Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Botox ved øyne, i panna og mellom bryna. Fillers i leppene. Ingen vet noe hehe

Anonymkode: a7449...7fe

Tror du... 

Anonymkode: b7fa7...5bf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er du fornøyd med fillers i hake og kjeve? Jeg vurderer å ta noe i haken selv, har en «svak profil». Hvor lenge syns du effekten varer? 

Jeg kunne egentlig ønske meg hakeimplantat, men det er så dyrt! 

Anonymkode: 8e606...ae5

Har tatt fillers og kjeven i haka to ganger - en gang hos en som var litt billigere enn hun jeg går til nå, men veldig dyktig. Likte resultatet første gangen best - men varte ikke mer enn rundt 5-6 mnd. Nå er resultatet mer moderat, vet ikke helt hvorfor. Måtte fylle på mer også, siden jeg følte effekten forsvant etter noen uker. Tok ca 2 ml tilsammen for haka og kjeven. Jeg vil også ha hakeimplantat. Og noen rike, gamle, syke slektninger hadde heller ikke vært helt feil :P 

Anonymkode: 359d4...54d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du... 

Anonymkode: b7fa7...5bf

Altså, rull inn puppa. Skjønner ikke hva du får ut av dette? Gå ut og plag noen andre. Om botox og fillers er noe du synes er så vederstyggelig, fatter jeg ikke at du gidder å lese denne tråden. Er ikke obligatorisk å gå inn her ;) 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting! Det er noe av det styggeste jeg ser. Du ser lang vei at det er kunstig, det ser helt desperat ut. 

Anonymkode: 3b711...858

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt fillers og kjeven i haka to ganger - en gang hos en som var litt billigere enn hun jeg går til nå, men veldig dyktig. Likte resultatet første gangen best - men varte ikke mer enn rundt 5-6 mnd. Nå er resultatet mer moderat, vet ikke helt hvorfor. Måtte fylle på mer også, siden jeg følte effekten forsvant etter noen uker. Tok ca 2 ml tilsammen for haka og kjeven. Jeg vil også ha hakeimplantat. Og noen rike, gamle, syke slektninger hadde heller ikke vært helt feil :P 

Synes forresten det er helt sykt dyrt med fillers. Har betalt ca 8.000 for 3 ml. Helt hinsides. Er forsåvidt dyrt alt som har med forandring av utseeendet å gjøre. Derfor jeg vurderer facelift, ulthera, laser, endymed og andre behandlinger med lengre varighet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ingenting, men jeg fikk akkurat vite fra en kollega at hun har tatt Botox i ansiktet. Jeg hadde ingen aning og har alltid tenkt at hun er veldig vakker.

Jeg har også alltid tenkt at Botox er uaktuelt pga folk/kjendiser som har overdrevet og hvordan de ser ut. Der fikk jeg fordommene mine motbevist og tenker at det er nok mange fler folk rundt oss enn de «synlige» som har fikset litt. Man trenger kanskje ikke fortelle folk på forumet at de ikke ser bra og at Botox/fillers er synlig uten å ha sett vedkommende?

Jeg har fortsatt ingen planer (foreløpig) om å ta det selv, men dømmer ikke de som velger det.

Anonymkode: 4e347...4dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Vil ikke ha gift i ansiktet.

Anonymkode: 70b15...4ae

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes forresten det er helt sykt dyrt med fillers. Har betalt ca 8.000 for 3 ml. Helt hinsides. Er forsåvidt dyrt alt som har med forandring av utseeendet å gjøre. Derfor jeg vurderer facelift, ulthera, laser, endymed og andre behandlinger med lengre varighet. 

Ulthera er jeg nysgjerrig på. Har sjekket ut det selv og det det ganske bra ut

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Ingenting! Og har ikke planer om det heller 😊

Da kan du la være å kommentere her.

8 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

De ser det, men har folkevett nok til å ikke si noe direkte til deg

Spar deg for de nedlatende kommentarene.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal være bra kjukk i huet hvis hun tror ingen ser det. Stakkars😄

Anonymkode: 2523e...a0f

Og du eier ikke folkeskikk og kan ikke stave. Vet ikke hvem som er tjukkest i huet. 

Anonymkode: 1b1c4...f65

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kan folk som ikke har noe slutte å kommentere? Hva er vitsen? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan folk som ikke har noe slutte å kommentere? Hva er vitsen? 

Fader så irriterende,as. Hver bidige tråd som omhandler dette er det surmaga folk som absolutt skal kommentere. Prøver å overse, men nå er jeg så leiii! Baah. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, wintergirl skrev:

Ulthera er jeg nysgjerrig på. Har sjekket ut det selv og det det ganske bra ut

Ja, samme. Kult at andre faktisk har hørt om det;) Men når jeg leser på realself blir jeg så sykt forvirra. Føler meningene blant kirurgene der er så delte. Men har vurdert det i 1 år nå og heller mer og mer mot å prøve det. Har også sett på youtubekanalen til "hotandflashy" og synes ikke det så så verst ut. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det - halsen virker strammere og kjeveområdet/haka ble mer definert. Men er jo dessverre kortvarig, som botox er :( 

Er det greit å betale for noe som er kortvarig? Er det bare å ta den på  nytt?

Anonymkode: 743a0...04d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit å betale for noe som er kortvarig? Er det bare å ta den på  nytt?

Anonymkode: 743a0...04d

Hva mente du med første spm? Er blond :P Ja, er bare å ta på nytt, det går ut av seg selv etter ca 3-5 mnd, da kommer kalkunhalsen mer og mer til syne, haha. 

Skrevet

Juvederm volume under øynene, tok for snart to år siden. Tror den har gått ut for lengst :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ble lam etter et herpesutbrudd så musklene på ene siden av ansiktet blir overarbeidet, har tatt botox rundt øyet for å roe det ned litt. Kommer til å begynne å ta rundt det andre øyet også, men da kun for det kosmetiske. 

Anonymkode: 9e4cd...ca7

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, samme. Kult at andre faktisk har hørt om det;) Men når jeg leser på realself blir jeg så sykt forvirra. Føler meningene blant kirurgene der er så delte. Men har vurdert det i 1 år nå og heller mer og mer mot å prøve det. Har også sett på youtubekanalen til "hotandflashy" og synes ikke det så så verst ut. 

Jeg også sjekket en dame på YouTube og hun fikk resultater hun 😊 Det er en hudlege på Colosseum i Oslo som utfører det vet jeg. Sikkert enda flere, men henne jeg sjekket først da hun hadde god omtale. 

Plastiske kirurger vil vel helst at vi skal betale dem for å skjære i huden,  noe som frister lite med tanke på alder. Men nå trenger jeg ikke facelift.... enda,  men vil holde det ved like når ting begynner å falle litt mer sammen 😉

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Botox sinnarynke og litt fillers i leppe. Har fine linjer i panne og ved øynene, men disse ønsker jeg å beholde. Med leppene er jeg litt ambivalent. Har ikke mye, men man ser det fordi jeg har veldig smale lepper i utgangspunkt. Er ikke lett å få det helt naturlig, nei. Og siden det går gradvis ut er jeg mest fornøyd en stund etter jeg har tatt det. 

Anonymkode: 43240...33b

Samme her, eneste stedet jeg har prøvd fillers er i leppene, og jeg ble ikke fornøyd før det hadde gått 5 mnd, først da ble de fine og naturlige (og jeg tok bare 5 ml). De er fortsatt større og annerledes enn utgangspunktet. Lurer på om dette betyr at man trenger så lite som 2 ml, eller om det betyr at filleren bruker 5 mnd på å bli myk?

Anonymkode: 19696...20a

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Samme her, eneste stedet jeg har prøvd fillers er i leppene, og jeg ble ikke fornøyd før det hadde gått 5 mnd, først da ble de fine og naturlige (og jeg tok bare 5 ml). De er fortsatt større og annerledes enn utgangspunktet. Lurer på om dette betyr at man trenger så lite som 2 ml, eller om det betyr at filleren bruker 5 mnd på å bli myk?

0,5 ml selvsagt :hoho: 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd fillere i både lepper og kinn, og hatt botox under øynene og i sinnarynken, men nå er det så lenge siden jeg har kunnet ta det pga graviditet og amming at det er borte. Det eneste jeg savner og kommer til å fortsette med er botox, så det skal jeg ta når jeg er helt ferdig med amming. 

Anonymkode: f28e7...aae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...