AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Av tidligere damebekjentskaper, kjærester og elskerinner, har 4 stykker squirtet. De fleste har også kommet mer enn en gang, noen som regel 5-10 ganger. Men dama ,som jeg har vært sammen med i 5 år, kommer bare en gang og har aldri squirtet. Hun er veldig fornøyd for hun kom bare ved onanering før. Jeg er den første mannen som har gitt henne orgasme. Men jeg vil jo veldig gi henne så mye mer. Har noen noen gode tips? Anonymkode: e9a32...4dc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Er vel bare å spørre om hun kan prøvr å tisse mens dere har sex. For nei, det som kalles squirt kommer ikke fra et hemmelig sted. Det er ikke alle av oss som har muligheten til å tisse under sex. Anonymkode: af9a3...a48 3
visp Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Av tidligere damebekjentskaper, kjærester og elskerinner, har 4 stykker squirtet. De fleste har også kommet mer enn en gang, noen som regel 5-10 ganger. Men dama ,som jeg har vært sammen med i 5 år, kommer bare en gang og har aldri squirtet. Hun er veldig fornøyd for hun kom bare ved onanering før. Jeg er den første mannen som har gitt henne orgasme. Men jeg vil jo veldig gi henne så mye mer. Har noen noen gode tips? Anonymkode: e9a32...4dc Det er ikke sånn at det er bedre bare fordi man får det til? Det er jo bare det at man drar orgasmen litt lengre ut; det gir ikke en dobbelorgasme. 5
Dark Angelina Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Aller første er kommunikasjon, er hun trygg på deg? Det er mange jenter som holder igjen fordi de syns tanken på å squirte er pinlig. 7
Androgyn71 Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel bare å spørre om hun kan prøvr å tisse mens dere har sex. For nei, det som kalles squirt kommer ikke fra et hemmelig sted. Det er ikke alle av oss som har muligheten til å tisse under sex. Anonymkode: af9a3...a48 Sa en bitter kvinne som aldri har opplevd det. 😂👍🏻 nei du, det er ikke urin. Og ja, jeg har smakt på begge deler. 14
Skriblerinna Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 Vil hun squirte da? Jeg og en tidligere elsker hadde det gøy med å lære meg å squirte. Nå angrer jeg nesten litt, for etter jeg lærte meg det, skjer det mye oftere. Det er jo egentlig litt upraktisk med alt sølet, selv om det kan være litt gøy og deilig. Dårlig glid er det også, så det gjør friksjonen vond etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #7 Skrevet 5. mai 2019 Kan det hjelpe å ta kontakt med en klarsynt? Anonymkode: 85780...3ad 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 Jeg leste for en stund siden (her på KG, med linker) at det ikke er alle kvinner som KAN squirte, av rent fysiske årsaker. Det skyldes at kvinner som squirter faktisk har en kjertel i underlivet som ikke alle har. Denne kjertelen fylles med væsken som squirter ut når hun får orgasme. Er man en av kvinnene som IKKE har denne kjertelen, kan man umulig squirte. Det går jo ikke. Prøvde å google meg frem til den tråden igjen, pga linken(e), men det er jo haugevis av squirtetråder på KG opp gjennom årene, så jeg gadd ikke bla gjennom mer enn tre-fire stk og ga opp. Anonymkode: 84b6a...bba
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 13 minutter siden, Androgyn71 said: Sa en bitter kvinne som aldri har opplevd det. 😂👍🏻 nei du, det er ikke urin. Og ja, jeg har smakt på begge deler. Jo, det er urin... hvor det kommer ut er det usikkerhet om, men blæren tømmes. Anonymkode: 1d6c0...dfe 3
kaleidoskop Skrevet 5. mai 2019 #10 Skrevet 5. mai 2019 56 minutter siden, AnonymBruker said: Av tidligere damebekjentskaper, kjærester og elskerinner, har 4 stykker squirtet. De fleste har også kommet mer enn en gang, noen som regel 5-10 ganger. Men dama ,som jeg har vært sammen med i 5 år, kommer bare en gang og har aldri squirtet. Hun er veldig fornøyd for hun kom bare ved onanering før. Jeg er den første mannen som har gitt henne orgasme. Men jeg vil jo veldig gi henne så mye mer. Har noen noen gode tips? Anonymkode: e9a32...4dc Altså, at hun har deg er jo helt fantastisk. Tenkt at hun bare kom med onanering før og nå er du den første som har gitt henne orgasme, wow. Du er jo mann! Om hun er fornøyd, dere har et godt sexliv, hvorfor gi henne mer. Vil hun squrte? Det er ikke alle som har behov for det, har prøvd det selv, og det var ikke noe for meg. Jeg har også hatt mange sexpartnere, en av de har gitt meg vaginal orgasme. Men gjett hva, han var ikke mannen i mitt liv. Hjelper ikke med orgasme, når ingenting annet fungerer. 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #11 Skrevet 5. mai 2019 Kvinner er ikke som menn. Vi har ikke annen væske enn urin i blæra vår, som er kobla til urinrøret. «Squirt» kommer ut av urinåpningen, og ER urin. Det kommer ikke fra skjeden, da det er fysisk umulig for skjeden å sprute slik som squirt gjør. Det finnes ikke noe «orgasmisk væske» kobla til urinåpningen hos kvinnen, enten du vil det eller ei. Tror du har misforstått ts, orgasmen til dama blir ikke noe bedre av at hun squirter. Det å sprute ut fra urinåpningen er noe menn gjør med sæden deres - kvinner spruter ikke på samme måte. Squirten du lengter etter hos dama di er urin. Anonymkode: b21bb...919 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #12 Skrevet 5. mai 2019 Jeg kom på hva kjertlene som inneholder væsken ved squirting heter. Skenes kjertler, heter de! https://sml.snl.no/Skenes_kjertler Anonymkode: 84b6a...bba 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #13 Skrevet 5. mai 2019 24 minutter siden, Androgyn71 skrev: Sa en bitter kvinne som aldri har opplevd det. 😂👍🏻 nei du, det er ikke urin. Og ja, jeg har smakt på begge deler. Vær da snill og forklar hvordan denne væsken på mystisk vis kommer fra. Anonymkode: 8c610...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #14 Skrevet 5. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kom på hva kjertlene som inneholder væsken ved squirting heter. Skenes kjertler, heter de! https://sml.snl.no/Skenes_kjertler Anonymkode: 84b6a...bba De kjertlene kan ikke inneholde væsken. Tror du virkelig noen kjertler kan ikkeholde så mye væske? Aldri i verden. Væsken kommer fra blæren. Anonymkode: 1d6c0...dfe 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #15 Skrevet 5. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kjertlene kan ikke inneholde væsken. Tror du virkelig noen kjertler kan ikkeholde så mye væske? Aldri i verden. Væsken kommer fra blæren. Anonymkode: 1d6c0...dfe Du får google dem på engelsk og norsk, så ser du selv. Jeg orker ikke overbevise noen. Skeptisk selv, men måtte nesten tro det da jeg googlet det forrige tråden jeg rotet meg inn i om temaet. Har aldri opplevd squirting selv, og det er jeg takknemlig for. For et himla søl....! Anonymkode: 84b6a...bba 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #16 Skrevet 5. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du får google dem på engelsk og norsk, så ser du selv. Jeg orker ikke overbevise noen. Skeptisk selv, men måtte nesten tro det da jeg googlet det forrige tråden jeg rotet meg inn i om temaet. Har aldri opplevd squirting selv, og det er jeg takknemlig for. For et himla søl....! Anonymkode: 84b6a...bba "The origin and production site of female ejaculation has not been proven.[4] It has been postulated that the Skene's glands are the source of female ejaculation." Fra wikipedia. Det er altså ikke bevist. Finn meg en kilde som viser at Skene's glands kan inneholde flere desiliter med væske... for det tviler jeg sterkt på. Det teoriseres at væsken kommer ut derfra, men tviler på at en lege påstår at den inneholder væsken fra starten av. Anonymkode: 1d6c0...dfe 2
Dark Angelina Skrevet 5. mai 2019 #17 Skrevet 5. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "The origin and production site of female ejaculation has not been proven.[4] It has been postulated that the Skene's glands are the source of female ejaculation." Fra wikipedia. Det er altså ikke bevist. Finn meg en kilde som viser at Skene's glands kan inneholde flere desiliter med væske... for det tviler jeg sterkt på. Det teoriseres at væsken kommer ut derfra, men tviler på at en lege påstår at den inneholder væsken fra starten av. Anonymkode: 1d6c0...dfe Jeg syns det er mer interessant at det ikke er bevist hvor det kommer fra og hva det er 😅 3
Androgyn71 Skrevet 5. mai 2019 #18 Skrevet 5. mai 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær da snill og forklar hvordan denne væsken på mystisk vis kommer fra. Anonymkode: 8c610...e1f Fra kvinnens underliv? ikke vet jeg, men jeg vet at det ikke er urin. Tro meg, du smaker og lukter forskjell. Har du hatt nærkontakt med slik væske? Siden du antydet at du vet en del om den. 4
Androgyn71 Skrevet 5. mai 2019 #19 Skrevet 5. mai 2019 5 minutter siden, Dark Angelina skrev: Jeg syns det er mer interessant at det ikke er bevist hvor det kommer fra og hva det er 😅 Det er ikke så rart. Kvinnegreier er sjelden spennende eller lønnsomt å forske på. Fagfolk snakker fortsatt om jomfruhinnen liksom. Som om det var en reel greie. 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #20 Skrevet 5. mai 2019 8 minutter siden, Dark Angelina said: Jeg syns det er mer interessant at det ikke er bevist hvor det kommer fra og hva det er 😅 Det er bevist hva det er, det er jo nesten bare piss. Tydeligvis ikke nok forskere som bryr seg nok om temaet til å finne ut hvilke rør og åpninger det reiser gjennom. 3 minutter siden, Androgyn71 said: Fra kvinnens underliv? ikke vet jeg, men jeg vet at det ikke er urin. Tro meg, du smaker og lukter forskjell. Har du hatt nærkontakt med slik væske? Siden du antydet at du vet en del om den. Det smaker litt ulikt fordi det muligens går gjennom steder der det er... fittesafter og greier. Det påvirker smaken. Ultralydstudien viste at blæren tømte seg og der er det urin. Anonymkode: 1d6c0...dfe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå