Gå til innhold

Super noia

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innloggett brker
Skrevet

Hjelp. Har akkuratt kommet meg hjem etter gårsdagens bytur, sitter her med supernoia og skjønner ikke hva som feiler meg. Kort oppsumert så endte kvelden med at jeg sende haugevis mef SMS til min ex-kjærerste der jeg fortalte om min store kjærlighet til han og at angrer masse på at jeg gjorde det slutt. At både han og jeg har kjærerster spilte ingen rolle....

Så møter jeg ex til besteveninnen min, har var så drita at han ikke klarte å orientere seg, så jeg sørger for å få han hjem og ender i sengen med han. Skjønner ikke hva som feiler meg, er verdens dårligste veninnne, føler meg pil råtten, både ovfor henne og min kjæreste (som jeg nok ikke er sammen med særlig lenge til)....

Hvorfor gjøre man sånne ting? Lurr på hvordan dette kommer til å ende, har ikke lyst til å stå opp av sengen eller noe som helst. Kan jo ikke bare skylde på alkohol heller. Huff, dette bled et dårlig innlegg, er langt fra edru

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man kan ikke skylde på alkoholen. Selv om mange gjør ting i fylla som de ellers aldri ville gjort, er det ingen unnskyldning. Har man ikke kontroll i fylla, får man la være å drikke.

Dessuten virker det ikke som om du og kjæresten din har et prikkfritt forhold. Da ville du vel heller sendt masse sms'er til ham?

Du bør stå for det du har gjort, og lære av det til senere.

Skrevet
Nei, man kan ikke skylde på alkoholen. Selv om mange gjør ting i fylla som de ellers aldri ville gjort, er det ingen unnskyldning. Har man ikke kontroll i fylla, får man la være å drikke.

Dessuten virker det ikke som om du og kjæresten din har et prikkfritt forhold. Da ville du vel heller sendt masse sms'er til ham?

Du bør stå for det du har gjort, og lære av det til senere.

signerer på denne.

Du har gjort så mye forskjellig på denne byturen i går, det kommer frem i lyset før eller senere. Fortell de berørte hva du har gjort. Stå for det, og ta det derfra.

Gjest status
Skrevet

Okay, sånn er statusen nå....

Gjorde det slutt med typen, har tenkt på det lenge og det fungerte ikke uansett. Fortalte ikke om utroskapen, da jeg føler det var å såre han unødvendig.

Har fortsatt utrolig dårlig samvittighet ovenfor min veninne, føler meg jævelig råtten. Er ganske sikker på at hun ikke kommer til å ta det så tungt, hun har ved flere anledninger prøvd å spleise oss, dessuten dumpet hun han, etter å ha vært utro MANGE ganger. Men alikevel, veninnners exer er off limit. Har ikke snakket med henne i dag, men må fortelle det. På den andre siden vet jeg at hun ikke kommer til å finne det ut, ingen andre en meg og han vet om det, og de snakker ikke sammen...

Jeg vet at det er alt for lettvint å gi skylden på alkoholen, men jeg har vært betatt av fyren i flere år, og det var nok alkoholen som lot meg miste alle hemninger

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, man får som fortjent....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...