AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Uff...trenger litt råd. Skal henge opp 6-7 bilder,grønn vegg...vurderer svarte rammer. Bør det være hvit passpartout på alle? Og blir det rart om jeg f.eks har to eikefarga rammer ? Har litt eik i stua. Anonymkode: ac9ac...6e8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Trenger absolutt ikke passepartout på alle og to eikerammer høres jo helt fint ut. Legg bildene utover gulvet så ser du hvordan det blir. Viktigere synes jeg å passe på at de henger med jevnt mellomrom og etter samme linjen enten nedenfra eller ovenfra, da ser det mye ryddigere ut. Anonymkode: a22a1...0a6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har sett både med like rammer og med miks av rammer - synes begge deler funker Om det er veldig forskjellig stil på bildene og man i tillegg har veldig mange forskjellige rammer så blir det jo en annen stil da - mer "rotete"/"eklektisk". Så om du vil ha mer minimalistisk så bør rammene være likere og man kan feks ha passepartou på alle (men synes ikke man trenger det!). Godt tips å legge ut på gulvet og se hvordan det ser ut Anonymkode: 1664a...d5c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Ts her...tusen takk for tips. Tenker det blir svart og eik....og naturen som tema😀👍 Anonymkode: ac9ac...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå