Gå til innhold

Hva har du av filler og botox i ansiktet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, eneste stedet jeg har prøvd fillers er i leppene, og jeg ble ikke fornøyd før det hadde gått 5 mnd, først da ble de fine og naturlige (og jeg tok bare 5 ml). De er fortsatt større og annerledes enn utgangspunktet. Lurer på om dette betyr at man trenger så lite som 2 ml, eller om det betyr at filleren bruker 5 mnd på å bli myk?

Anonymkode: 19696...20a

5 ml????   Det vanlige er 0.5-1 ml!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tatt i leppekanten to ganger, det er to år siden sist men det er enda filler igjen.   Brukte det for å glatte ut linjer over overleppa, ikke for å få større lepper.  Tok botox i sinnarynka i fjor sommer.  Lyst å gjøre det igjen nå i sommer.   46 år, har svært få linjer/rynker. 

Anonymkode: 310fa...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, wintergirl skrev:

Jeg også sjekket en dame på YouTube og hun fikk resultater hun 😊 Det er en hudlege på Colosseum i Oslo som utfører det vet jeg. Sikkert enda flere, men henne jeg sjekket først da hun hadde god omtale. 

Plastiske kirurger vil vel helst at vi skal betale dem for å skjære i huden,  noe som frister lite med tanke på alder. Men nå trenger jeg ikke facelift.... enda,  men vil holde det ved like når ting begynner å falle litt mer sammen 😉

Vil du si navnet hennes? På Aleris? Ikke Drude?

Dermapen og mesoterapi har jeg også vurdert igjen, tok det 5-6 ganger for ca halvt år siden, men følte ikke jeg så noooe forskjell til at det var så dyrt. Så litt usikker der også, føler liksom ingenting av non-invasive(husker ikke det norske ordet nå:P) har nok tyngde/forskning/resultater å vise til of for å overbevise meg om at det faktisk fungerer. 

Anonymkode: 359d4...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presse la denne trenden bli døende, kan dere ikke være som dere er? Så utrolig stygt og unaturlig. Alle blir jo eldre.

Bruk heller sminke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HeleneHarepuz skrev:

Presse la denne trenden bli døende, kan dere ikke være som dere er? Så utrolig stygt og unaturlig. Alle blir jo eldre.

Bruk heller sminke.

Sminke hjelper ikke på rynker , sminke fremhever rynker.    Alt med måte tenker jeg, hvis du plages med linjer og rynker så fiks på de områdene som plager deg aller mest. Ikke prøv å glatte ut hele fjeset, det er DE som prøver på det man legger merke til. De ser ut som Hollywoodfruer hele gjengen, veldig desperat og merkelig.  Når man studerer dem legger man fort merke til hender og bryst, det er ofte ikke fikset på og er en "giveaway" og ser merkelig ut mot et kunstig glatt ansikt. Hiv på milelange volumvipper, bleka tenner, exstensions og microbladebryn og looken er komplett! 

Endret av SupaWoman
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du si navnet hennes? På Aleris? Ikke Drude?

Dermapen og mesoterapi har jeg også vurdert igjen, tok det 5-6 ganger for ca halvt år siden, men følte ikke jeg så noooe forskjell til at det var så dyrt. Så litt usikker der også, føler liksom ingenting av non-invasive(husker ikke det norske ordet nå:P) har nok tyngde/forskning/resultater å vise til of for å overbevise meg om at det faktisk fungerer. 

Jeg husker ikke navnet, men googlet henne og det ligner på Drude jo. Kjenner du til henne?

Mesoteraoi og dermapen har jeg ikke prøvd selv,  men det må vel taes noen omganger? Men ulthera er vel det jeg er mest gira på å teste ut en dag😊 Dermapen og mesoteraoi holder huden ved like tror jeg. Det har noe for seg, ellers blir det laser.  Hjemmebehandling får bli retinol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler i lepper. Juvaderm i nosale linjer, teartouch, Botox i sinnarynke og panne. Fornøyd selv, ingen som sier noe, hva de ser eller tror, aner jeg ikke, men egentlig driter jeg i det. Det handler ikke om å kjempe for evig ungdom, men om å se slik ut som man føler seg, fresh. Hvorfor skal folk bry seg om hva jeg bruker mine penger på og hvordan jeg ønsker å se ut? De som går for en naturlig look med grått hår og rynker, må gjerne gjøre det. Begge deler er vakkert, det er bare ikke for meg!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, SupaWoman said:

5 ml????   Det vanlige er 0.5-1 ml!!

Jeg korrigerte det under, med 0,5 ml....

Anonymkode: 19696...20a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, SupaWoman skrev:

Sminke hjelper ikke på rynker , sminke fremhever rynker.    Alt med måte tenker jeg, hvis du plages med linjer og rynker så fiks på de områdene som plager deg aller mest. Ikke prøv å glatte ut hele fjeset, det er DE som prøver på det man legger merke til. De ser ut som Hollywoodfruer hele gjengen, veldig desperat og merkelig.  Når man studerer dem legger man fort merke til hender og bryst, det er ofte ikke fikset på og er en "giveaway" og ser merkelig ut mot et kunstig glatt ansikt. Hiv på milelange volumvipper, bleka tenner, exstensions og microbladebryn og looken er komplett! 

Problemet er at det ofte baller på seg. Har veninner som startet med botox i pannen. Juviderm, restylane. Og så finner de flere og flere "feil" i ansiktet. Mange blir blind på eget utseende. har sagt ifra til hun ene, nå begynner du å se unaturlig ut. Men hun ser det ikke selv. Hun har mistet all dynamikk i ansiktet og jeg har greier ikke tolke ansiktuttrykket hennes lenger. Kan ikke se om hun er skeptisk for pannen er rynkefri og når hun er sint synes ikke det heller. Når hun smiler er det ingen smilerynker. Ansiktet har mistet mye av livet det hadde før. 

Anonymkode: 95d67...2dc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at det ofte baller på seg. Har veninner som startet med botox i pannen. Juviderm, restylane. Og så finner de flere og flere "feil" i ansiktet. Mange blir blind på eget utseende. har sagt ifra til hun ene, nå begynner du å se unaturlig ut. Men hun ser det ikke selv. Hun har mistet all dynamikk i ansiktet og jeg har greier ikke tolke ansiktuttrykket hennes lenger. Kan ikke se om hun er skeptisk for pannen er rynkefri og når hun er sint synes ikke det heller. Når hun smiler er det ingen smilerynker. Ansiktet har mistet mye av livet det hadde før. 

Anonymkode: 95d67...2dc

Det er jo veldig synd når noen fikser altfor mye, de fleste gjør jo ikke det. 

Men så lenge hun selv er fornøyd så :) 

Anonymkode: 1340c...46b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå jobber jeg i bransjen da, og er veldig bevisst på å ikke se overbehandlet ut. Men jeg har likevel prøvd alt som kan gjøres (tror jeg) på ett eller annet tidspunkt, i bransjen blir man ofte brukt som "kanin" for nye behandlinger. 

Mine go-to er filler i tearthroug, nasolabiallinje og jevne ut nese +kjeve, samt Botox panne+sinnarynka og nefertitiløft. 

Anonymkode: e4b8f...9b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå jobber jeg i bransjen da, og er veldig bevisst på å ikke se overbehandlet ut. Men jeg har likevel prøvd alt som kan gjøres (tror jeg) på ett eller annet tidspunkt, i bransjen blir man ofte brukt som "kanin" for nye behandlinger. 

Mine go-to er filler i tearthroug, nasolabiallinje og jevne ut nese +kjeve, samt Botox panne+sinnarynka og nefertitiløft. 

Hva er det siste for en behandling?:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller ingenting, men jeg fikk akkurat vite fra en kollega at hun har tatt Botox i ansiktet. Jeg hadde ingen aning og har alltid tenkt at hun er veldig vakker.

Jeg har også alltid tenkt at Botox er uaktuelt pga folk/kjendiser som har overdrevet og hvordan de ser ut. Der fikk jeg fordommene mine motbevist og tenker at det er nok mange fler folk rundt oss enn de «synlige» som har fikset litt. Man trenger kanskje ikke fortelle folk på forumet at de ikke ser bra og at Botox/fillers er synlig uten å ha sett vedkommende?

Jeg har fortsatt ingen planer (foreløpig) om å ta det selv, men dømmer ikke de som velger det.

Anonymkode: 4e347...4dd

Jeg har tatt i pannen og mellom brynene, og var veldig klar på at jeg ville ha litt bevegelse igjen. Vil ikke være helt stiv i ansiktet. Ingen som har sagt noe, annet enn at jeg ser så fresh ut for tiden. Å tro meg, når jeg sier at en del av de ville ha sagt noe om de viste det. For de er skikkelig anti alt sånt. Hadde fått høre det med en gang. 

Søsteren min bad om å få studere ansiktet mitt nøye, og hun var klar på at det ble veldig naturlig. Hun er skikkelig dømmende sånn, og ville aldri lyvd. 

Ei jeg jobber med har tatt under øynene, mellom brynene og pannen. Å hun ser super fresh ut. Kan ikke se at hun har gjort noe. Ser rett og slett ut som at hun har hatt noen uker med god søvn. 

Kjenner flere som har tatt diverse, og på noen ser man det godt, mens på andre ikke i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg legger mest merke til er de som tar for mye i leppene og de som legger masse filler i nasobilalinjen og i kinnene. De blir seende rare ut også legger man merke til de som har for mye botox da de ofte blir minikkløse.   De som tar litt hist og pist og som er moderate legger man ikke merke til og man ser ikke på de at de har gjort noe. Mulig folk som kjenner de gjør det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har botox i sinnarynken og en liten dose ved øynene. Filler har jeg: tinning, nasolabiale linjer. 

Anonymkode: 6b92c...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har fillers i nasolabiale linjer og en liten dæsj botox i panna, nok til å minimere de dypeste shar-pei foldene som kom da jeg hevet øyenbrynene men fremdeles sånn at jeg har fine linjer og all naturlig mimikk intakt. De nasolabiale linjene er der også fremdeles, men svakere. Tok 5 år av ansiktet mitt uten at noen har sett at jeg har gjort noe sånt. Jeg hadde knapt sett det selv engang om jeg ikke hadde hatt før-bilder, er jo det som er så bra.. man ser man ser bedre ut, men selv en selv hadde ikke klart å pinpointe akkurat hvorfor selv når man vet akkurat hvorfor.

Anonymkode: bb627...e05

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det siste for en behandling?:) 

Nefertiti tenker du? Det er botox behandling som mykner halskonturer og strammer opp kjevelinjen.

Sånn

https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung&q=nefertiti+lift&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwjr_c2LoIriAhWplosKHTksCEAQBSgAegQICxAC&biw=360&bih=560#imgrc=ZXqkFqEEvGHdCM:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde filler i nasolsbiale linjer var ut jeg? Min behandler sier det.

Anonymkode: a7449...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde filler i nasolsbiale linjer var ut jeg? Min behandler sier det.

Anonymkode: a7449...7fe

Hva gjør man i stedenfor eventuelt? 

Anonymkode: 1340c...46b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...