Gå til innhold

Fleslight

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen menn med erfaring fra det? Jeg kjøpte en til mannen min, den skulle være en bestselger i følge damen i butikken. Men mannen min likte det ikke i det hele tatt. Det ga han ingenting.. 

liker dere som har prøvd det? 

Anonymkode: 017c9...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke de er noe særlige de jeg har prøvd. Meget mulig det finnes noen som er bedre da jeg kun har prøvd 2 stykker. Men de bør de være veldig mye bedre noe jeg tror de ikke er.

Jeg synes det er mye bedre med en "handjob" fra ei dame og gjerne bruk glidemiddel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel bedre å gi mannen sex enn å kjøpe en fleshlight😎

Anonymkode: 15e6e...031

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6.5.2019 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Noen menn med erfaring fra det? Jeg kjøpte en til mannen min, den skulle være en bestselger i følge damen i butikken. Men mannen min likte det ikke i det hele tatt. Det ga han ingenting.. 

Har en som både dama mi liker å bruke på meg og hvis jeg er alene. Syns den er deilig. Finnes i mange varianter, så viktig å finne en man liker godt.

Anonymkode: cbde9...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Er vel bedre å gi mannen sex enn å kjøpe en fleshlight😎

Anonymkode: 15e6e...031

On 5/6/2019 at 11:42 AM, Hr. Aktiv said:

Jeg synes ikke de er noe særlige de jeg har prøvd. Meget mulig det finnes noen som er bedre da jeg kun har prøvd 2 stykker. Men de bør de være veldig mye bedre noe jeg tror de ikke er.

Jeg synes det er mye bedre med en "handjob" fra ei dame og gjerne bruk glidemiddel. 

Uten å ha prøvd Fleshlight, er jeg enig med disse to. Bare å finslipe handjob ferdighetene, og evt, jobbe med knipeøvelser, om du vil gi mannen noe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Det kan være en psykisk sperre som slår inn for mannen din. Jeg synes dingsen ser ganske desperat ut og ville aldri prøvd den, frister ikke rett og slett. Men nå synes jeg naturtro dildo med baller ser snålt ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 6.5.2019 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har en. Den er digg, men er litt styrete med tanke på å vaske den etterpå. Foretrekker massasjeapparatet Mxfighter. Den har vi hatt i årevis og fugnere superbra på oss begge. Kjøp noe dere kan kose dere sammen med. :) 

Anonymkode: 31afc...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gir mannen min sex hver eneste dag jeg. Poenget med fleslighten var å prøve noe nytt sammen. Ikke for han å bruke alene nødevendigvis 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Det er en gummi vagina som man trer på penis, som man først må smøre godt inn i glidemiddel. Vaginaen kommer i en boks(som man forbinner med flashlight). På toppen av denne boksen er det en skrumekanisme som man kan styre hvor mye sugeeffekt vaginaen skal ha når man ronker med den. Om du kommer inni den kan det være lurt å holde den vannrett til man tømmer den ut i vask eller do. Og når man er ferdig med det så tar man selve gummivaginaen ut av boksen og vasker igjennom den. (det er også et hull på toppen av den) Da tar man den bare under kranen(springen) og stikker en finger inn og vasker.

Man kan også skylle igjennom den før bruk med varmvann for å få en bedre opplevelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...