Gå til innhold

13 mnd gammel og plutselig mer trass og sinne, flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vårt første barn, hun er blid som en solstråle og har ikke vært så mye sint eller noe bare glad dagen lang!  Å for en mnd siden har det snudd litt.. er mye mer bestemt, viser tydelig sinne bare av at jeg løfter henne opp eller kler på hun klær, eller skal sette hun i sete når vi skal spise osv osv, har også begynt å klipe å lugge bevisst, hun viser også litt sinne i det hun gjør det. Er  en kamp når vi skal ut døren i påkledning, i bilstolen og kanskje dit vi skal også! Hyler og kaver og er skikkelig sint! Hun hyler også til middag! Nekter å spise. Hun er blid i lek og liker å kose og viser at hun er glade i oss og er en solstråle ellers! En herlig unge ellers rett og slett. Med de kampene sliter meg ut! Har hørt om trass at det kan bli litt sånn, men visste ikke at dette begynte i en alder av 1 år? Flere? Vi er ikke vant til denne sinnen hun har begynt å fått rett å slett! 

Anonymkode: 2fcd6...58b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan også være utviklingstrinn igjen? Les på appen thewonderweeks. Se bilde.

E4B56E00-6FED-4CCB-9DD9-798E9C075C5A.jpeg

Anonymkode: 7f84c...823

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, joda, det er helt normalt. Barn er forskjellige, og har forskjellig lynne. Dere har fått en liten kinaputt. Vår jente på 9 mnd har begynt å vise at hun har litt pepper i seg hun også, så det skal nok bli festlig fremover. 

Anonymkode: 07fc7...506

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, joda, det er helt normalt. Barn er forskjellige, og har forskjellig lynne. Dere har fått en liten kinaputt. Vår jente på 9 mnd har begynt å vise at hun har litt pepper i seg hun også, så det skal nok bli festlig fremover. 

Ja! Bare så rart at hun som aldri har vist noe særlig til sinne før, plutselig blir helt umulig på enkelte ting nå! Hun blir jo så sint! 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan også være utviklingstrinn igjen? Les på appen thewonderweeks. Se bilde.

E4B56E00-6FED-4CCB-9DD9-798E9C075C5A.jpeg

Anonymkode: 7f84c...823

Får håpe det👍🏻 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Bare så rart at hun som aldri har vist noe særlig til sinne før, plutselig blir helt umulig på enkelte ting nå! Hun blir jo så sint! 

Det kommer gjerne brått på. Vår har plutselig begynt å vræle og hive seg bakover om vi tar fra henne noe hun ikke får lov til å tygge på feks. Broren var en sindig baby, der kom trassen først i 2 års aldereb.De utvikler en sterkere vilje og vil ha et ord med i laget, de oppdager jeg-et og finner det svært frustrerende med andres innblanding 😅

AnonymBruker
Skrevet

Her er det ikke sinne, men gråt. Utrøstelig hulking med én gang noe ikke er som han vil. Jeg trodde også dette kom senere🙄. Har pågått i 6 uker nå. Jeg håper det er utviklingstrinn som snart går over🤞😜

Anonymkode: 63f98...c30

AnonymBruker
Skrevet

Dette går i perioder resten av bsrndommen.. Ofte blir de en del frustrerte fra 1 år siden de ikke har språk. Vi lærte han noen babytegn og det hjalp veldig 😊 ellers er forberedelse viktig!  Og hold ut ❤️

Anonymkode: a03d3...91a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...