Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 10 dpo i dag. Tenkte å ta en test ila denne uken. Er så bekymret fordi jeg hadde en SA tidlig i februar, og 2 ganger tidligere også 😕 Hver gang jeg går på toalettet så sjekker jeg papiret, og håper jeg ikke ser blod. Heldigvis så er jeg 10 dpo i dag. Krysser fingrene for graviditet :)  Noen andre som er 10 dpo?

Anonymkode: 45eed...271

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 10 dpo i dag. Tenkte å ta en test ila denne uken. Er så bekymret fordi jeg hadde en SA tidlig i februar, og 2 ganger tidligere også 😕 Hver gang jeg går på toalettet så sjekker jeg papiret, og håper jeg ikke ser blod. Heldigvis så er jeg 10 dpo i dag. Krysser fingrene for graviditet :)  Noen andre som er 10 dpo?

Jeg er også 10 dpo :) Femte pp, så håper det klaffer 🤞🏻 Krysser fingrene for deg også 🤞🏻

Anonymkode: 9b16e...0db

AnonymBruker
Skrevet

Er 10 dpo selv! Noe brun spotting i dag...Ikke særlig hopeful

Anonymkode: 380e3...869

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 10 dpo selv! Noe brun spotting i dag...Ikke særlig hopeful

Jeg hadde spotting noen dager før jeg fikk positiv test sist, så det er ikke nødvendigvis dårlig :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med dere i dag? :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig at du spør. Tok test i dag og i går, men tror jeg bare ser syner... 😄

BC2B203A-FF52-441A-BD16-5DEDCEB8BEC1.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med deg?

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, Unicorn1337 said:

Jeg hadde spotting noen dager før jeg fikk positiv test sist, så det er ikke nødvendigvis dårlig :)

Farge på blodet? :) Og hvor mange dpo hadde du spotting? 

Anonymkode: 494c9...b14

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig at du spør. Tok test i dag og i går, men tror jeg bare ser syner... 😄

BC2B203A-FF52-441A-BD16-5DEDCEB8BEC1.jpeg

Tør ikke å si noe, mulig det synes mer i virkeligheten. Håper strekene dine blir sterkere!! Jeg har ikke turt å teste i dag, venter til i morgen eller dagen etter hvis TR fortsatt ikke har kommet. Har ingen tester igjen hjemme, og det er egentlig litt digg :P

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tør ikke å si noe, mulig det synes mer i virkeligheten. Håper strekene dine blir sterkere!! Jeg har ikke turt å teste i dag, venter til i morgen eller dagen etter hvis TR fortsatt ikke har kommet. Har ingen tester igjen hjemme, og det er egentlig litt digg :P

Strekene er ikke sterkere i virkeligheten, altså veldig svake. Har aldri testet før ikm, og det skal jeg heller ikke neste mnd. Hadde bare to liggende, og da klarte jeg ikke å vente 🙈

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strekene er ikke sterkere i virkeligheten, altså veldig svake. Har aldri testet før ikm, og det skal jeg heller ikke neste mnd. Hadde bare to liggende, og da klarte jeg ikke å vente 🙈

Hadde jeg hatt det liggende, ville jeg ha gjort det samme! Ønsker deg lykke til <3

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt det liggende, ville jeg ha gjort det samme! Ønsker deg lykke til ❤️

Tusen takk, og det samme til deg<3

AnonymBruker
Skrevet

11 dpo i dag. Har ikke tatt test. Er litt «redd», i tillegg så er det slitsomt å gå på do, siden jeg skjekker trusa for blod hele tiden 😕 Jeg skal ta en test på fredag for å være helt sikker! *krysser fingrene * :) 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

11 dpo i dag. Har ikke tatt test. Er litt «redd», i tillegg så er det slitsomt å gå på do, siden jeg skjekker trusa for blod hele tiden 😕 Jeg skal ta en test på fredag for å være helt sikker! *krysser fingrene * :) 

Du er veldig flink som klarer å la være å teste<3 Jeg skal også teste på fredag. Har testet i dag, men skal holde meg unna flere tester fram til da. 

Prøveperiode er ikke spesielt hyggelig synes jeg. Det er preget av så mye stress. Jeg har problemer med å tenke på noe annet🙈

AnonymBruker
Skrevet

Har dere tatt tester enda? ☝️🤞

Anonymkode: 723d4...96b

AnonymBruker
Skrevet

TR kom for fullt idag 😭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...