AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Jeg ser at det blir for mye for meg nå. Jeg har slitt med depresjon de siste månedene og nå på toppen av alt skjedde det noe som gjør at et av barna nå utredes for en kronisk sykdom. Jeg tenkte at ejg muligens kunne gi sykemelding, men ser nå det kun er akutt sykdom og særskilte grunner. Har noen erfaring på dette? Anonymkode: d52bb...ba7
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Sykemelding er sykemelding. Det spørs jo litt på eksamensformen hvorvidt det er relevant eller ei, da. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 ja, det er snakk om to 4-timers eksamen (ikke hjemmeeksamen) på høgskolen.. så det er sikkert ikke relevant. Men for meg er det jo det. Og den teite skolen har det sånn at hvis du konter blir neste mulighet for eksamen midt i desember. Altså neste eksamensperiode.. og det går jo ikke... hilsen ts Anonymkode: d52bb...ba7
Gjest Mass Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Skjønner at du har mye på deg nå, men hadde det ikke vært bedre - totalt sett - å prøve å gjennomføre så godt som bare mulig og bare bli ferdig med det? Det er jo godt mulig det går bedre enn forventet og da vil du bli ferdig med det..
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Kan du nok til å få ståkarakter? Da ville jeg tatt eksamen, prøvd å lese det jeg kunne, og bare vært fornøyd med det. Dårlige karakterer i to fag kan jo enkelt forklares, når du har så mye på gang nå. Anonymkode: dcdca...d4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå