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. mai 2019 #124 Del Skrevet 9. mai 2019 4 timer siden, HeleneHarepuz skrev: Ok, hvem er det for? Menn eller damer, menn er vel ikke opptatt av dette, de er opptatt av enkle damer og om de får jevnlig sex og oppmerksomhet, ikke rynkefri hud? Menn er selvsagt opptatt av at dama tar seg bra ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #125 Del Skrevet 9. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet dere egentlig at det er en av nervegift fra en bakterie dere sprøyter i kroppen, og hva som skjer hvis den kommer over i blodbanen? At det er en av verdens farligste gift i naturen, og at bare noen få hundre gram er nok til å ta livet av alle mennesker på jorden? At toksinet kan ha negative bivirkninger på enkelte medisiner som antibiotika, og på enkelte sykdommer? Enkelte mennesker får denne giften fordi den kan lindre deres smerter, men det er likevel gift man sprøyter i kroppen frivillig når det gjelder pga kosmetiske årsaker... Anonymkode: 1a443...10c Når man tar botox kosmetisk så er det veldig mikroskopiske doser enn de man får på sykehus pga smerter, spasmer etc. Anonymkode: 5ab96...a7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #126 Del Skrevet 10. mai 2019 På 8.5.2019 den 21.12, AnonymBruker skrev: https://www.google.com/search?q=tear+through&oq=tear&aqs=chrome.2.69i57j0j35i39j0.3252j0j9&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Her ser du 😊 Anonymkode: e4b8f...9b4 Takk. Så igjennom den videoen til høyre flere ganger og sammenlignet men det er vanskelig å se hvor stor forandringen var fordi hun var sminket med pudder og foundation etter behandlingen- de skulle ha vist henne usminket begge gangene. Hun ser mer opplagt ut etter behandlingen men det gjør alle med pudder og foundation så det ødelegger. Anonymkode: 95d67...2dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #127 Del Skrevet 10. mai 2019 5 timer siden, GjestSiden2006 skrev: Jeg har til sammen 1ml filler i leppene. Det holder. Tok i 0,5 først. Ventet over 6 uker å tok i 0,5 til. Slik ble det kontrollert og trygt. Så ca slik ut. Men mistet du amorbuen din helt eller ser det bare sånn ut på siste bilde?? 😮 Jeg har lik amorbue som deg før du tok behandlingen og jeg vil ikke miste den! Anonymkode: 95d67...2dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #128 Del Skrevet 10. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Men mistet du amorbuen din helt eller ser det bare sånn ut på siste bilde?? 😮 Jeg har lik amorbue som deg før du tok behandlingen og jeg vil ikke miste den! Anonymkode: 95d67...2dc Da ber du om å fremheve amorbuen. Anonymkode: 5ab96...a7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 10. mai 2019 #129 Del Skrevet 10. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men mistet du amorbuen din helt eller ser det bare sånn ut på siste bilde?? 😮 Jeg har lik amorbue som deg før du tok behandlingen og jeg vil ikke miste den! Anonymkode: 95d67...2dc Det er ikke meg på bilde, det er ganske likt. Min amorbue er like sterk. Jeg har ikke så brei munn som på bilde, så min munn er ikke like strukket ut som på bilde. Det er ikke mye endring, men nok til at jeg synes det ser fyldig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #130 Del Skrevet 10. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ber du om å fremheve amorbuen. Anonymkode: 5ab96...a7c Den kan ikke fremheves. Den mistet ved bruk av for mye filler. Jeg tok 0,3 ml idag i leppekanten, 0,2 oppe og 0,1 ml nede for at symmetrien skulle beholdes. Er for å glatte ut røyke/munnlinjer. Behandleren min nekter meg filler i amourbuen, enda jeg har 2-3 linjer der jeg gjerne vil bli kvitt. den vil bare stå ut og det vil bli seende merkelig ut. Nå sitter jeg her og kjøler med is, er ikke så hoven heldigvis. Anonymkode: 310fa...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #131 Del Skrevet 10. mai 2019 Har et lite spørsmål til dere som er mer erfarne enn meg. Jeg tar botox i sinnarynken før hver sommer, aldri ellers. Er spesielt solen som gjør at jeg ellers ser ut som et sinna troll. Tatt i fem år. Forrige behandling var torsdag i forrige uke. Da fikk jeg fem stikk, to mer enn det jeg har fått tidligere (men fremdeles kun én sone, og kun pris for dette). Når jeg skulle sminke meg i morges, så jeg bare SÅ fresh ut! Øyelokkene lå høyere, og også brynene, som plutselig hadde en «naturlig» opp-ned knekk. Først tenkte jeg «I alle dager, jeg må ha sovet godt i natt!!!», før det gikk et lys opp. Tidligere har denne behandlingen kun lammet selve rynken - kan de to ekstra stikkene ha gjort SÅ mye? Har det noe å si hvor de blir satt? Det er i såfall helt genialt! 😁 Anonymkode: 400bf...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 10. mai 2019 #132 Del Skrevet 10. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et lite spørsmål til dere som er mer erfarne enn meg. Jeg tar botox i sinnarynken før hver sommer, aldri ellers. Er spesielt solen som gjør at jeg ellers ser ut som et sinna troll. Tatt i fem år. Forrige behandling var torsdag i forrige uke. Da fikk jeg fem stikk, to mer enn det jeg har fått tidligere (men fremdeles kun én sone, og kun pris for dette). Når jeg skulle sminke meg i morges, så jeg bare SÅ fresh ut! Øyelokkene lå høyere, og også brynene, som plutselig hadde en «naturlig» opp-ned knekk. Først tenkte jeg «I alle dager, jeg må ha sovet godt i natt!!!», før det gikk et lys opp. Tidligere har denne behandlingen kun lammet selve rynken - kan de to ekstra stikkene ha gjort SÅ mye? Har det noe å si hvor de blir satt? Det er i såfall helt genialt! 😁 Anonymkode: 400bf...2ed Hvor ble de to ekstra stikkene satt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #133 Del Skrevet 10. mai 2019 De ble satt i samme området, litt høyre opp på hver side av sinnastreken. Anonymkode: 400bf...2ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #134 Del Skrevet 10. mai 2019 *høyere! Anonymkode: 400bf...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 10. mai 2019 #135 Del Skrevet 10. mai 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar:) Får mange fine tips i denne tråden jeg må sjekke ut. Siden du er fornøyd hadde det vært fint å vite sted, men tror jeg har klart å søke meg frem til det 😄 Anonymkode: 359d4...54d I dag har jeg vært hos legen igjen. I stedet for Stem c rum i nese/munn region (som for det meste er vitaminer og a-syrer som gir en boost til huden) har jeg i dag fått Aquashine som også har en filler-effekt. Dette fordi jeg opplever at linjene har blitt mer markerte. Jeg fikk et spm tidligere om hvorfor jeg holder meg unna Restylan, men glemte å svare på det i farten. Restylane er en filler og kun det. Jeg ønsker at huden min også skal få påfyll av naturlige stoffer som også påvirker bindevevet positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 10. mai 2019 #136 Del Skrevet 10. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: De ble satt i samme området, litt høyre opp på hver side av sinnastreken. Anonymkode: 400bf...2ed Aha... Da vil du nok få ett løft ja. Jeg fikk to stikk i øvere delen av buen på brynene. Så fikk ett fint løft 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #137 Del Skrevet 10. mai 2019 14 minutter siden, MissPierce skrev: Aha... Da vil du nok få ett løft ja. Jeg fikk to stikk i øvere delen av buen på brynene. Så fikk ett fint løft 😊 Tusen takk for tilbakemelding:) Da vet jeg hva jeg skal be om neste gang! 😁 Anonymkode: 400bf...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #138 Del Skrevet 10. mai 2019 4 timer siden, MissPierce skrev: Aha... Da vil du nok få ett løft ja. Jeg fikk to stikk i øvere delen av buen på brynene. Så fikk ett fint løft 😊 Men altså, hvordan kan lammede muskler løfte. Jeg skjønner ikke dette? Anonymkode: 310fa...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #139 Del Skrevet 10. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men altså, hvordan kan lammede muskler løfte. Jeg skjønner ikke dette? Anonymkode: 310fa...eff Jeg skjønner heller ikke de mekanismene der. Botox kan gjøre kjeven smalere, heve øyebryna, gjøre porer mindre, "liplift" pluss mye mer sikkert. Og fillers kan gjøre kjeven mer markant?? Hooow...it's all so confusing. Anonymkode: 359d4...54d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 11. mai 2019 #140 Del Skrevet 11. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Men altså, hvordan kan lammede muskler løfte. Jeg skjønner ikke dette? Anonymkode: 310fa...eff Nei akkurat den delen der har jeg ikke helt forstått selv 🙈 Bare vet at det funker supert 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå