Gå til innhold

Hva har du av filler og botox i ansiktet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Botox sinnarynke og litt fillers i leppe. Har fine linjer i panne og ved øynene, men disse ønsker jeg å beholde. Med leppene er jeg litt ambivalent. Har ikke mye, men man ser det fordi jeg har veldig smale lepper i utgangspunkt. Er ikke lett å få det helt naturlig, nei. Og siden det går gradvis ut er jeg mest fornøyd en stund etter jeg har tatt det. 

Anonymkode: 43240...33b

Det er sikkert vellykka. Du sier nok det til deg selv i speilet hver dag. Å være naturlig er bare sååå 2017 lissom... 

Anonymkode: 2523e...a0f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
54 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

De ser det, men har folkevett nok til å ikke si noe direkte til deg

Nå har jeg botox grunnet migrene, og ingen har kommentert det. Jeg er medisinstudent, noe som medfører enormt mange undersøkelser på hverandre. Det er klart at det hadde blitt kommentert hvis andre hadde lagt merke til det. Jeg synes egentlig det er litt rart at det ikke er gjort fordi panne- og øyenbrynsbevegelser, som blant annet inngår i nevrologisk undersøkelse, er helt annerledes. Jeg har fått kommentert hypermobile ledd, sterke reflekser, arr, tarmlyder ved abdomenundersøkelse etc, så det er ikke akkurat slik at vi er sjenerte med hverandre. Er det noe rart eller unormalt blir det kommentert. 

Anonymkode: 1f3e9...e63

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert vellykka. Du sier nok det til deg selv i speilet hver dag. Å være naturlig er bare sååå 2017 lissom... 

Neida, jeg gjør nok ikke det. Jeg er bare en dame på førr som er en smule forfengelig! Naturlig er også pent. Og synest selv det er vellykka😊

Anonymkode: 43240...33b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor henger du i denne tråden😅

Anonymkode: 1340c...46b

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Botox i panna, masseter og hals. Fillers i haka og kjeven. vil ha fillers i leppene.Har for liten munn til mitt store ansikt;)

Og til dere som bare kommer hit å spre kvalme og hakke på folk: pell dere ut av tråden. 

Anonymkode: 359d4...54d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henger du i denne tråden😅

Issues, sikkert, haha. Må alltid være noen slike som ødelegger disse trådene. De er såå perfekte siden de ikke bruker dette, mens vi som gjør det er dumme som brød hele gjengen og alle ser ut som catwoman(nei, ikke ho i filmen;)). De elsker å hakke på oss for å føle seg bedre selv virker det som. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Botox i panna, masseter og hals. Fillers i haka og kjeven. vil ha fillers i leppene.Har for liten munn til mitt store ansikt;)

Og til dere som bare kommer hit å spre kvalme og hakke på folk: pell dere ut av tråden. 

Lurer på botox i halsen selv, hva slags endring ser du hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

De ser det, men har folkevett nok til å ikke si noe direkte til deg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd du har så dårlig selvbilde at du kaster bort penger på slikt tøys... 

Hva et da vitsen? 

Du skal være bra kjukk i huet hvis hun tror ingen ser det. Stakkars😄

Tjukk....Ironisk.

Alle dere som har skrevet her er så fordømte nedlatende og uhøflige, hva pokker er vitsen? Dette er en tråd for de som faktisk har gjort noe med utseendet og ja, vi bryr oss om hvordan vi ser ut - som man egentlig ikke skal mene i Norge - men det gir deg ikke rett til å være en dust for det? Ja, du er perfekt og smart som ikke har gjort noe, vi er idioter. Vi har skjønt det nå ;) Gå og plag noen barn istedenfor :P 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det - halsen virker strammere og kjeveområdet/haka ble mer definert. Men er jo dessverre kortvarig, som botox er :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox i halsen? Kan jeg spørre hva det gjør?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fillers i leppene. Vurderer botox i pannen og mellom brynene etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, wintergirl skrev:

Botox i halsen? Kan jeg spørre hva det gjør?😊

Det er for kalkunhals;) heter platysmal bands på engelsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det - halsen virker strammere og kjeveområdet/haka ble mer definert. Men er jo dessverre kortvarig, som botox er :( 

Ja dessverre har det ikke en mer langvarig virkning. Men har lest at etter en noen injeksjoner vil i hverfall masseter ikke bli like stor som før. Kan jo håpe. 

Høres ut som vi har noen av de samme problemene med svakt kjeveparti. Jeg har i hverfall en veldig svak kjeve, som bare går i ett med kinnene :( men det hjelper litt med botox i masseter. Så vurderer jeg botox i hals, og filler i hake og kjeve etterhvert. Men dette må jo fylles på hele tiden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja dessverre har det ikke en mer langvarig virkning. Men har lest at etter en noen injeksjoner vil i hverfall masseter ikke bli like stor som før. Kan jo håpe. 

Høres ut som vi har noen av de samme problemene med svakt kjeveparti. Jeg har i hverfall en veldig svak kjeve, som bare går i ett med kinnene :( men det hjelper litt med botox i masseter. Så vurderer jeg botox i hals, og filler i hake og kjeve etterhvert. Men dette må jo fylles på hele tiden.. 

Jeg har fått det med alderen :( Vet ikke hvorfor det skjer? Vurderer hakeimplantat faktisk, for som du sier - det må fylles på hele tiden både her og der og det blir dyyyyyrt. Jeg har ingen rik mann eller rik tante i USA;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Issues, sikkert, haha. Må alltid være noen slike som ødelegger disse trådene. De er såå perfekte siden de ikke bruker dette, mens vi som gjør det er dumme som brød hele gjengen og alle ser ut som catwoman(nei, ikke ho i filmen;)). De elsker å hakke på oss for å føle seg bedre selv virker det som. 

Kanskje de ikke har råd rett og slett og tar det ut på oss på den måten...?;)

Anonymkode: a7449...7fe

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har ingenting, men har lyst til å ta det i nesa, jeg har en kul på neseryggen og hvis jeg står og ser meg i profil med speil og holder åppå den kulen med fingeren så ser ansiktet mitt helt annerledes ut og mye penere. Visste ikke an at det fikk an å få skjult kulen med fillers før for ikke så lenge siden! Er jo bedre å prøve det først før en eventuell operasjon isåfall. Det skal visst vare i et par år. 

Anonymkode: c60e7...263

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er du fornøyd med fillers i hake og kjeve? Jeg vurderer å ta noe i haken selv, har en «svak profil». Hvor lenge syns du effekten varer? 

Jeg kunne egentlig ønske meg hakeimplantat, men det er så dyrt! 

Anonymkode: 8e606...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tatt fillers i hamsterposene og i grevinnehenget, men jeg synes ikke at det ser noe bedre ut!

Anonymkode: 80563...8ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har Botox i panne og sinnarynke. Leser om Botox i kjeven og det skal jeg forhøre meg litt om, pga jeg skjærer tenner.

Anonymkode: 5bacc...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...